TimZwe Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Er is wel een Strategy Guide! heb hem vorige week al besteld bij BOL.com, levertijd tegelijk met het spel! http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enf...001004005824452 Grand Theft Auto IV Signature Series Guide - € 18,99 Reageren
bassen Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb de guide ook besteld, 15 euro in combinatie met het spel, morgen om 8 uur sta ik er klaar voor Reageren
gta-mike Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik had de guide ook besteld maar was er nog niet toen ik het spel deze morgen (00u00) ging ophalen. Reageren
Basjegek Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 De guide is zeker al uit. Ik heb hem gisteren al gezien en er ligt er eentje klaar voor me.. Je kan hem ook bestellen via Bol.com: Klik Hier ... de prijs is € 19,- Ik heb alle guides van GTA. Het is voor mij meer een collectes item... Ze zijn heel erg uitgebreid en ook de layout is erg goed.. Plus als je echt ALLES uit de game wil halen moet je of gaan zoeken op internet of het boek hebben... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.