peter-de-gekste Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hallo mensen, Ik wil even (nog) meer duidelijkheid: Hebben mensen van jullie hem bij FRS ge-preordered, gekozen om hem thuis te laten bezorgen, al een mail gehad van dat het is verzonden ofzo? Ik niet namelijk. Ook als ik op de site ga kijken bij de status van de bestelling, dan staat er bij leverstatus: "in bestelling bij de leverancier". Sorry als het zoveelste topic hier over mensen gaat storen, maar ik wil gewoon weten of ik het morgen ga krijgen ofniet. En aangezien we met z'n alle meer weten als ik alleen.. MvG Peter Reageren
michelted Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb GTA IV ook bij FRS ge-preordered. Ook bij mij staat er bij orderstatus: In bestelling bij de leverancier. Je bent dus niet de enige Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb GTA IV ook bij FRS ge-preordered.Ook bij mij staat er bij orderstatus: In bestelling bij de leverancier. Je bent dus niet de enige Jullie zijn niet de enigst die bij Free Record Shop heeft gereseveerd. Reageren
sven311 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb GTA IV ook bij FRS ge-preordered.Ook bij mij staat er bij orderstatus: In bestelling bij de leverancier. Je bent dus niet de enige Jullie zijn niet de enigst die bij Free Record Shop heeft gereseveerd. ik heb ook in de FRS besteld,echter ik haal men game zelf op in de winkel. grts Reageren
Heroix Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb GTA IV ook bij FRS ge-preordered.Ook bij mij staat er bij orderstatus: In bestelling bij de leverancier. Je bent dus niet de enige Jullie zijn niet de enigst die bij Free Record Shop heeft gereseveerd. ik heb ook in de FRS besteld,echter ik haal men game zelf op in de winkel. grts Dito, is het veiligste. Reageren
Absolutionality Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik ben daarnet even bij FRS geweest. Er lagen al 20-tal exemplaren van GTA 4. Ze leggen er eentje opzij voor mij Toch fijn als je de mensen kent die daar werken! Morgen na school moet niemand me lastig vallen! Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hij is verzonden Ik ben gewoon F*CKING verzekerd van een exemplaar! Sorry voor het taalgebruik, maar ik ben gewoon blij, echt blij! Reageren
sven311 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hij is verzonden Ik ben gewoon F*CKING verzekerd van een exemplaar! Sorry voor het taalgebruik, maar ik ben gewoon blij, echt blij! als ik jou was zou ik nog wachten met juichen tot hij in je ps3/xbox zit;) Pakketjes kunnen altijd verloren gaan ofzo.. (hopelijk kan ik morgenvroeg ook juichen!) grts Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Hij is verzonden Ik ben gewoon F*CKING verzekerd van een exemplaar! Sorry voor het taalgebruik, maar ik ben gewoon blij, echt blij! als ik jou was zou ik nog wachten met juichen tot hij in je ps3/xbox zit;) Pakketjes kunnen altijd verloren gaan ofzo.. (hopelijk kan ik morgenvroeg ook juichen!) grts Ja idd =P Het is nu 11:21 en ik heb hem nog niet. Maar ik heb de rest van de dag ook nog =) Blijf de moed erin houden;) Reageren
Spark Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik zou echt balen, als ik hem ergens had besteld en ik had 'm nog niet binnen.. Dan zou ik gaan flippen &zo. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik zou echt balen, als ik hem ergens had besteld en ik had 'm nog niet binnen..Dan zou ik gaan flippen &zo. Ik ben nou mijn best aan het doen om dat juist niet te doen ;-) =P Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 HIJ IS ER =D Hij is nu nog even aan het installeren, maar daarna, kan ik eindelijk spelen! Reageren
Stuzzie Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Mijn pre-order zat niet bij de normale post Ik hoop dan maar op vrijdag ofzo.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.