gta dylan Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) 2004, Grand theft auto: san andreas komt op de markt. enkele maanden later komen er geruchten over een bigfoot en ufo's en nog meer. Al die geruchten (hoewel ze niet waar waren) hadden veel succes en mensen hielden zich weken bezig om toch die bigfoot of die ufo te zien. Rockstar vermelde dat er geen geheimen waren, maar toch bleven mensen zoeken naar die mythes (waaronder ikzelf.) Nu had Rockstar een nieuwe kans. Rockstar wil de game realistischer maken en velen zullen denken dat ufo's niet realistisch zijn. Maar het wordt wel onderzocht. Zou het in deze game zijn dat er ECHTE geheimen zijn? Bewerkt: 28 april 2008 door gta dylan Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 zou leuk zijn zo enkele mythes, maar ik zoek er niet achter. de seriemoordenaar zat er echter wel in in SA Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 zou leuk zijn zo enkele mythes, maar ik zoek er niet achter. de seriemoordenaar zat er echter wel in in SA Seriemoordenaar? Echt nooit van gehoord? Terwijl ik het spel al helemaal heb lamgespeeld. Reageren
bennie-b Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 serie ordenaar in SA? wat heb ik gemist? iemand uitleg? thnx Reageren
gta dylan Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik wil nu niet als een moderator klinken maar de seriemoordenaar werd al uitgebreid besproken. Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) serie ordenaar in SA? wat heb ik gemist?iemand uitleg? thnx in een bos in de eerste stad zat een seriemoordenaar als je er snachts in ging, dan fluisterde hij naar je. het was een man met een masker en een kettingzaag, echt freaky (hij was er alleen als er veel mist was) Bewerkt: 28 april 2008 door mattetoet Reageren
gta dylan Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 serie ordenaar in SA? wat heb ik gemist?iemand uitleg? thnx in een bos in de eerste stad zat een seriemoordenaar als je er snachts in ging, dan fluisterde hij naar je. het was een man met een masker en een kettingzaag, echt freaky (hij was er alleen als er veel mist was) Wat niet waar was Reageren
philippe58 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 serie ordenaar in SA? wat heb ik gemist?iemand uitleg? thnx in een bos in de eerste stad zat een seriemoordenaar als je er snachts in ging, dan fluisterde hij naar je. het was een man met een masker en een kettingzaag, echt freaky (hij was er alleen als er veel mist was) Uhhuhhh En vermoorde hij je? (proberen tenminsdste) Srry voor het offtopic bericht... Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) ik ben hem echt tegengekomen, waarom zou ik hierover iegen misschien... hij probeerde je te vermoorden, maar ontsnappen was mogelijk. Ben helm wel maar 1 keer tegegekome en hij stond recht voor mij echt zot gewoon Bewerkt: 28 april 2008 door mattetoet Reageren
Dwyane Wade Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 serie ordenaar in SA? wat heb ik gemist?iemand uitleg? thnx in een bos in de eerste stad zat een seriemoordenaar als je er snachts in ging, dan fluisterde hij naar je. het was een man met een masker en een kettingzaag, echt freaky (hij was er alleen als er veel mist was) Wat een bullsh*t, man! Echt zielig hoe zielige kindertjes als jij het forum komen verzieken met die verhaaltjes. Dat was spannend om te lezen een jaar of 3/4 geleden, maar nu hebben we het, ontelbaar veel zinloze topics later en nadat het uitgebreid is bewezen dat het niet waar is, wel stilaan gehad met zulke postings... Reageren
gta dylan Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 serie ordenaar in SA? wat heb ik gemist?iemand uitleg? thnx in een bos in de eerste stad zat een seriemoordenaar als je er snachts in ging, dan fluisterde hij naar je. het was een man met een masker en een kettingzaag, echt freaky (hij was er alleen als er veel mist was) Wat een bullsh*t, man! Echt zielig hoe zielige kindertjes als jij het forum komen verzieken met die verhaaltjes. Dat was spannend om te lezen een jaar of 3/4 geleden, maar nu hebben we het, ontelbaar veel zinloze topics later en nadat het uitgebreid is bewezen dat het niet waar is, wel stilaan gehad met zulke postings... GENOEG! over die serial killer! HIJ WAS ER NIET! maar zouden er in GTA4 'echte' mythes zijn Reageren
joeyjoey Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) serie ordenaar in SA? wat heb ik gemist?iemand uitleg? thnx in een bos in de eerste stad zat een seriemoordenaar als je er snachts in ging, dan fluisterde hij naar je. het was een man met een masker en een kettingzaag, echt freaky (hij was er alleen als er veel mist was) Pff , nvm zie net dat ie maar wat lult Bewerkt: 28 april 2008 door joeyjoey Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 serie ordenaar in SA? wat heb ik gemist?iemand uitleg? thnx in een bos in de eerste stad zat een seriemoordenaar als je er snachts in ging, dan fluisterde hij naar je. het was een man met een masker en een kettingzaag, echt freaky (hij was er alleen als er veel mist was) Wat een bullsh*t, man! Echt zielig hoe zielige kindertjes als jij het forum komen verzieken met die verhaaltjes. Dat was spannend om te lezen een jaar of 3/4 geleden, maar nu hebben we het, ontelbaar veel zinloze topics later en nadat het uitgebreid is bewezen dat het niet waar is, wel stilaan gehad met zulke postings... ok je gelooft het niet zegt meer over jou dan over mij... kan lme echt niet schelen kijk maar eens op youtube, daar stat genoeg bewijs op... Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) mensen rustig kijk ik ben helm wel degelijk tegegekome, julie niet pech dan ik ben heus niet zo kinderachtig om erover te liegen, kijk op youtube. iedereen heeft het recht om te geloven wat hij wil ok !!... ??? daarvoor moet je nog geen mensen zitten uit te maken, dit valt me echt dik tegen van julie... Bewerkt: 28 april 2008 door mattetoet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.