Jump to content

Zouden R* hun ogen zijn opengegaan?


gta dylan

Recommended Posts

2004,

Grand theft auto: san andreas komt op de markt.

enkele maanden later komen er geruchten over een bigfoot en ufo's en nog meer.

Al die geruchten (hoewel ze niet waar waren) hadden veel succes en mensen hielden zich weken bezig om toch die bigfoot of die ufo te zien.

Rockstar vermelde dat er geen geheimen waren, maar toch bleven mensen zoeken naar die mythes (waaronder ikzelf.)

Nu had Rockstar een nieuwe kans.

Rockstar wil de game realistischer maken en velen zullen denken dat ufo's niet realistisch zijn.

Maar het wordt wel onderzocht.

Zou het in deze game zijn dat er ECHTE geheimen zijn?

Bewerkt: door gta dylan
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mattetoet

    15

  • gta dylan

    8

  • joeyjoey

    2

  • steintje

    2

Top Posters In This Topic

zou leuk zijn zo enkele mythes, maar ik zoek er niet achter. de seriemoordenaar zat er echter wel in in SA

Seriemoordenaar? Echt nooit van gehoord? Terwijl ik het spel al helemaal heb lamgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

serie ordenaar in SA? wat heb ik gemist?

iemand uitleg?

thnx

in een bos in de eerste stad zat een seriemoordenaar als je er snachts in ging, dan fluisterde hij naar je. het was een man met een masker en een kettingzaag, echt freaky

(hij was er alleen als er veel mist was)

Bewerkt: door mattetoet
Link to comment
Delen op andere websites

serie ordenaar in SA? wat heb ik gemist?

iemand uitleg?

thnx

in een bos in de eerste stad zat een seriemoordenaar als je er snachts in ging, dan fluisterde hij naar je. het was een man met een masker en een kettingzaag, echt freaky

(hij was er alleen als er veel mist was)

Wat niet waar was

Link to comment
Delen op andere websites

serie ordenaar in SA? wat heb ik gemist?

iemand uitleg?

thnx

in een bos in de eerste stad zat een seriemoordenaar als je er snachts in ging, dan fluisterde hij naar je. het was een man met een masker en een kettingzaag, echt freaky

(hij was er alleen als er veel mist was)

Uhhuhhh En vermoorde hij je? (proberen tenminsdste)

Srry voor het offtopic bericht... :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben hem echt tegengekomen, waarom zou ik hierover iegen misschien... hij probeerde je te vermoorden, maar ontsnappen was mogelijk. Ben helm wel maar 1 keer tegegekome en hij stond recht voor mij echt zot gewoon

Bewerkt: door mattetoet
Link to comment
Delen op andere websites

serie ordenaar in SA? wat heb ik gemist?

iemand uitleg?

thnx

in een bos in de eerste stad zat een seriemoordenaar als je er snachts in ging, dan fluisterde hij naar je. het was een man met een masker en een kettingzaag, echt freaky

(hij was er alleen als er veel mist was)

Wat een bullsh*t, man!

Echt zielig hoe zielige kindertjes als jij het forum komen verzieken met die verhaaltjes. Dat was spannend om te lezen een jaar of 3/4 geleden, maar nu hebben we het, ontelbaar veel zinloze topics later en nadat het uitgebreid is bewezen dat het niet waar is, wel stilaan gehad met zulke postings...

Link to comment
Delen op andere websites

serie ordenaar in SA? wat heb ik gemist?

iemand uitleg?

thnx

in een bos in de eerste stad zat een seriemoordenaar als je er snachts in ging, dan fluisterde hij naar je. het was een man met een masker en een kettingzaag, echt freaky

(hij was er alleen als er veel mist was)

Wat een bullsh*t, man!

Echt zielig hoe zielige kindertjes als jij het forum komen verzieken met die verhaaltjes. Dat was spannend om te lezen een jaar of 3/4 geleden, maar nu hebben we het, ontelbaar veel zinloze topics later en nadat het uitgebreid is bewezen dat het niet waar is, wel stilaan gehad met zulke postings...

GENOEG! over die serial killer! HIJ WAS ER NIET!

maar zouden er in GTA4 'echte' mythes zijn

Link to comment
Delen op andere websites

serie ordenaar in SA? wat heb ik gemist?

iemand uitleg?

thnx

in een bos in de eerste stad zat een seriemoordenaar als je er snachts in ging, dan fluisterde hij naar je. het was een man met een masker en een kettingzaag, echt freaky

(hij was er alleen als er veel mist was)

Pff , nvm zie net dat ie maar wat lult :(

Bewerkt: door joeyjoey
Link to comment
Delen op andere websites

serie ordenaar in SA? wat heb ik gemist?

iemand uitleg?

thnx

in een bos in de eerste stad zat een seriemoordenaar als je er snachts in ging, dan fluisterde hij naar je. het was een man met een masker en een kettingzaag, echt freaky

(hij was er alleen als er veel mist was)

Wat een bullsh*t, man!

Echt zielig hoe zielige kindertjes als jij het forum komen verzieken met die verhaaltjes. Dat was spannend om te lezen een jaar of 3/4 geleden, maar nu hebben we het, ontelbaar veel zinloze topics later en nadat het uitgebreid is bewezen dat het niet waar is, wel stilaan gehad met zulke postings...

ok je gelooft het niet zegt meer over jou dan over mij... kan lme echt niet schelen kijk maar eens op youtube, daar stat genoeg bewijs op...

Link to comment
Delen op andere websites

mensen rustig kijk ik ben helm wel degelijk tegegekome, julie niet pech dan ik ben heus niet zo kinderachtig om erover te liegen, kijk op youtube. iedereen heeft het recht om te geloven wat hij wil ok !!... ???

daarvoor moet je nog geen mensen zitten uit te maken, dit valt me echt dik tegen van julie...

Bewerkt: door mattetoet
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...