gta dylan Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 serie ordenaar in SA? wat heb ik gemist?iemand uitleg? thnx in een bos in de eerste stad zat een seriemoordenaar als je er snachts in ging, dan fluisterde hij naar je. het was een man met een masker en een kettingzaag, echt freaky (hij was er alleen als er veel mist was) Wat een bullsh*t, man! Echt zielig hoe zielige kindertjes als jij het forum komen verzieken met die verhaaltjes. Dat was spannend om te lezen een jaar of 3/4 geleden, maar nu hebben we het, ontelbaar veel zinloze topics later en nadat het uitgebreid is bewezen dat het niet waar is, wel stilaan gehad met zulke postings... ok je gelooft het niet zegt meer over jou dan over mij... kan lme echt niet schelen kijk maar eens op youtube, daar stat genoeg bewijs op... Waar ben ik aan begonnen dat bewijs is vals, ik bedoel dat allemaal niet ik bedoel iets anders!!! Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik hoop dat Jack the ripper er voor in komt! ik wil hem is een mep verkopen. Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 mss wordt dit topic beter gesloten, ik bedoelde het alleen maar goed hoor. zoek nog eens goed, je komt hem echt wel tegen hoor... ik kan het niet bewijzen ik weet het, maar er is niks aan te doen... ik weet dat julie ongelijk hebben, julie denken dat ik ongelijk heb. het heeft geen zin hier nog langer over de discussieren Reageren
gta dylan Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Ik hoop dat Jack the ripper er voor in komt! ik wil hem is een mep verkopen. lol maar voor de duidelijkheid: IK WIL HIER GEEN VALSE GERUCHTEN VERSPREIDEN!!! ALLE GERUCHTEN WAREN VALS IN GTA:SA!!! GEEN BIGFOOT,GEEN UFO'S...NIETS!!!! ik wil gewoon weten of rockstar ufo's en andere dingen in GTA4 zouden stoppen. Bewerkt: 28 april 2008 door gta dylan Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik hoop dat Jack the ripper er voor in komt! ik wil hem is een mep verkopen. lol maar voor de duidelijkheid: IK WIL HIER GEEN VALSE GERUCHTEN VERSPREIDEN!!! ik wil gewoon weten of rockstar ufo's en andere dingen in de game zouden stoppen. zou kunnen, maar dan gebeurt weer juist hetzelfde zoals hier nu gebeurt Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik hoop dat Jack the ripper er voor in komt! ik wil hem is een mep verkopen. lol maar voor de duidelijkheid: IK WIL HIER GEEN VALSE GERUCHTEN VERSPREIDEN!!! ik wil gewoon weten of rockstar ufo's en andere dingen in de game zouden stoppen. zou kunnen, maar dan gebeurt weer juist hetzelfde zoals hier nu gebeurt mensen die het niet geloven, mensen die het wel geloven Reageren
moechy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik hoop dat Jack the ripper er voor in komt! ik wil hem is een mep verkopen. lol maar voor de duidelijkheid: IK WIL HIER GEEN VALSE GERUCHTEN VERSPREIDEN!!! ik wil gewoon weten of rockstar ufo's en andere dingen in de game zouden stoppen. zou kunnen, maar dan gebeurt weer juist hetzelfde zoals hier nu gebeurt mensen die het niet geloven, mensen die het wel geloven Maar iedereen weet nu ondertussen wel dat die seriemoordenaar niet bestaat dus stop aub met die leugens daarover. Wat er op youtube staat zijn mods. Hij zit niet in de game tenzij je mod. Reageren
gta dylan Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik hoop dat Jack the ripper er voor in komt! ik wil hem is een mep verkopen. lol maar voor de duidelijkheid: IK WIL HIER GEEN VALSE GERUCHTEN VERSPREIDEN!!! ik wil gewoon weten of rockstar ufo's en andere dingen in de game zouden stoppen. zou kunnen, maar dan gebeurt weer juist hetzelfde zoals hier nu gebeurt mensen die het niet geloven, mensen die het wel geloven Maar iedereen weet nu ondertussen wel dat die seriemoordenaar niet bestaat dus stop aub met die leugens daarover. Wat er op youtube staat zijn mods. Hij zit niet in de game tenzij je mod. ik vertel geen leugens: ik zeg dat er niets daarvan waar is. lees eerst eens goed mijn eerste post dan weet je waar ik naartoe wil Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik hoop dat Jack the ripper er voor in komt! ik wil hem is een mep verkopen. lol maar voor de duidelijkheid: IK WIL HIER GEEN VALSE GERUCHTEN VERSPREIDEN!!! ik wil gewoon weten of rockstar ufo's en andere dingen in de game zouden stoppen. zou kunnen, maar dan gebeurt weer juist hetzelfde zoals hier nu gebeurt mensen die het niet geloven, mensen die het wel geloven Maar iedereen weet nu ondertussen wel dat die seriemoordenaar niet bestaat dus stop aub met die leugens daarover. Wat er op youtube staat zijn mods. Hij zit niet in de game tenzij je mod. dat zeg ik juist stop deze topic gewoon, het kan me echt niet schelen Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik wil straks met een goed gevoel mijne gta gaan ophale ulie denk ik ook niet ??... Reageren
gta dylan Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 wat heeft dit met goed gevoel te maken? Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 NIETS JULIE ZITTEN ME DE GROND IN TE BOREN dus ik wil straks met een goed gevoel gta gaan halen ik wens julie hetzelfde toe wat mij betreft stoppen we gewoon met deze topic en zwijgen we erover Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 mss even aandacht voor een ON TOPIC bericht... Ik geloof eigenlijk niets van al die mythes en het kan me niet zo boeien Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ja wat kan ik hierop zeggen... Reageren
mattetoet Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 serie ordenaar in SA? wat heb ik gemist?iemand uitleg? thnx in een bos in de eerste stad zat een seriemoordenaar als je er snachts in ging, dan fluisterde hij naar je. het was een man met een masker en een kettingzaag, echt freaky (hij was er alleen als er veel mist was) Wat een bullsh*t, man! Echt zielig hoe zielige kindertjes als jij het forum komen verzieken met die verhaaltjes. Dat was spannend om te lezen een jaar of 3/4 geleden, maar nu hebben we het, ontelbaar veel zinloze topics later en nadat het uitgebreid is bewezen dat het niet waar is, wel stilaan gehad met zulke postings... dit vind ik dus niet kunnen he... ze vroegen om het verhaal ik heb het verteld so what ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.