Jump to content

Zouden R* hun ogen zijn opengegaan?


gta dylan

Recommended Posts

Laat lekker gaan!

Ik geloof je omdat je oprecht klinkt, zou een beetje psycho zijn als je op zo'n manier liegt :tu:

Ik denk dat er wel weer rare dingen in het spel zitten! In SA kwamen er zomaar vliegtuigen naar beneden enzo, en er was iets in de woestijn geloof ik, met wind en donker ofzo (snappie?!?!), nooit gezien zelf :N

Anyways, ik denk dat er wel weer grappige dingen in zitten!!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mattetoet

    15

  • gta dylan

    8

  • joeyjoey

    2

  • steintje

    2

Top Posters In This Topic

Ik hoop dat Jack the ripper er voor in komt! ik wil hem is een mep verkopen.

lol

maar voor de duidelijkheid: IK WIL HIER GEEN VALSE GERUCHTEN VERSPREIDEN!!! ALLE GERUCHTEN WAREN VALS IN GTA:SA!!! GEEN BIGFOOT,GEEN UFO'S...NIETS!!!!

ik wil gewoon weten of rockstar ufo's en andere dingen in GTA4 zouden stoppen.

nee wel een seriemoordenaar die is in glen park te vinden s,nachts in de mist hij heeft altijd een kettingzaag bij zich :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Op de TV is toch een reclame waarop 3 gasten in Master Chief pakken te zien zijn die een beetje lopen te knallen?? Das toch wel ziek heh ;););)

op de tv in gta 4 dan heh niet op de tv in het echt

Bewerkt: door Carl-cj-johnson
Link to comment
Delen op andere websites

al de mensen die me vertrouwen echt bedankt, het is gewoon echt waar en als julie zoeken vinden julie hem heus ook wel een keer op youtube staan wel veel valse video's , maar enkele zijn echt. veel plezier met GTA4 en de mensen die het allemaal niet geloven evenveel plezier ermee !!!

slaapwel voor degene die gaan slapen en nag een leuke nacht voor diegene die naar de nachtlaunch gaan !!

mattetoet

Link to comment
Delen op andere websites

Laat lekker gaan!

Ik geloof je omdat je oprecht klinkt, zou een beetje psycho zijn als je op zo'n manier liegt :tu:

Ik denk dat er wel weer rare dingen in het spel zitten! In SA kwamen er zomaar vliegtuigen naar beneden enzo, en er was iets in de woestijn geloof ik, met wind en donker ofzo (snappie?!?!), nooit gezien zelf :N

Anyways, ik denk dat er wel weer grappige dingen in zitten!!!

jij bent een oprecht iemand die zijn mening op een goede manier weet te zeggen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat ik dat had gelezen van die serie moordenaar ...

ben ik gta sa gaan spelen , en ik kwam wel bij die stuk met die woestijn.. bij een soort bar waar moters staan enz.. een klein gebouwtje tegen met de naam Xoomer , en daar ligt een dood iemand en er loopt een man heen en weer (maar een persoon.. niet meerdere mensen ) een man met een hoed en een lange jas , en op youtube filmpjes zeggen ze dat hij die serie moordenaar is..

dus kan dat hem zijn , of is er helemaal geen serie moordenaar ? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...