Jump to content

GTA IV pc

Recommended Posts

Geplaatst:
komt het ook op pc??

Voor zover dat ik weet is dat nog niet bekend.

maar ik denk het wel alleen nu nog niet pas binnen een paar maanden.

maar het kan ook zijn van niet

Geplaatst:

Gefeliciteerd! Je bent de 1.000.000e persoon die hier een topic over start :tu:

On topic: Het is nog onbekend of er een pc-versie komt, zal vast wel maar zal dan wel pas over een jaar ofzo ( schat ik )

Geplaatst: (bewerkt)

Hier is al een topic over geloof ik.

Maar om je vraag te beantwoorden:

Rockstar is er nu niet mee bezig en de kans is klein dat er een PC versie komt. Het is niet onmogelijk, maar ze zijn er nu dus niet mee bezig.

Het kan zijn dat deze wel uitkomt, net als met de andere versies, maar nu weten ze het niet zeker.

Bewerkt: door Stuzzie
Geplaatst:

Ja, helaas is er nog niks bekend...

Ikzelf wil de PC versie, omdat ik geen console voor GTA4 ga aanschaffen. Kan me gewoon doodergeren aan het feit dat Rockstar met deze groep fans geen rekening houdt. :duh:

Geplaatst:

Ikzelf wil de PC versie, omdat ik geen console voor GTA4 ga aanschaffen. Kan me gewoon doodergeren aan het feit dat Rockstar met deze groep fans geen rekening houdt. :duh:

Dat komt denk ik omdat het qua hardware haast niet haalbaar is, of je moet een Alienware pc kunnen betalen, dus ik begrijp het aan de ene kant wel. Klote voor degenen die geen console hebben, hopelijk komt ie voor jullie ook uit, wie weet ;)

Geplaatst:

Tja het leven is hard met vol verwachtingen.

Moet je nou zo hard huilen dat gta niet op de pc komt? :puh: (niet stom bedoeld)

Maar heb gewoon geduld en ga Gta 3 tot san andreas opnieuw spelen. is altijd leuk!

Geplaatst:

Dat komt denk ik omdat het qua hardware haast niet haalbaar is, of je moet een Alienware pc kunnen betalen, dus ik begrijp het aan de ene kant wel. Klote voor degenen die geen console hebben, hopelijk komt ie voor jullie ook uit, wie weet ;)

Volgens mij valt dat best mee. Flink wat geld in mijn PC pompen is geen probleem, maar ik ga dus never een console hiervoor aanschaffen; ik doe er dan toch niks mee behalve GTA4. Ik heb nooit consoles gehad, en zal er ook nooit een willen. :N

Geplaatst: (bewerkt)
Volgens mij valt dat best mee. Flink wat geld in mijn PC pompen is geen probleem, maar ik ga dus never een console hiervoor aanschaffen; ik doe er dan toch niks mee behalve GTA4. Ik heb nooit consoles gehad, en zal er ook nooit een willen. :N

Sluit ik volledig mee aan. Maar het is niet zeker dat ze het niet doen. Sam houer of een andere zij " we vergeten nooit waar wij vandaan komen". En de nieuwe engine is ook voor de PC dus het kan allemaal nog. Mijn idee is dat dit allemaal schijn i zodat de meeste een console kopen. Sony en bill gates hebben hiervan de eerste rechten aangekocht. Wacht maar over een half jaar dan zeggen ze volgens mij wel wat anders. Als het niet voor de pc werd uitgebracht dan hadden ze het al lang gezegt.

GRZZ

Bewerkt: door bolie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...