Jump to content

Ervaring met PhpBB?


Kloep

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik heb een probleem met het instellen van Avatar's en Sig's. De leden kunnen geen afbeelding in hun sig of avatar zetten. Er komt dan een bericht dat de link doodloopt. Wie heeft dit probleem ook al een gehad met PhpBB? Of wie weet er een manier om dit te verhelpen? Ik heb alles al doorzocht maar helemaal niks gevonden. :N Wie kan me helpen.

Mvg,

Kloep

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer wordt er gezegd dat de link dood loopt? Als je in het ACP bij het tabblad General op Avatar settings klikt, moet je de optie om avatars te uploaden toestaan (enable). Verder moet je de goede map hebben opgegeven en voor signature's zowel bij Board features als bij Signature settings signatures toestaan (allow). Vergeet niet om de veranderingen op te slaan (Submit). Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier 2 afbeeldingen over de settings:

En hij zegt trouwens niet dat de link doodloopt. Sorry, dat was een foutje. :duh:

Je krijgt de volgende tekst: "De afbeelding kan niet geopend worden of het is geen geldige afbeelding."

Alvast Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk worden de extensies nog niet door je goedgekeurd. Ik zal je proberen te helpen, maar ik maak zelf gebruik van het Engels ACP, dus mijn vertalingen kunnen net iets anders zijn.

Ga naar het tabblad Berichten en klik op Beheer extensies. Nu zie je een aantal extensies staan met daarachter de groep waarin ze zijn ingedeeld. Eventueel kan je nieuwe extensies toevoegen, in een andere groep zetten of een aantal verwijderen. Ga dan naar Beheer extensiegroepen. Zorg dat daar jouw extensiegroep, waarschijnlijk gewoon Afbeeldingen, is toegestaan.

Hopelijk werkt dit wel, anders zou ik het niet zo een, twee, drie weten. Succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Root admin is meestal de admin die toegang heeft tot alle functies, database, server, dus de admin die alles heeft geïnstalleerd. Een gewone admin kan een aantal permissies niet hebben, maar als dat op jouw forum niet is ingesteld, zal je wel gewoon alle functies hebben. Je moet even kijken in het tabblad Permissies om te kijken of je alle Administrator permissies hebt en eventueel, als je het kan, een aantal permissies uitschakelen. Misschien heb je een gewone admin 'rol' en geen full admin (weet het niet precies, aangezien ik niet meer de standaardinstellingen heb).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu iig wel alle permissies, maar ik ben ook degene die de site heeft geïnstallerd enzow. Maar ik heb nog steeds geen extra permissies gekregen in de tabbladen enzow, ik kan nog steeds niks extra's doen. Weet je wat het probleem is?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je ook toevallig wat Exploits in het nederlands is, of waar ik dat kan vinden?

Ik heb geen idee wat het in het Nederlands is. Maar er zijn erg veel exploits en exploitsite's. (Ik ben zelf een keer een Exploit voor dit forum tegengekomen)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...