Jump to content

Ervaring met PhpBB?


Kloep

Recommended Posts

Het lijkt me niet de bedoeling om het hier over exploits te hebben. Exploits zijn programma's waarmee een persoon misbruik kan maken van foutjes in de software en daarmee bijvoorbeeld een forum zou kunnen hacken. Aangezien dat illegaal is, wordt daar hier niet over gesproken. Het is dus geen functie in je ACP. ;)

Check trouwens nog een keer of je alle rechten hebt, want je mist gewoon opties die je gewoon zou moeten hebben als je de root admin bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me niet de bedoeling om het hier over exploits te hebben. Exploits zijn programma's waarmee een persoon misbruik kan maken van foutjes in de software en daarmee bijvoorbeeld een forum zou kunnen hacken. Aangezien dat illegaal is, wordt daar hier niet over gesproken. Het is dus geen functie in je ACP. ;)

Maar Exploits zijn zo leuk. :cry::cry::cry:

>>> Door RonaldVC: Leuk of niet leuk, illegale zaken worden hier niet besproken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had geen idee wat Exploits waren. Maar goed.

Ik heb net een Mail gestuurd naar YourBB om te kijken of het opgelost kan worden. Want ik heb dus niet alle permissies. Maar als ik ze niet heb, dan heeft niemand ze. Dus dan klopt er iets niet.

Mvg,

Kloep

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo

Misschien is dit nogal logisch. Want dit forum is en blijft van Yourbb omdat hun het op hun server hebben staan. Misschien kun je nogmaals een E-mail sturen naar Yourbb. Of gewoon een host nemen en daarop PHPBB draaien.

Veel succes!

MVG,

OmarM

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

*bumb*

kloep, onze forums draaien op beta software, en dit is een fout

de enige oplossing is wachten op de nieuwe versie van deze forumsoftware, en die installeren.

waarschijnlijk is het dan opgelost.

M.o.D

Link to comment
Delen op andere websites

Zo te zien draait je forum op phpBB3 en dat is niet meer in betastadium, maar al een tijd geleden gereleased. Tevens zal YourBB de forumsoftware onderhouden en het zal dus liggen aan het feit dat het niet op je eigen server staat, maar gewoon bij een site een gratis forum aanmaakt, zoals Omar zei. Vraag aan YourBB of ze het willen veranderen, maar aangezien het een gratis host is, zal dat niet. Maar dat is het nadeel van een gratis host en aan dit probleem kunnen wij ook maar weinig doen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Zo te zien draait je forum op phpBB3 en dat is niet meer in betastadium, maar al een tijd geleden gereleased. Tevens zal YourBB de forumsoftware onderhouden en het zal dus liggen aan het feit dat het niet op je eigen server staat, maar gewoon bij een site een gratis forum aanmaakt, zoals Omar zei. Vraag aan YourBB of ze het willen veranderen, maar aangezien het een gratis host is, zal dat niet. Maar dat is het nadeel van een gratis host en aan dit probleem kunnen wij ook maar weinig doen. :N

3 gerealesed?

vaag...

kreeg toch echt een bericht dat dit een bug was, en dat onze software in het beta stadium zit.

en dat was geen oude mail

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan niets veranderd met betrekking tot het uploaden van avatars. YourBB wil hier gewoon mee voorkomen dat je avatars ergens anders neerzet of dat er avatars worden geüpload. Als jij het maximale aantal kB voor een avatar zou neerzetten, zou je zo hun hele forum vol kunnen plaatsen, als je de limit te hoog zet. Ze willen voorkomen dat er dingen gebeuren die zij niet willen en dus hebben ze die functies uitgeschakeld. Het is alleen op te lossen door naar een echte host te gaan.

phpBB3 is al vanaf het begin van het jaar zo'n beetje uit en het lijkt me niet handig om bij een "maak een gratis forum aan"-site beta-software te gebruiken. Maar goed, het zal inmiddels gewoon weer 3.0.1 zijn, want die is ook al uit.

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

En dat gaat dan toch geld kosten neem ik aan?

Een echte en dus betaalde host kost inderdaad geld. Mocht je PHP en een database willen, die je beide nodig hebt voor een forum, kost het weer iets meer. Maar kijk maar eens rond op Google, voor enkele euro's per maand heb je al wel wat ruimte tot je beschikking, maar beter is het om ook naar de service en extra functies te kijken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, Yourbb staat dus echt wel toe om Avatars en Sigs in te stellen. Ik heb inmiddels bericht terug gehad van YourBB. Nog niet veel wijzer van geworden maar ze zeiden wel dat ze er aan gingen werken.

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij ook, ik zou binnen 2 dagen bericht krijgen, van hoe de ontwikkelingen verliepen...

heb daar niet eens zelfom gevraagd...

maar dat bericht zou ik 2 dagen geleden al krijgen, maar nog steeds niks gehoord

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...