Jump to content

GTA 4 ,, hapering op ps3 ?


rzr

Recommended Posts

hallo mensen :D

Ik had even een vraagje over de ps3 en gta 4. Als ik soms spellen speel, bijvoorbeeld assasins creed, dan gaat mijn ps3 soms behoorlijk haperen. Is dit normaal ?

Nou bedacht ik me net, gta 4 is een super mooi spel, gaat het hier niet extreem veel hapern, of is mijn ps3 dan gewoon harstikke kapot ? ( Mischien slechte hdmi kabel ofso ? )

Had gisteren gta 4 besteld bij consoleshop, en belde daarnet om even zeker te zijn dat ik hem morgen wel kreeg, Gelukkig wel XD :dans: Ben alleen de hele dag bezig met verhuizing :duh: :duh: :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mensen :D

Ik had even een vraagje over de ps3 en gta 4. Als ik soms spellen speel, bijvoorbeeld assasins creed, dan gaat mijn ps3 soms behoorlijk haperen. Is dit normaal ?

Nou bedacht ik me net, gta 4 is een super mooi spel, gaat het hier niet extreem veel hapern, of is mijn ps3 dan gewoon harstikke kapot ? ( Mischien slechte hdmi kabel ofso ? )

Had gisteren gta 4 besteld bij consoleshop, en belde daarnet om even zeker te zijn dat ik hem morgen wel kreeg, Gelukkig wel XD :dans: Ben alleen de hele dag bezig met verhuizing :duh: :duh: :duh:

ik heb zelf geen last van een haperende ps3 hoor...

miss ben je iets aan het downloaden ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Aha..

Nou, mijn arme ps3 ligt altijd vol met stof indd. Er er staat een 80 graden pc naast. En ik laat hem soms een halve dag aan staan...

En mn hdd is volgens mij nog niet vol.

Ik hoop dat ik het morgen kan testen met GTA 4 :D

Bedankt voor jullie hulp :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ook wel oppassen dat je geen 'absorberende texturen' onder je ps3 of Xbox 360 hebt staan, die nemen de warmte op dus meer hitte.

Liever een vlak oppervlak waar de warmte van je PS3 of Xbox 360 gewoon onderdoor kan. ^_^

Je moet gewoon wat rekening houden met de warmte-afvoering, dat je niets blokkeert waar de warmte wordt uitgeblazen.

Voor de rest zal het dan wel aan uw verbinding liggen ofwel de dingen die boven mij zoal zijn opgenoemd.

Groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...