-GJ- Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hey, Ik heb 15 april mijn exemplaar van GTA4 besteld bij consoleshop.nl. Ik heb meteen betaald via iDeal, en een bevestigingsmail gekregen. Nu staat op hun site het volgende: Levertijden GTA IVGrand Theft Auto IV is een razend populaire game, gewild door jong en oud. De vraag naar het spel is dan ook enorm. Vanwege deze populariteit bestaat de kans, dat bestellingen gedaan vanaf vrijdag 25 april niet voor de releasedag verstuurd kunnen worden. Consoleshop.nl rekent op jouw begrip. vanaf 25 april dus, ik heb 'em 10 dagen hiervoor besteld, dus met mijn exemplaar moet het goed zitten. In hun mail staat dat ik een bevestigingsmail hoor te krijgen als de game verzonden is, maar die heb ik dus nog niet gekregen. Ook heb ik gister een mail gestuurd aan de klantenservice, waarin ik gevraagd heb of ze mijn exemplaar gewoon maandag 28 april zouden versturen. Hier heb ik ook geen antwoord op gekregen, terwijl in de auto-mail die ik terugkreeg gewoon staat dat ik op een werkdag binnen 4 uur van hun openingstijd een mail terug hoor te krijgen. Dit heb ik dus niet gehad. Mijn vraag is dus, zal ik mijn GTA gewoon morgen ontvangen, of niet.. Anders ga ik namelijk morgen naar de stad en koop ik hem, waarna ik mijn consoleshop.nl order ga cancellen. Alvast bedankt .. Reageren
ReVeRt Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 naja ik zou me er niet te druk om maken. Het komt vast wel binnen en als het niet morgen is dan zul je echt ff naar de stad moeten gaan om hem te halen. Ik heb aan consoleshop alleen maar goede tijden beleeft. Zijn altijd netjes op tijd met leveren en nog nooit iets gekregen waar iets aan is dus wss dat je hem morgen gewoon in de bus hebt liggen Reageren
-GJ- Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 naja ik zou me er niet te druk om maken. Het komt vast wel binnen en als het niet morgen is dan zul je echt ff naar de stad moeten gaan om hem te halen. Ik heb aan consoleshop alleen maar goede tijden beleeft. Zijn altijd netjes op tijd met leveren en nog nooit iets gekregen waar iets aan is dus wss dat je hem morgen gewoon in de bus hebt liggen ja dat dacht ik dus ook al, ook omdat ik 'em voor de 25e besteld heb, alleen ik heb geen verzendingsmail gehad zegmaar, en anders stap ik morgen om 9 uur op de fiets om 'em te halen snapje .. Reageren
jellha Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik heb hem daar ook besteld heb hem in januari besteld , maar heb ook nog steeds geen verzendbevestiging . er staat dan je die bevestiging op 21:30 moet binnen krijgen . iemand ook problemen hiermee van consoleshop .? Reageren
bjorntju Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Je bent niet de enige... Ik heb hem ook VOOR de 25 verstuurd en nog niks binnen... Maar ik ben blijkbaar niet de enige. Heb wel eens gehad dat dat mailtje pas rond half 11 binnen was. Wat WEL raar is is dat ik vrijdag een mailtje naar hun had verstuurd over die staking van TNT(maar nu weet ik dat ze gewoon kunnen leveren). Maar ik heb ook daar over nog niets terug Bewerkt: 28 april 2008 door bjorntju Reageren
jellha Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Je bent niet de enige... Ik heb hem ook VOOR de 25 verstuurd en nog niks binnen... Maar ik ben blijkbaar niet de enige. Heb wel eens gehad dat dat mailtje pas rond half 11 binnen was. Wat WEL raar is is dat ik vrijdag een mailtje naar hun had verstuurd over die staking van TNT(maar nu weet ik dat ze gewoon kunnen leveren). Maar ik heb ook daar over nog niets terug wat voor staking Reageren
-GJ- Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 TNT in Rotterdam houd morgen een staking, waardoor er geen post wordt bezorgd/gehaald in Rotterdam, Consoleshop bevind zich ook in Rotterdam, waardoor veel mensen dachten dat 'ie morgen niet bezorgd wordt. Als het goed is zijn de games vandaag verzonden en is er dus niks om je zorgen over te maken, behalve dat er geen verzendingsmails zijn verstuurd.. Reageren
bjorntju Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Je bent niet de enige... Ik heb hem ook VOOR de 25 verstuurd en nog niks binnen... Maar ik ben blijkbaar niet de enige. Heb wel eens gehad dat dat mailtje pas rond half 11 binnen was. Wat WEL raar is is dat ik vrijdag een mailtje naar hun had verstuurd over die staking van TNT(maar nu weet ik dat ze gewoon kunnen leveren). Maar ik heb ook daar over nog niets terug wat voor staking De TNT waren aan het staken maar dat was aleen in rotterdam. De pakket service staakt volgens mij niet. Aleen dit geld volgens mij aleen voor de postcodes onder de 5000 en daar heb ik dus geen last van. Reageren
jellha Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 TNT in Rotterdam houd morgen een staking, waardoor er geen post wordt bezorgd/gehaald in Rotterdam,Consoleshop bevind zich ook in Rotterdam, waardoor veel mensen dachten dat 'ie morgen niet bezorgd wordt. Als het goed is zijn de games vandaag verzonden en is er dus niks om je zorgen over te maken, behalve dat er geen verzendingsmails zijn verstuurd.. maar stuurt consoleshop ze niet via cooblue ? Reageren
bjorntju Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Consoleshop is onderdeel van Coolblue Coolblue is geen koerier of zo Ze versoteren ze gewoon via TNT Het kan ook zijn dat er zó veel pakketjes van GTA IV zijn dat ze gewoon die mailtjes niet kunnen sturen... Ik wacht nog ff af en kijk anders morgen wel Bewerkt: 28 april 2008 door bjorntju Reageren
-GJ- Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 TNT in Rotterdam houd morgen een staking, waardoor er geen post wordt bezorgd/gehaald in Rotterdam,Consoleshop bevind zich ook in Rotterdam, waardoor veel mensen dachten dat 'ie morgen niet bezorgd wordt. Als het goed is zijn de games vandaag verzonden en is er dus niks om je zorgen over te maken, behalve dat er geen verzendingsmails zijn verstuurd.. maar stuurt consoleshop ze niet via cooblue ? hmm nu je het zegt.. ik heb alleen geen idee wat dit inhoud, komen ze dan aan je deur om een bepaalde tijd? want dan zal ik vroeg opstaan haha .. Reageren
jellha Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 TNT in Rotterdam houd morgen een staking, waardoor er geen post wordt bezorgd/gehaald in Rotterdam,Consoleshop bevind zich ook in Rotterdam, waardoor veel mensen dachten dat 'ie morgen niet bezorgd wordt. Als het goed is zijn de games vandaag verzonden en is er dus niks om je zorgen over te maken, behalve dat er geen verzendingsmails zijn verstuurd.. maar stuurt consoleshop ze niet via cooblue ? hmm nu je het zegt.. ik heb alleen geen idee wat dit inhoud, komen ze dan aan je deur om een bepaalde tijd? want dan zal ik vroeg opstaan haha .. ik heb wel eens vaker bij hun wat besteld bij mij kwamen ze altijd tegen 3 uur . Reageren
gtaman1979 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ook besteld op 14 april en ook nog geen bevestiging van het verzenden.... dus nog ff wachten. Anders morgenochtend bellen/cancellen en voor de winkel gaan staan Reageren
jellha Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ook besteld op 14 april en ook nog geen bevestiging van het verzenden.... dus nog ff wachten. Anders morgenochtend bellen/cancellen en voor de winkel gaan staan das kut morgen in amsterdam de hele dag voor een test van me vervolg opleiding Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.