Jump to content

GTA besteld bij Consoleshop.nl

Recommended Posts

Geplaatst:

Je bent niet de enige heb hem ook nog niet. Maar, bij de vorige bestelling kreeg ik de bevestigings mail ook pas rond 23:00 uur.

• Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• bjorntju

19

• -GJ-

14

• IV trailer

9

• jellha

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik denk dat ze geen e-mailtjes versturen omdat het te druk is of zo? Ik wacht nog een klein uurtje en als ie er dan nog niet is gaa ik maar slapen en kijk ik morgen wel...

Geplaatst:

Meeste mailservers staan ingesteld om een beperkt aantal mailtjes per uur te verzenden. Dus stel als er maar 300 mailtjes per uur mogen verzonden en er 3000 mensen hebben gepreorderd dat het nog even duurt.

Laten we iedergeval hopen dat het enkel zo'n technisch iets is zodat we morgen allemaal GTA4 ontvangen.

Geplaatst:
Meeste mailservers staan ingesteld om een beperkt aantal mailtjes per uur te verzenden. Dus stel als er maar 300 mailtjes per uur mogen verzonden en er 3000 mensen hebben gepreorderd dat het nog even duurt.

Laten we iedergeval hopen dat het enkel zo'n technisch iets is zodat we morgen allemaal GTA4 ontvangen.

Je bedoelt dat hij dus net zo goed al kan zijn verzonden zonder bevestiging? _O_

Geplaatst: (bewerkt)

Als de bevestiging er nog niet is betekent niet dat hij nog niet verzonden is hé ;)

Heb nog steeds niks btw.

Bewerkt: door bjorntju
Geplaatst:

Afgezien dat ik me nog steeds zorgen maak wil ik toch nog even lollig doen:

Straks duurt het zo lang dat ik mijn verzendbevestiging pas krijg na ontvangst. :puh:

Geplaatst:
Als de bevestiging er nog niet is betekent niet dat hij nog niet verzonden is hé ;)

Heb nog steeds niks btw.

nee maar als je een bevestiging hebt weet je het wel zeker..

ik heb ook nog niks :(..

Geplaatst:
Ik geef het op... Ik ga nu maar slapen en ik kijk morgen wel of ik hem heb ontvangen :(

Ik ook. Mijn ouders weten zelfs niet eens dat ik nog wakker ben. :engel:

Normaal slaap ik al om deze tijd.

m :zz: v :zz: g :zz:

IV :gaap: trailer :zz::zz::zz:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...