Jump to content

GTA besteld bij Consoleshop.nl


-GJ-

Recommended Posts

nogsteeds niet..

nouja ik ga er vanuit dat het goed gaat, anders heb ik alle redenen om ze aan te klagen voor het breken van hun belofte (er staat dat ze hem 29 april leveren) en de emotionele schade die ze me aandoen :puh:..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bjorntju

    19

  • -GJ-

    14

  • IV trailer

    9

  • jellha

    7

Top Posters In This Topic

nogsteeds niet..

nouja ik ga er vanuit dat het goed gaat, anders heb ik alle redenen om ze aan te klagen voor het breken van hun belofte (er staat dat ze hem 29 april leveren) en de emotionele schade die ze me aandoen :puh:..

tjoh je bent nu al aan het dromen :N

Link to comment
Delen op andere websites

nogsteeds niet..

nouja ik ga er vanuit dat het goed gaat, anders heb ik alle redenen om ze aan te klagen voor het breken van hun belofte (er staat dat ze hem 29 april leveren) en de emotionele schade die ze me aandoen :puh:..

jah dat ga ik vanmiddag ook doen als ze hem niet leveren :tu: heb hem nog steeds niet :duh::duh:

Link to comment
Delen op andere websites

HEB HEM NOG STEEDS NIET!!! :duh: ahhhh! iemand anders al een mailtje gehad!

[EDIT] Maar ff snel een mailtje naar Consoleshop gestuurd warrom ik er nog geen heb gehad. Ik hoop dat ze snel iets terug sturen.

Bewerkt: door bjorntju
Link to comment
Delen op andere websites

Nog 4 minuten en de klanten serivce is open!

[EDIT]8:00! bellen!

Word doorvenbonden!(opnieuw xd)

opeens had die gast opgehangen toen ik wilde bellen :?

Kan dus nu weer gaan bellen en er zijn nu 4 mensen voor mij...

kut wachtmuziek...

Hoeveel mensen hebben ze daar bij die klanten serivce?? 1 of zo :@ gaat heel erg sloom...

Bewerkt: door bjorntju
Link to comment
Delen op andere websites

Nog 4 minuten en de klanten serivce is open!

[EDIT]8:00! bellen!

Word doorvenbonden!(opnieuw xd)

opeens had die gast opgehangen toen ik wilde bellen :?

Kan dus nu weer gaan bellen en er zijn nu 4 mensen voor mij...

kut wachtmuziek...

Hoeveel mensen hebben ze daar bij die klanten serivce?? 1 of zo :@ gaat heel erg sloom...

Daarom is het ook niet nodig om mazaal aan de lijn te gaan hangen daar. :puh:

P.S. Ik moest de vorige keer ook echt heel lang wachten. :{

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Heb gebeld. Was gister een storing bij KPN vandaar dat er geen mail en sms is verstuurd. ik heb mijn track and trace code gekregen. Alleen die geeft aan:

29-04-2008

Zending gesorteerd in sorteercentrum

De zending bevindt zich in het sorteerproces van TNT Post: dit betreft één van de TNT Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending doorgaans de volgende werkdag zal plaatsvinden.

Dus ben benieuwd of ik hem toch nog vandaag binnen krijg..... of vrijdag....

Bewerkt: door gtaman1979
Link to comment
Delen op andere websites

Heb net dus gebeld naar hun. Moest mijn ordernummer geven en hij zij dus van dat hij gisteren gewoon was verzonden en hij als het goed is vandaag binnen zal komen :dans: ik weer blij :D :D Dus ik denk was GTAman al zij dat er dan iets van een storing is. Maar hoe kom jij aan een Track-Trace code? Ik heb er namenlijk geen gekregen via de telefoon?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb net dus gebeld naar hun. Moest mijn ordernummer geven en hij zij dus van dat hij gisteren gewoon was verzonden en hij als het goed is vandaag binnen zal komen :dans: ik weer blij :D :D Dus ik denk was GTAman al zij dat er dan iets van een storing is. Maar hoe kom jij aan een Track-Trace code? Ik heb er namenlijk geen gekregen via de telefoon?

heb ik om gevraagd...

Link to comment
Delen op andere websites

hij komt dus met alle waarschijnlijkheid vandaag..

ik denk dat ie straks wel eens in je brievenbus kan vallen en dat je track & trace dan veranderd..

komt ie trouwens met de post, of met de pakketpost?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...