Jump to content

GTA besteld bij Consoleshop.nl


-GJ-

Recommended Posts

Had ik ook moeten doen :duh: Maar ik denk niet dat je bang hoeft te zijn ;) Ik denk dat die van jou gewoon vandaag binnen komt. Die gozer aan de telefoon zij ook dat ik hem vandaag kon verwachten ;)

@GJ Komt met de pakketpost ;) Je moet er dus een handtekening voor zetten

Bewerkt: door bjorntju
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bjorntju

    19

  • -GJ-

    14

  • IV trailer

    9

  • jellha

    7

Top Posters In This Topic

ik heb bevestiging :dans:

Ik ook nu je het zegt!

Allemaal snel je mail chekken dus!! :D

EDIT:

Zending opgehaald en in sorteerproces 28-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten

Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-04-2008 Amsterdam , intern transport pakketten

Zending zit in afleverroute 29-04-2008 Almere , pakkettendistributie

Hij is dus al bijna thuis! :D

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net een SMSje gekregen dat hij is verzonden.

Tvens nu een track&trace code ontvangen die volgens de e-mail al om 0:09 is verzonden. Dus de e-mail stond wat in de digitale file. Nu hopen dat ik hem voor 11 uur vanochtend heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Statusinformatie Datum Locatie

Zending opgehaald en in sorteerproces 29-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten

Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-04-2008 Amsterdam , intern transport pakketten

Bij mij nog niet op de aflever route :N

Link to comment
Delen op andere websites

Zending opgehaald en in sorteerproces 28-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten

Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-04-2008 Zwolle , intern transport pakketten

ik ook nog niet :(..

hopen dat het nog wel gebeurt, en anders moet ik maar een brandende hooivork opzoeken..

Link to comment
Delen op andere websites

Geachte heer ******,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Helaas is er gisteren een storing geweest van KPN in de omgeving van Rotterdam.

E-mailen was helaas niet mogelijk en daardoor heeft u geen e-mail van ons ontvangen of is deze uitgesteld.

Uw order is gisterenavond netjes de deur uit gegaan en zal naar alle waarschijnlijkheid vandaag bij u aangeboden worden.

Excuus voor de overlast.

Met vriendelijke groet,

Sander Kouwenhoven

Consoleshop.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Zending opgehaald en in sorteerproces 29-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten

Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten

Nog steeds in Dordrecht :duh:

Ach... Het is pas 9 uur dus dat maakt niet veel uit ;)

Bewerkt: door bjorntju
Link to comment
Delen op andere websites

Zending opgehaald en in sorteerproces 29-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten

Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten

Nog steeds in Dordrecht :duh:

Ach... Het is pas 9 uur dus dat maakt niet veel uit ;)

Waar heb jij hem besteld? Ik heb dat ook nog steeds.

Link to comment
Delen op andere websites

Zending opgehaald en in sorteerproces 29-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten

Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten

Nog steeds in Dordrecht :duh:

Ach... Het is pas 9 uur dus dat maakt niet veel uit ;)

Waar heb jij hem besteld? Ik heb dat ook nog steeds.

Ook bij Consoleshop ;)

van Zwolle naar Assen duurt idd wel even, alleen die excuusmail heb ik niet gekregen?

Ik had die mail ook gekregen aleen die kreeg ik omdat ik eerder een Mailtje had gestuurd warrom ik die bevestigings mail nog niet had en in die mail hadden ze het uitgelegd ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vanmorgen een SMS-bericht ontvangen waarin stond dat m'n bestelling is verzonden. Ik heb alleen nog geen mailtje gehad met Track&Trace code, duurt dit lang of moet ik dit ergens opvragen?

Link to comment
Delen op andere websites

Zending opgehaald en in sorteerproces 29-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten

Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten

Nog steeds in Dordrecht :duh:

Ach... Het is pas 9 uur dus dat maakt niet veel uit ;)

Waar heb jij hem besteld? Ik heb dat ook nog steeds.

Ook bij Consoleshop ;)

van Zwolle naar Assen duurt idd wel even, alleen die excuusmail heb ik niet gekregen?

Ik had die mail ook gekregen aleen die kreeg ik omdat ik eerder een Mailtje had gestuurd warrom ik die bevestigings mail nog niet had en in die mail hadden ze het uitgelegd ;)

Ze maken daar dan wel gebruik van knip en plak toetsen. :puh: Ik had namelijk exact dezelfde mail gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...