Jump to content

GTA besteld bij Consoleshop.nl


-GJ-

Recommended Posts

Zending opgehaald en in sorteerproces 28-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten

Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-04-2008 Zwolle , intern transport pakketten

Staat er bij mij, ik heb hem niet bij consoleshop bestelt.

EDIT: Dus dit:

Zending gesorteerd in sorteercentrum

De zending bevindt zich in het sorteerproces van TNT Post: dit betreft één van de TNT Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending doorgaans de volgende werkdag zal plaatsvinden.

damn :{

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bjorntju

    19

  • -GJ-

    14

  • IV trailer

    9

  • jellha

    7

Top Posters In This Topic

Hoi,

Ik was ook eventjes ongerust en had even een mail gestuurd, dit kreeg ik terug.

Geachte heer ****,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Helaas is er gisteren een storing geweest van KPN in de omgeving van Rotterdam.

E-mailen was helaas niet mogelijk en daardoor heeft u geen e-mail van ons ontvangen of is deze uitgesteld.

Uw order is gisterenavond netjes de deur uit gegaan en zal naar alle waarschijnlijkheid vandaag bij u aangeboden worden.

Excuus voor de overlast.

Met vriendelijke groet,

*************

Consoleshop.nl

Nu ben ik zeer opgelucht.

Mvg,

Patrick

Link to comment
Delen op andere websites

als er staat 29-04-2008 in soteer proces was dat vannacht net na 12 uur waarschijnlijk en dan komt er straks te staan dat die is opgehaalt kan per regio verschillen en het kan worden verzonden tot half 10 vanavond.. dus geen zorgen het komt vandaag heus wel! voor de genen die nog niet hebben staan dat het is opgehaalt

Link to comment
Delen op andere websites

- Mijn bestelling was ná 25 april (26).

- Ik heb vanmorgen per SMS een bevestiging ontvangen.

- Ik heb nog geen email over verzending en Track&Trace ontvangen.

Ik heb hierover gevraagd bij Consoleshop, en ze sturen mij ook die bovenstaande tekst. Ik weet dus niet of ze kijken naar de termen "GTA IV email" >> Kopieer tekst en verzenden, of dat ze eerst even m'n ordernummer bekijken.

Edit: 2 seconde na deze post een bevestingsmail ontvangen! Vandaag komt'ie, lijkt me.

Ik weet dat het stom was om zo laat te bestellen, maar we gingen normaal vandaag op vakantie (ik was GTA IV van plan daar te kopen) en dat ging door bepaalde omstandigheden afgelopen zaterdag niet door. Dus toen heb ik deze meteen besteld.

Bewerkt: door The Golden Fighter
Link to comment
Delen op andere websites

als er staat 29-04-2008 in soteer proces was dat vannacht net na 12 uur waarschijnlijk en dan komt er straks te staan dat die is opgehaalt kan per regio verschillen en het kan worden verzonden tot half 10 vanavond.. dus geen zorgen het komt vandaag heus wel! voor de genen die nog niet hebben staan dat het is opgehaalt

idd, waarschijnlijk is die status er neer gezet voor 8 uur ofzo, deze "werkdag" dus, en dus wordt ie de volgende werkdag (na 8 uur) verzonden..

Link to comment
Delen op andere websites

als er staat 29-04-2008 in soteer proces was dat vannacht net na 12 uur waarschijnlijk en dan komt er straks te staan dat die is opgehaalt kan per regio verschillen en het kan worden verzonden tot half 10 vanavond.. dus geen zorgen het komt vandaag heus wel! voor de genen die nog niet hebben staan dat het is opgehaalt

Dus er is nog kans dat hij verdaag komt?

Link to comment
Delen op andere websites

als er staat 29-04-2008 in soteer proces was dat vannacht net na 12 uur waarschijnlijk en dan komt er straks te staan dat die is opgehaalt kan per regio verschillen en het kan worden verzonden tot half 10 vanavond.. dus geen zorgen het komt vandaag heus wel! voor de genen die nog niet hebben staan dat het is opgehaalt

Dus er is nog kans dat hij verdaag komt?

jacob zet je hersends eens aan en begin ze te gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

lees deze post uit het bol.com topic:

Ik krijg regelmatig pakketten en check altijd de codes. Meestal is pas rond de middag te zeggen of ze bezorgen of niet. Ze zijn niet echt vlot met het aanpassen van de tracktrace site. Ik heb ook meermaals gehad dat mn pakje er al was en de site nog aangaf dat deze in het sorteerproces was....Waarschijnlijk zie je tegen 12en de melding chauffeur onderweg of zoiets staan. Zou me nu nog geen zorgen maken daarover hoor.
Link to comment
Delen op andere websites

lees deze post uit het bol.com topic:
Ik krijg regelmatig pakketten en check altijd de codes. Meestal is pas rond de middag te zeggen of ze bezorgen of niet. Ze zijn niet echt vlot met het aanpassen van de tracktrace site. Ik heb ook meermaals gehad dat mn pakje er al was en de site nog aangaf dat deze in het sorteerproces was....Waarschijnlijk zie je tegen 12en de melding chauffeur onderweg of zoiets staan. Zou me nu nog geen zorgen maken daarover hoor.

Ik hebniet eens zo'n track nummer gehad, en had hem pas gister rond 9 uur 's morgens besteld. so happy :D!

Link to comment
Delen op andere websites

lees deze post uit het bol.com topic:
Ik krijg regelmatig pakketten en check altijd de codes. Meestal is pas rond de middag te zeggen of ze bezorgen of niet. Ze zijn niet echt vlot met het aanpassen van de tracktrace site. Ik heb ook meermaals gehad dat mn pakje er al was en de site nog aangaf dat deze in het sorteerproces was....Waarschijnlijk zie je tegen 12en de melding chauffeur onderweg of zoiets staan. Zou me nu nog geen zorgen maken daarover hoor.

Ik hebniet eens zo'n track nummer gehad, en had hem pas gister rond 9 uur 's morgens besteld. so happy :D!

haha daar heb je geluk mee dan :D tof!

alleen nu wil ik die van mij ook wel hebben -_-"..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...