99vinnie99 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Hallo, Ik ga morgenvroeg al voor media-markt wachten. Maar is het wel zeker dat ze genoeg op voorraad hebben? Ik verwacht veel mensen die voor het spel komen. En niet dat ik er geen een heb, voor niks een uur gereist MVG Ik ga btw naar die in Rijswijk Bewerkt: 28 april 2008 door 99vinnie99 Reageren
Hayte Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Bergen op zoom hebben ze 250 exemplaren voor allebei de consoles.... Reageren
Alchemy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Als jij er als een van de eerste staat dan heb je kans om er een te bemachtigen anders had je vanavond nog even moeten bellen. maar ze zijn net dicht. iig die in groningen wel. Succes morgen Reageren
philippe58 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 bol.com 7000!!! En dan zijn er nog meer besteld! Reageren
wvswem Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ja maar bol.com heeft er nu een tekort aan dus als je nu bestelt moet je een tijdje wachten. Reageren
eggie123 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik heb vandaag gebeld... en de vriendelijke mevrouw van de gameshop had nog 1 los verkoop exemplaar en die heeft ze via papier ge 'pre orderd' en aan mijn naam verbonden dus 1 dag van te voren als nog zeker dat ik hem morgen heb! kan niet wachten!!!! dat is wel het verstandigste ik denk dat je morgen vroeg een redelijke kans maakt.. en anders komt vrijdag - dinsdag de 2e levering! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.