Jump to content

iets vreemds?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik speelde end of the line en ik dacht er komen 2 zeldzame autos in voor (SWAT tank en kogelvrije Feltzer) dus die wou ik wel hebben.

ik beukte het crack huis in en reed daarna met de SWAT tank naar grove street om hem in me garage te zetten.

Hierna speelde ik verder tot het moment dat Tenpenny ontsnapt in de fire truck. hier liet ik hem gaan om ook de kogelvrije feltzer te krijgen

toen ik in grove street was was daar opeens geen SWAT tank meer en ook de kogelvrije feltzer niej meer??

nou ja de feltzer was er nog wel maar niet meer kogelvrij

kan iemand dit verklaren??

grtzz sniper rifle :7

Geplaatst:

Ik weet niet zeker hoe dit werkt, maar ik meende dat je de tank in je garage moest zetten en daarna op één of andere manier de missie moest laten falen, denk hierbij aan zelfmoord o.i.d. In de missie zelf zal hij 'destroyed' worden, dacht ik, en zal dus midden in de missie verdwenen zijn. Hetzelfde geldt met de Feltzer. Maak je hier overigens niet druk om met het falen van de missie, je start weer bij de achtervolging als je zover bent gekomen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...