boas Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Hand:boksbeugel.(sterkste handwapen) Melee:knife/basebalbat.(lekker iemands keel doorsnijden of honkballen met hoofden.) Handgun:silenced 9mm.(Iedereen rent niet gelijk weg als je schiet.) Shotgun:spawn off shotgun.(Met deze shotgun kan je teminste rennen en iedereen is gelijk dood.) Machine gun:tec 9.(Gewoon het Grove street wapen: de uzi is voor de ballas en de MP 5 is nie zo gangsta.) Assault rifle:AK 47.(Ook lekker Gangsta. Rifle:Rifle.(Ik vind jachtgeweren gewon cool) Heavy artillery:minigun.(goed om auto's op te blazen zonder zelf gevaar te lopen of om hele groepen mensen neer te maaien) Thrown:plakbom.(Gewoon leuk funwapen.) Handheld item:camera.(leuk om screenshots te maken) Gifts:flowers( waarom zou ik met een wandelstok lopen en ik heb niks met die seksdingen) Apperal items:Parachute.(skydiven is een leuke extra van SA ik doe het dan ook dagelijks) Ik zou wel willen dat ik van elk slot elk wapen bij me kan dragen net als in GTA III,want als ik een camera heb en ik zie een fik dan zou ik willen dat ik ook een brandblusser heb. Bewerkt: 10 mei 2008 door boas Reageren
Nissan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Hand: Brassknuckles Melee: Knife Handgun: Desert Eagle Shotgun: Shotgun Machine gun: Tec-9 Assault rifle: M4 Carbine Rifle: SNiper Heavy artillery: Minigun Thrown: Satchel Charge Handheld item: Camera Gift: Cane Apparel Item: PArachute Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.