gta4freak Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik snap er echt niks meer van Sommige zeggen gta 4 heeft geen offline en online co op sommige zeggen alleen online en sommige zeggen beide. ik snap der niks meer van. ik hoop dat het ook offline co op is . weet iemand het? Reageren
gta4freak Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 als dit al een veelgestelde vraag is spijt het me maar kan dan iemand link sturen? Reageren
philippe58 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Online CO JA Offline CO NEE...dacht ik Reageren
-GJ- Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 geen offline multiplayer, ook geen co-op dus .. wel online co-op, en volgens mij ook co-op missies (staat in de GTA4 multiplayer preview in de PU van deze maand.. Reageren
gta4freak Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 das balen offline co op was wel gaaf geweest gta sa had het namelijk wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.