GTA_PEEKCITY Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Zo staat de readme. Ik heb alles stap bij stap gevolgt, maar opeens blijkt het niet te werken. De readme klopt totaal voor geen meter en wordt helemaal niet uitgelegt. Ik heb via de IMG tool (gta.dat of gta3.dat) de volgende bestanden toe gepast: - squalo.dff - squalo.txd - squalo.col Ik ben dus nu heel kwaad, want ik heb er 2 uur aan zitten klooien. Het enigste wat ik tot nu toe kan is met de squalo boot sloom varen en heeft een echt schip besturing. Maar de boot laat zich niet zien, alleen de besturing van het schip werkt wel. EGS - 11-25 jun 2005Ferry 2. Lightly based on a P&O ferry. Further completly imaginary. The Mila Jovovich is a ferry of about 100 m long and 9 decks high designed for sea-voyages. It travels between Vice City and Liberty City. The ship has 3 car decks with some parked cars in them, a shopping deck, an entertainment deck and a bar/restaurant deck. The bridge is located on deck 7. Also on deck 7 are 2 helicopter pads and a swimming pool. There are 2 smaller decks above the bridge. Details: Length: 100 m Width: 20 m Height: 40 m Decks: 9 Est. weight: 30.000 t Est. cost: € 150.000.000 Files: - squalo.dff - squalo.txd - squalo.col Replaces: squalo Polycount: 10.804 Handling (handling.cfg): SQUALO 50000.0 20.00 100.00 60.00 0.00 0.00 0.00 20 2.20 3.00 0.10 5 400.00 10.00 R D 0.03 0.02 0 7.00 0.80 2.00 0.00 0.01 100000 0.05 0.10 0.00 0.00 84400 0 1 % SQUALO 0.350 0.600 0.500 3.000 0.350 -1.000 6.000 0.700 0.998 0.995 0.780 0.985 0.960 150.000 Carcols (carcols.dat): squalo, 1,53, 1,14, 1,46, 1,35 To move the ship to a good position: - Use PatrickW's GTASF (here v0.8b) to open your saved game, - Find the "176 saualo" line somewhere at 3/5 of the list, - Set "x" to -610,46; "y" to -1567,68 and "rz" to 248 - Save to your saved game. - The ship is now docked right near the boatyard. Images: Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Created: 04-10 oct 2004Replace: jetmax or coastgrd Boat hierarchy: * boatname (dummy) * boat_vlo * boat_hi * ped_frontseat (dummy) * [ windscreen_hi_ok ] - useless * [ boat_moving_hi (Y-rotating radar) ] - this doesn't work * [ boat_lights (...) ] - haven't seen it yet Handling: General data: COASTGRD 50000.0 10.00 40.00 20.00 0.00 0.00 0.00 20 2.20 5.00 0.02 5 300.00 5.00 R D 0.03 0.02 0 10.00 0.80 2.00 0.00 0.01 100000 0.05 0.10 0.00 0.00 84400 0 1 Boat data: COASTGRD 0.350 0.600 0.500 3.000 0.350 -1.000 6.000 0.700 0.998 0.995 0.780 0.985 0.960 75.000 The bridge of the ship is located at the 3rd deck. Colors: coastg, 1,3, 1,57, 1,6, 1,46 To move the ship to be right next to dock: * Use PatrickW's GTASF to open your saved game, * Find the "202 coastg" line somewhere at 3/4 of the list (in v0.8b), * Set "x" to -750,900 and "rz" to 13,000, * Save to your saved game. If you're starting a new game you have to do this in Main.scm. Col file: You need to replace the colfile of the boat you replaced to be able to walk the ship. Tools and/or further assistance: You can find the required tools and help on how to use them on www.gtaforums.com. Deze coastgaurd bootje oftewel auto schip, is gemaakt ook bij de zelfde modder. Hij legt nog niet eens uit van deze regel: Col file: You need to replace the colfile of the boat you replaced to be able to walk the ship. http://www.geocities.com/egsoc/ Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Dat lijkt mij nogal duidelijk je moet de regel van de boot die je vervangt vervangen door de regel die in de readme staat Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Is het bij deze mod zo dat de Coastguard boot word vervangen door deze Ferry? Dus dat ook de Textures gewoon worden veranderd enz? Reageren
gta3en Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Zou deze mod ook werken voor GTA San Andreas? Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Zou deze mod ook werken voor GTA San Andreas? Nee, mods voor GTA Vice City werken niet op GTA San Andreas en als je ze toch installeert, resulteert dat in een crash. Mods van GTA III zijn wel in GTA Vice City te gebruiken en vice versa. Greetz Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) Probleem opgelost! Ik had er niet opgelet dat in de GTA3.IMG al de files van de gewone Coastgaurd waren. Misschien is dit topic wel handig voor mensen die deze mod voor Vice City willen downloaden. - Probleem niet opgelost. Ik moet de COL ergens doen ik had het al gedaan bij /models/coll/ maar het schip is nog unsolid. Bewerkt: 2 juli 2008 door GTA_PEEKCITY Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Je moet geloof ik het .col bestand óók in je gta3.img stoppen. Zoek de .col van de coastguard eerst even op, maak een backup en verwijder hem dan. Daarna voeg je de nieuwe col toe en kun je op je schip lopen. Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Je moet geloof ik het .col bestand óók in je gta3.img stoppen. Zoek de .col van de coastguard eerst even op, maak een backup en verwijder hem dan. Daarna voeg je de nieuwe col toe en kun je op je schip lopen. Het probleem is nu helemaal opgelost. Je moet de .COL bij vehicles.col toevoegen met COLL Editor van Steve-M. Het was me eerste keer dat ik dat programma gebruikte, ik weet er nu veel van het programma af. Eigenlijk kan ik me stad Peek City dus ermee solid maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.