2fast{0} Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Deze signature heb ik voor iemand gemaakt, maar ik wou even weten wat men ervan vond. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 In 1 woord: Prachtig. Waar download je die 'sterretjes'. Die wil ik ook . Het achtergrond ziet er goed uit door die "sterren" en Het ding om de render heen ziet er ook goed uit. Alleen vind ik het lettertype wat minder. Het is niet zo goed te lezen. Dat witte wel, maar dat blauwe niet, omdat het voor dat "ding" zit. Dat is wat minder, maar toch een: 9/10! PS: Waar heb je die sterretjes gedownload? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 In 1 woord: Prachtig. Waar download je die 'sterretjes'. Die wil ik ook . Het achtergrond ziet er goed uit door die "sterren" en Het ding om de render heen ziet er ook goed uit. Alleen vind ik het lettertype wat minder. Het is niet zo goed te lezen. Dat witte wel, maar dat blauwe niet, omdat het voor dat "ding" zit. Dat is wat minder, maar toch een:9/10! PS: Waar heb je die sterretjes gedownload? www.deviantart.com kun je allemaal brushes vinden. De sterren brushe zelf heb ik van M4X gekregen. Reageren
MauriceGTA Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Prachtig ? Pardon wat zeg je nou ? Dit ziet er niet uit. Kleuren combinatie klopt totaaaal niet, niet ingeblenderd. En het is GTA IV hoor niet Magic world ?! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Prachtig ? Pardon wat zeg je nou ?Dit ziet er niet uit. Kleuren combinatie klopt totaaaal niet, niet ingeblenderd. En het is GTA IV hoor niet Magic world ?! Dat is jou mening... En wat niet ingeblend ? En als je dan toch bezig bent zeg dan even gelijk wat er aan veranderd kan worden anders heeft deze post geen zin, vind je wel ? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Topic opgeschoond. Dit soort discussies horen niet thuis in een topic als dit (nergens, trouwens). Nu wil ik geen geruzie meer hier. Ontopic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.