Gta Bram Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik was laatst in een ziekenhuis en daar hing een poster met:Safe Sex En daar stond een plaatje met twee handen, een hand had met 2 vingers een cirkel gemaakt en de andere met een vinger "er doorheen" Flauwe grap dus - heb helaas geen screen, mischien dat iemand die kan maken. Even voor de duidelijkheid: het is in het ziekenhuis en dan helemaal achter in de gang. dat ging gewoon over veilig vrijen.. ben je nog nooit in een ziekenhuis geweest ? daar hangen toch altijd zulke posters Reageren
denven Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Ik was net The Vibe aan het luisteren, kwam er een reclame.En het was Fleeca of dergelijke, een Creditkaart bedrijf. Dat verwijst natuurlijk na Visa! Later om hier op terug te komen ;; Reageren
G-up94 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Bij sommige kraampjes staan er flesjes met water die erg op de flesjes van Spa lijken (met de stikker een beetje hetzelfde). Ook staat er iets van Rané en op Spa flesjes staat er ook Spa reine. Ik kon geen foto maken. Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 ik crashte met mijn voture tegen een muur en vloog eruit, waarop een vrouw reageerde: 'are you gong to write a rap about that?' wat naar kanye west kan verwijzen, die rapt over zijn auto ongeval. Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 ik crashte met mijn voture tegen een muur en vloog eruit, waarop een vrouw reageerde: 'are you gong to write a rap about that?' wat naar kanye west kan verwijzen, die rapt over zijn auto ongeval. Je bedoeld vast Through the wire? Dat is een nummer over zijn auto ongeluk, en hij had geen verzekering en had alles zelf kunnen betalen. Youtube filmpje: Is een goed nummer, vind ik zelf. Is wel leuk gevonden, is ook iets wat je niet 1-2-3 doet. Later, Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) ik crashte met mijn voture tegen een muur en vloog eruit, waarop een vrouw reageerde: 'are you gong to write a rap about that?' wat naar kanye west kan verwijzen, die rapt over zijn auto ongeval. Je bedoeld vast Through the wire? Dat is een nummer over zijn auto ongeluk, en hij had geen verzekering en had alles zelf kunnen betalen. Youtube filmpje: Is een goed nummer, vind ik zelf. Is wel leuk gevonden, is ook iets wat je niet 1-2-3 doet. Later, ook in andere liedjes bv touch the sky laat hij wel eens een zinnetje vallen over zijn ongeluk. En ik zei 'een liedje' omdat ik dacht dat de meesten trough the wire niet gingen kennen Bewerkt: 29 juni 2008 door ElBarto~ Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Als je naar de begravenis van Derrick ben geweest kan je daarna nog naar zijn steen. Als je daarnaar kijkt en evt inzoomt met een Sniper zie je staan Derrick McReary. Proud, Honest, Shot, Dead[/font] Typisch R* Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 op het bord met de foto's die je vaak op staat tegenkomt, is er 1 foto van een vagos member, op de onderste rij. Reageren
Sublime Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Ik was age of empires 3 aan het spelen toen ik de leider: Ivan The terrible tegen kwam.. Hij was een leider voor rusland die erg evil was!. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ivan_IV_van_Rusland) De missie Ivan The not so terrible heeft waarschijnlijk een link met Ivan the terrible (dat de ivan in het spel niet to terrible is) Reageren
Wienish Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Op o.a. Star Junction en een andere plek in Algonquin kom je billboards tegen. Op een paar billboards staat een model in lingerie, met daaronder "Anna Rex", wat overduidelijk verwijst naar Anna Rexia (Anorexia), het model is echt niet de dikste, dus de rest mag je zelf in- vullen :$ Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Namaak van Cannon Wtf reclame van internet dates met internet afkortinge erbij Heartstopper burger: Een grap van Rockstar over het vetprobleem waar amerika mee kampt Annarex: Annorexia All about me: Parodie op All about mary Cola Delicously infectious: Een grap over de rel van de besmete cola Vieze Reclame kijk waar me vizier is Swinging puppets: Een Seksueel reclame bord over een mannelijk geslachts deel bij een mond Fruit: parodie op Apple Abondend shit: Verwijzing naar Abondend ship Bewerkt: 16 juli 2008 door PatrickW Onnodige hoofdletters in onderwerptitel weggehaald - Je hoeft niet zo te schreeuwen ik ben niet doof :) Reageren
Christiaan076 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 taxichauffeurs zeggen op de plek van bestemmming: 'end of the line' -> zo heet de laatste missie in SA ook Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 GTA IV heeft veel te maken met NL :o De missies, de teksten van sommige mensen op straat "Asjeblieft, niet schieten!" Echt grappig :') Reageren
denven Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 GTA IV heeft veel te maken met NL :oDe missies, de teksten van sommige mensen op straat "Asjeblieft, niet schieten!" Echt grappig :') of ; ow hij leeft nog! nadat ik na 10 minuten terug was stond voor het ziekenhuis Reageren
Gta Bram Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ik was net The Vibe aan het luisteren, kwam er een reclame.En het was Fleeca of dergelijke, een Creditkaart bedrijf. Dat verwijst natuurlijk na Visa! Later om hier op terug te komen ;; oo op die manier, er stond EE dus ik dacht aan Easter Egg Goed gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.