Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

als je int ziekenhuis bent, die ene opt eerste eiland vlakbij de swing of death (ik schaam me dood dat ik even niet op die naam kan komen) schottler volgens mij....

maar iig, daar liggen kranten, en op 1 van die kranten staat: new jersey times... dus new jersey bestaat in de gta wereld :tu:

Bewerkt: door tjippie
Link to comment
Delen op andere websites

als je int ziekenhuis bent, die ene opt eerste eiland vlakbij de swing of death (ik schaam me dood dat ik even niet op die naam kan komen) schottler volgens mij....

maar iig, daar liggen kranten, en op 1 van die kranten staat: new jersey times... dus new jersey bestaat in de gta wereld :tu:

Bewijs!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je door de politie word achtervolgt zeggen agenten soms: "You can run, but you can't hide!",

wat volgens mij gebasseerd is op het refrein van een nummer van Phil Collins: "Something Happend on the way to Heaven".

Ik weet niet of het zo is maar het zou kunnen omdat Phil Collins ook een rol speelt in GTAVCS. Heb hier ook geen bewijs voor (dat agenten het zeggen).

Link to comment
Delen op andere websites

als je int ziekenhuis bent, die ene opt eerste eiland vlakbij de swing of death (ik schaam me dood dat ik even niet op die naam kan komen) schottler volgens mij....

maar iig, daar liggen kranten, en op 1 van die kranten staat: new jersey times... dus new jersey bestaat in de gta wereld :tu:

Bewijs!

ik wil wel bewijzen, maaar dan moet je niet gaan zeuren dat het slecht kwaliteit is, want ik kan alleen foto's maken met me fotocamera :7 ik kan niet ingame foto's maken.

maaar ik zal bewijs maken :tu:

EDIT!! bewijs: nmmr1: dscf3366ri2.jpg

nmmr 2: dscf3369rn8.jpg

en nmmr 3: dscf3367mq5.jpg

Bewerkt: door tjippie
Link to comment
Delen op andere websites

Lola (de vrouw van artwork met de lolly) is wss een verwijzing naar lolly :D

Lola betekend Lollypop Lady

Daarvan de eerste 2 letters Lo en La, die voeg je bij elkaar en je hebt Lola :D

Is wel weer leuk he, hoe die namen soms in elkaar zitten :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

In de Perestroika cabaret club zingt soms ene Bluesy st. John ofzoiets, en die zing ook zo'n liedje dat zo gaat:

I take two pills in the morning

take to pills at night

take two pills in the afternoon

It makes me feel alright

Dat is afgeleid van een leidje van Bob Marley, 'Smoke Two Joints'.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vlakbij het vliegveld is er een burgershot dat helemaal verlaten is en niet onderhouden.

Als je op de bord kijkt staat er inplaats van burgershot , buger omdat er letters zijn verdwenen.

buger betekende volgens mij in het engels, snotje ofzoiets.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...