tjippie Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) als je int ziekenhuis bent, die ene opt eerste eiland vlakbij de swing of death (ik schaam me dood dat ik even niet op die naam kan komen) schottler volgens mij.... maar iig, daar liggen kranten, en op 1 van die kranten staat: new jersey times... dus new jersey bestaat in de gta wereld Bewerkt: 21 juli 2008 door tjippie Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 als je int ziekenhuis bent, die ene opt eerste eiland vlakbij de swing of death (ik schaam me dood dat ik even niet op die naam kan komen) schottler volgens mij....maar iig, daar liggen kranten, en op 1 van die kranten staat: new jersey times... dus new jersey bestaat in de gta wereld Bewijs! Reageren
Twinskyh Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Als je door de politie word achtervolgt zeggen agenten soms: "You can run, but you can't hide!", wat volgens mij gebasseerd is op het refrein van een nummer van Phil Collins: "Something Happend on the way to Heaven". Ik weet niet of het zo is maar het zou kunnen omdat Phil Collins ook een rol speelt in GTAVCS. Heb hier ook geen bewijs voor (dat agenten het zeggen). Reageren
tjippie Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) als je int ziekenhuis bent, die ene opt eerste eiland vlakbij de swing of death (ik schaam me dood dat ik even niet op die naam kan komen) schottler volgens mij....maar iig, daar liggen kranten, en op 1 van die kranten staat: new jersey times... dus new jersey bestaat in de gta wereld Bewijs! ik wil wel bewijzen, maaar dan moet je niet gaan zeuren dat het slecht kwaliteit is, want ik kan alleen foto's maken met me fotocamera ik kan niet ingame foto's maken. maaar ik zal bewijs maken EDIT!! bewijs: nmmr1: nmmr 2: en nmmr 3: Bewerkt: 23 juli 2008 door tjippie Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 ik heb de Excelsior 9 gevonden, dat is een verwijzing naar de Gilette scheermesje, welke weet ik niet precies Reageren
Loopy463 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Lola (de vrouw van artwork met de lolly) is wss een verwijzing naar lolly Lola betekend Lollypop Lady Daarvan de eerste 2 letters Lo en La, die voeg je bij elkaar en je hebt Lola Reageren
Wienish Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Lola (de vrouw van artwork met de lolly) is wss een verwijzing naar lolly Lola betekend Lollypop Lady Daarvan de eerste 2 letters Lo en La, die voeg je bij elkaar en je hebt Lola Is wel weer leuk he, hoe die namen soms in elkaar zitten Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Als je met het ijscowagentje de toeter aandoet (dat het een liedje gaat maken) dan hoor je soms de gta4 theme song soviet connection Reageren
Wienish Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Als je met Little Jacob uitgaat, en hij zit naast je in de auto.. Moet je eens een raampje kapot maken in je auto, dan komt er rook uit het raam van de joints van LJ :') Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Als je met het ijscowagentje de toeter aandoet (dat het een liedje gaat maken)dan hoor je soms de gta4 theme song soviet connection Nog meer dan 1 leidje, zo ook van Bully en Harry potter. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 In de Perestroika cabaret club zingt soms ene Bluesy st. John ofzoiets, en die zing ook zo'n liedje dat zo gaat: I take two pills in the morning take to pills at night take two pills in the afternoon It makes me feel alright Dat is afgeleid van een leidje van Bob Marley, 'Smoke Two Joints'. Reageren
.Mic Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Nuck Chorris verwijzing naar Chuck Norris: In je bohan safehouse, 2e boek van boven op kastje naast de TV. Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) In Playboy X' Crib, ligt er een blad en daar staat op cocks. Cock betekend penis. Edit: bewijs komt later, want ik ben nu bij me moeder en heb ik geen GTA IV Bewerkt: 20 augustus 2008 door GTAIVMASTAH Reageren
straydoggs Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 In Playboy X' Crib, ligt er een blad en daar staat op cocks. Cock betekend penis.Edit: bewijs komt later, want ik ben nu bij me moeder en heb ik geen GTA IV haha playboy x is gay Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Vlakbij het vliegveld is er een burgershot dat helemaal verlaten is en niet onderhouden. Als je op de bord kijkt staat er inplaats van burgershot , buger omdat er letters zijn verdwenen. buger betekende volgens mij in het engels, snotje ofzoiets. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.