Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

In Playboy X' Crib, ligt er een blad en daar staat op cocks. Cock betekend penis.

Edit: bewijs komt later, want ik ben nu bij me moeder en heb ik geen GTA IV

haha playboy x is gay

Dan is die Playboy O

waarom O :$

Link to comment
Delen op andere websites

He allemaal,

Ik hoorde net op het radiostation Liberty Rockradio het sperm news.

Het sperma nieuws dus.

En ja ik hebt het echt goed verstaan.

Ik dacht dit zal wel hier in het topic thuishoren.

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
in het spel zitten nederlandse wijknamen en een Rotterdam tower (Empire state building) en ook Rotterdam hill.

Westdyke bestaat volgens mij ook in new york, het heeft tenminste iets te maken met de nederlanders die vroeger in NYC waren,

in chinatown(2e eiland)

is ook een amsterdam lane

i love amsterdam :dans: :dans: :dans: :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Vlakbij het vliegveld is er een burgershot dat helemaal verlaten is en niet onderhouden.

Als je op de bord kijkt staat er inplaats van burgershot , buger omdat er letters zijn verdwenen.

buger betekende volgens mij in het engels, snotje ofzoiets.

buger lijkt qua klank op booger, booger is idd snotje.

Link to comment
Delen op andere websites

In Playboy X' Crib, ligt er een blad en daar staat op cocks. Cock betekend penis.

Edit: bewijs komt later, want ik ben nu bij me moeder en heb ik geen GTA IV

haha playboy x is gay

Dan is die Playboy O

waarom O :$

X staat voor piemel, O voor kut of kont, dus vul zelf maar in, Playboy X word graag in zijn O'tje genomen :7
Link to comment
Delen op andere websites

wifebeatertu2.jpg

Wifebeater (Engels voor 'Vrouwenmepper') is het gin-merk van Liberty City. Het gebeurt nog altijd dat er mannen zijn die onder invloed van alchohol hun vrouw slaan.

De naam is ook een verwijzing naar "Beefeater", een bestaand ginmerk.

http://www.beefeatergin.com/

img8171ze3.jpg

saints row

De afbeelding is onduidelijk maar hier denk ik eerder aan een verwijzing naar Skid Row, de rockband afkomstig uit New Jersey.

http://www.skidrow.com/

Link to comment
Delen op andere websites

Er is al een paar keer over gepost, maar ik wilde dit toch even kwijt. Je ziet in Liberty City reclame voor WTF, klinkt allemaal grappig. Ookal bestaat zoiets wel degelijk, ik ben zelf in NY geweest en daar hebben ze een ´OMG` winkel. Lijkt me duidelijk dat dat daarvan is afgeleid ;)

Link to comment
Delen op andere websites

als je int ziekenhuis bent, die ene opt eerste eiland vlakbij de swing of death (ik schaam me dood dat ik even niet op die naam kan komen) schottler volgens mij....

maar iig, daar liggen kranten, en op 1 van die kranten staat: new jersey times... dus new jersey bestaat in de gta wereld :tu:

Bewijs!

ik wil wel bewijzen, maaar dan moet je niet gaan zeuren dat het slecht kwaliteit is, want ik kan alleen foto's maken met me fotocamera :7 ik kan niet ingame foto's maken.

maaar ik zal bewijs maken :tu:

EDIT!! bewijs: nmmr1: dscf3366ri2.jpg

nmmr 2: dscf3369rn8.jpg

en nmmr 3: dscf3367mq5.jpg

Als je goed kijkt zie je ook staan:

"Mayor offers Manuel Escuela key of the city", oftewel: "Burgemeester geeft sleutel van de stad aan Manuel Escuela. Waarschijnlijk voor het werk dat hij doet.

Bewerkt: door GTA_fan_psp
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Vice City bestaat in GTA IV

Heb je al de missie 'Catch The Wave' gespeeld? Heb je goed geluisterd? Daar word gezegd dat dealers via speedboten Coke importeren van Vice City.

Bron: Boekje dat ik heb gekocht over GTA IV.

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Vice City bestaat in GTA IV

Heb je al de missie 'Catch The Wave' gespeeld? Heb je goed geluisterd? Daar word gezegd dat dealers via speedboten Coke importeren van Vice City.

Bron: Boekje dat ik heb gekocht over GTA IV.

Dit was al een hele lange tijd bekend. ;) Niets nieuws dus.

Trouwens Vice City kan je niet betreden in GTA IV, maar er wordt wel wat over gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...