Hanneswasco Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Als je snachts oplet zie je dat de bovenkant van de rotterdam tower rood-wit-blauw verlicht is misschien een verwijzing naar de origineele nederlandse bewooners. Dit was al een hele tijd bekend, nog voor de release van GTA IV. Dit kan een verwijzing naar Nederland zijn (het is vast en zeker niet de enige ) maar het Empire State Building (daar is de Rotterdam Tower op gebaseerd) licht in het echt ook op als het donker is: Reageren
Sunlight Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) ^: alleen dan Blauw wit rood Er is een radiozender waar af en toe van die oosterse Songfestival muziek (dai dadai bla bla) wordt gespeeld en die DJ heeft er dan zo'n mooi commentaar bij. Ik wilde het laatst opschrijven, maar dan zul je zien dat het dan juist niet komt... Bewerkt: 9 december 2008 door Sunlight Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Er is een radiozender waar af en toe van die oosterse Songfestival muziek (dai dadai bla bla) wordt gespeeld en die DJ heeft er dan zo'n mooi commentaar bij. Ik wilde het laatst opschrijven, maar dan zul je zien dat het dan juist niet komt... Je bedoelt het liedje Wild Dances van Ruslana op Vladivostok FM. Dit liedje heeft inderdaad enkele jaren geleden het songfestival gewonnen, wist je trouwens dat de zangeres van dit liedje, Ruslana, de host is van de zender? Reageren
Sunlight Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Aha, dat wist ik dus nog niet, wel grappig dat juist zij dat doet Reageren
scaperun40 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 ik zocht in de buurt een first aid kit en toen liep ik hier lang, ik speel op computer en ik heb geen enkele error gehad Reageren
Jozz Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) boven op een restaurant zit een 7-up tekenergens op een restaurant bij het water staat op poop deck( nederlands voor poep dek) ik zag het toen ik naar een helikopterplaats ging over mijn poop deck ik heb plaatje bij gemaakt van wikigta voor wikigta http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=963612 is al lang bekent Als je snachts oplet zie je dat de bovenkant van de rotterdam tower rood-wit-blauw verlicht is misschien een verwijzing naar de origineele nederlandse bewooners. Als je snachts oplet zie je dat de bovenkant van de rotterdam tower rood-wit-blauw verlicht is misschien een verwijzing naar de origineele nederlandse bewooners. Dit was al een hele tijd bekend, nog voor de release van GTA IV. Dit kan een verwijzing naar Nederland zijn (het is vast en zeker niet de enige ) maar het Empire State Building (daar is de Rotterdam Tower op gebaseerd) licht in het echt ook op als het donker is: Dat komt omdat de amerikaanse vlag de zelfde kleuren heeft als de nederlandse vlag Bewerkt: 14 december 2008 door Jozz Reageren
Nissan Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Op Public City Radio (LCR) komt aan het einde van het gesprek over oplossing van de hongersnood op Aarde is dit te horen. Man: Heil Kifflom man, heil Kifflom. DJ: Shut up. *Reclame* Kifflom is de zogenaamde God van het Epsilon Program in GTA San Andreas. Epsilon is een persiflage op Scientology, een maffe kerk in Amerika. Reageren
viccie211 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) Ik zat vanmiddag GTA IV PC te doen bij een vriend van me, en toen ik op de minigolf baan (vlakbij het pretpark met de screamer) kwam zag ik een verkleining van The World's Biggest Cock uit GTA san andreas. ik heb geen bewijs (ik heb zelf geen IV) als je het niet gelooft ga maar kijken. Bewerkt: 18 december 2008 door viccie211 Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) Deze? Ik had trouwens eerst heel Alderney afgezocht. Bewerkt: 18 december 2008 door RyanEnC Reageren
viccie211 Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Ja die(sorry ik haal Alderney en dat andere eiland door elkaar). Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Heb niks kunnen vinden hierover, maar kijk eens naar de highscore list van QUB3D Typisch R* Reageren
JeGe Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Haha echt R* ja Leuk gevonden, ik heb hem nog nergens gezien Reageren
jerbob9222 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Hahaha deze is echt leuk(van een site) Ga er maar naartoe in de Tw@: www.littlelacysurprisepageant.com Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Hahaha deze is echt leuk(van een site)Ga er maar naartoe in de Tw@: www.littlelacysurprisepageant.com Dit was al bekend, kijk hier maar eens. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Die is volgensmij nog niet gevonden nee , goed gevonden, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.