Hanneswasco Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ik wist deze Easter Egg al heel lang, maar niet iedereen gaat dit melden omdat Grand Theft Auto IV vol zit met kleine grapjes. Reageren
Bullet360 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 toen ik een missie wou doen in gta kwam ik dit tegen in de cutscene. See more fany(i) Zie meer reet/kont XD Reageren
Platypus Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 toen ik een missie wou doen in gta kwam ik dit tegen in de cutscene.*foto* See more fany(i) Zie meer reet/kont XD Die naam eronder is ook grappig Isacc Hunt. Als je het snel zegt krijg je: Is a cunt. (Is een kut(wijf)[/font]) Reageren
Ata Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Kwam net een reclame bord tegen waarop Didier Sachs stond (het "stak" uit), en dan ook nog 2 borden waarop stond DS Men, DS Women (Man kan ook), weet niet of het een winkel is waar je niet in kunt, want het leek wel op een winkel en het bordje met Didier Sachs dat uitstak was zodat mensen het zien, en die men en women was in de etalage, leek het wel. Heb picture op telefoon, moet nog wel uploaden . Reageren
mrtuning Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Als je in het menu bij stats kijkt, dan ga je naar Vehicles en je scrollt iets naar beneden en je kijkt bij 'Miles Travelled', dan staat er bij mij (nog?) Liberty City to Carcer City.Carcer City is volgens mij toch de stad van Manhunt, waar nog steeds geruchten over gaan dat daar een nieuwe GTA zich zal afspelen? Anyways, het is een verwijzing naar die stad. Bij mij staat er 'Liberty City to Las Venturas' bij mij liberty city to vice city Reageren
joppie Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Kwam weer eens een grapje van R* tegen: Hier op precies te zijn. Al bekend? Oh wat haat ik die tv... Bewerkt: 4 januari 2009 door joppie Reageren
Lorenzo12 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Wisten jullie al als je op de PS3 L1 ingedrukt houdt dat Nico gaat fluiten? Kwam er net achter. Nog niet eerder van gehoord. Ja , Als je over straat loopt en er rijden Taxi's langs , dan ga je fluiten ja -_-'' ^^ Reageren
18delano Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Ik kwam er ook een tegen ik weet niet als die al geplaats is. Ik moet steeds de titel klikken voor ik kan lezen wat jullie geschreven hebben? Hier deze heb ik gevonden. Bewerkt: 15 januari 2009 door 18delano Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 De straat Montauwk is in het echt Montauk. Ik heb de Zoekmachine gebruikt kon niks vinden. Correct me, if i'm wrong. Reageren
snokmeister Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Pweeease Rockstar, Bump my Ride! Click here to view the SnapMap Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Het zou zo kunnen zijn inverband met American next top Hooker. Je kent de verwijzing wel. Reageren
ditmar154 Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 zkr mooi gevonden denk dat dit wel door r* bedoelt is als vergelijking wist nog niet dat die bestond Reageren
nico_220790 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Beelden op de televisie verwijzen soms naar SA (*screen staat onder mijn xfire account)[/font] Reageren
njeg0d Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 De straat Montauwk is in het echt Montauk.Ik heb de Zoekmachine gebruikt kon niks vinden. Correct me, if i'm wrong. Je hebt gelijk, goed gevonden. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 De straat Montauwk is in het echt Montauk.Ik heb de Zoekmachine gebruikt kon niks vinden. Correct me, if i'm wrong. Je hebt gelijk, goed gevonden. Er zijn meerdere stukjes in de map, waar aan de naam 1 letter verschilt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.