Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

  • 2 weken later...

Ik heb wel gezocht in dit topic op de woorden van de geintjes maar ze stonden er niet bij. Dus bij deze als ze er alzijn mijn excuus.

Ik stond op een plek kwam er een vrachtwagen langsrijden met Cock-a-Doodle-do! Ik heb de meneer netjes verzocht om uit zijn auto te gaan (in mekaar getrapt) En ben toen naar bij een Brandweer wagen gaan staan. Heb toen op het forum gekeken als hij er tussen stond. Thank god 16 pagina's en geen 50... en toen ingame gegaan om een Print screen te maken toen mij opviel dat er op een winkel Nail her staat. Aangezien ik toen dacht laat ik nog even rondkijken. kwam het helemaal goed want ook de brandweer wagen is dit keer het slachtoffer geworden van een grapje Feel The Burn ... staat er op de logo van de brandweer wagen.

1233732017-880.jpg

1233732595-310.jpg

1233732625-310.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel gezocht in dit topic op de woorden van de geintjes maar ze stonden er niet bij. Dus bij deze als ze er alzijn mijn excuus.

Ik stond op een plek kwam er een vrachtwagen langsrijden met Cock-a-Doodle-do! Ik heb de meneer netjes verzocht om uit zijn auto te gaan (in mekaar getrapt) En ben toen naar bij een Brandweer wagen gaan staan. Heb toen op het forum gekeken als hij er tussen stond. Thank god 16 pagina's en geen 50... en toen ingame gegaan om een Print screen te maken toen mij opviel dat er op een winkel Nail her staat. Aangezien ik toen dacht laat ik nog even rondkijken. kwam het helemaal goed want ook de brandweer wagen is dit keer het slachtoffer geworden van een grapje Feel The Burn ... staat er op de logo van de brandweer wagen.

1233732017-880.jpg

1233732595-310.jpg

1233732625-310.jpg

Het nummer van de brandweerwagen is 69. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een verwijzing gevonden toen ik met Carmen aan het daten was.

We reden door LC en ze was aan het vertellen dat haar werk zo zwaar was enzo.

En dat ze graag weg wilde waarvan ze nu woonde, en dat de enige uitweg Los Santos was.

Een verwijzing naar SA dus.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb een verwijzing gevonden toen ik met Carmen aan het daten was.

We reden door LC en ze was aan het vertellen dat haar werk zo zwaar was enzo.

En dat ze graag weg wilde waarvan ze nu woonde, en dat de enige uitweg Los Santos was.

Een verwijzing naar SA dus.

Ja dat heb ik ook gehoord! Jammer dat er niet zon missie is zoals in GTA:SA dat je naar liberty city gaat, maar dan nu terug naar San andreas :-(

Bewerkt: door deserteaglenick
Link to comment
Delen op andere websites

Ik stond op een plek kwam er een vrachtwagen langsrijden met Cock-a-Doodle-do! Ik heb de meneer netjes verzocht om uit zijn auto te gaan (in mekaar getrapt) En ben toen naar bij een Brandweer wagen gaan staan. Heb toen op het forum gekeken als hij er tussen stond. Thank god 16 pagina's en geen 50... en toen ingame gegaan om een Print screen te maken toen mij opviel dat er op een winkel Nail her staat. Aangezien ik toen dacht laat ik nog even rondkijken. kwam het helemaal goed want ook de brandweer wagen is dit keer het slachtoffer geworden van een grapje Feel The Burn ... staat er op de logo van de brandweer wagen.

1233732595-310.jpg

Maar Nail Her is volgens mij een schoonheidssalon, toch?

En daar verzorgen ze waarschijnlijk ook nagels. Dus de naam betekent eigenlijk Nagel Haar. En daar bedoelen ze misschien mee: Geef haar nagels.

Maar wij vatten dat weer op als: Naai Haar. ( Neuk haar )[/font]

Dit is wat ik denk hoor, ik weet niet of het ook zo is.

@ Hierboven,

Ja, maar je hoort en ziet wel meer verwijzingen naar San Andreas. Zoals reclameborden van FIA, dat je voor 200 dollar naar LV kan, en voor 299 naar LS.

En in veel gesprekken met vrienden en vriendinnen hoor je ook veel over SA.

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was laatst in een ziekenhuis en daar hing een poster met:

Safe Sex

En daar stond een plaatje met twee handen, een hand had met 2 vingers een cirkel gemaakt en de andere met een vinger "er doorheen" Flauwe grap dus

- heb helaas geen screen, mischien dat iemand die kan maken. Even voor de duidelijkheid: het is in het ziekenhuis en dan helemaal achter in de gang.

dat ging gewoon over veilig vrijen.. ben je nog nooit in een ziekenhuis geweest ^_^ ? daar hangen toch altijd zulke posters

Ja dat je voorbehoedsmiddelen moet gebruiken ja. Niet dat je niet moet vrijen maar met je vingers door je andere vinger in een cirkel gaan!

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of iemand deze al eerder heeft gepost, maar door heel Liberty City kan je vuilniscontainers vinden met "McDonald" erop. Misschien een leuke verwijzing naar McDonalds, met als geintje dat hun producten worden vergeleken als afval?

Helaas kon ik geen foto maken, want mijn camera doet nogal raar, ik krijg allemaal roze lijntjes als ik fotografeer..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of iemand deze al eerder heeft gepost, maar door heel Liberty City kan je vuilniscontainers vinden met "McDonald" erop. Misschien een leuke verwijzing naar McDonalds, met als geintje dat hun producten worden vergeleken als afval?

Helaas kon ik geen foto maken, want mijn camera doet nogal raar, ik krijg allemaal roze lijntjes als ik fotografeer..

Was al bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...