Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

~Tee hee hee... eigenlijk is het helemaal niet zo veel werk. Het enige wat ik doe is american.gxt openen met Kladblok, en dan CTRL+F-en maar. Vervolgens probeer ik er wel achter te komen wie de personages precies zijn of uit welke context de zin komt. Ik weet niet of het iemand wel boeit welke onbekende personages uit San Fierro komen en wie niet, maar soms heb ik niets beters te doen.

Aangezien ik het woord in het spel miste, zocht ik op het woord 'nigga' in de textfile en hij komt maar zo'n 3 keer voor. In San Andreas kwam het woord zo'n 3 keer in 1 zin voor, dus dat is een hele verandering.

Overigens zijn dit waarschijnlijk niet alle verwijzingen, want bijvoorbeeld op TV wordt vaak genoeg over Los Santos of Las Venturas gesproken, maar omdat daar geen subtitels zijn, staan die ook niet in de textfile. Oh well, who cares.~

Link to comment
Delen op andere websites

Begin dan een TV topic?

Wat een antwoord?

Ik vindt die verwijzing van de sultan rs wel erg goed. De voorkant van de wagen lijkt sprekend op die eclipse.

Nee, ze lijken helemaal niet op elkaar. De Sultan RS is volgens mij gebasseerd op de Lexus en op de Subaru Impreza. De lampen zijn anders, net als de bumper, motorkap.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt een geintje of een verwijzing, maar het is wel grappig. In de missie Shadow, moet je een dealer tevoet achtervolgen. Op den duur loopt de dealer een appartement in, en rent hij naar boven. Als je dan over de trappen naar boven loopt, kom je een man tegen die in een hoekje staat te plassen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt een geintje of een verwijzing, maar het is wel grappig. In de missie Shadow, moet je een dealer tevoet achtervolgen. Op den duur loopt de dealer een appartement in, en rent hij naar boven. Als je dan over de trappen naar boven loopt, kom je een man tegen die in een hoekje staat te plassen. :puh:

Edit:

Over die Sultan RS en The Fast and The Furious gesproken. Laatst kwam ik een zwarte Dukes met blower tegen. Hij leek sprekend op de Dodge Charger uit TFTF. Misschien ook nog een verwijzing naar TFTF?

Sorry voor de dubbelpost, ik klikte per ongeluk op 'reageren' in plaats van 'bewerken'.

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook een verwijzing zijn naar The Dukes of Hazard. Maar inderdaad ook TFATF. In deel 2 rijd hij met zo'n wagen op de boot van de bad guy. En letterlijk ''rijd hij op de boot''. De Dodge Charger komt ook voor in het eerste deel. Hij word door Dominic gebruikt in de laatste scene.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet of het al bekend is. Maar als je in de Mr. Tasty zit, met de muziek aan (toeter knop), gaat de muziek sneller spelen naarmate je harder gaat rijden. Als je stilstaat gaat de muziek niet snel, maar op topsnelheid gaat de muziek wel snel. Toch wel een leuk geintje. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet of het al bekend is. Maar als je in de Mr. Tasty zit, met de muziek aan (toeter knop), gaat de muziek sneller spelen naarmate je harder gaat rijden. Als je stilstaat gaat de muziek niet snel, maar op topsnelheid gaat de muziek wel snel. Toch wel een leuk geintje. ^_^

Als je achteruit rijdt, speelt de muziek zich ook achteruit af.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...