Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik snap die bovenste niet is dat gewoon dat de auto wordt opgeblazen? Want dat had Bram ook al gezegd. ( ;) Bram)

Pharth Gas is een merk voor aardgas. Pharth spreek je uit als Fart, wat scheet betekend. Weeral een grapje van Rockstar dus. :cab:

Al was dit wel al enige tijd bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond een reclame bord met daarop een auto genaamd Speedo en het volgende stond erbij: 'no manners required' wat betekent: geen manieren nodig.

Ook zag ik reclame van een ongedierte bestrijdings bedrijf met het volgende motto: 'Kill-em all'

ps: ik kom later met foto's.

Ik zag weer iets grappigs, op de voorkant van een tandartspraktijk stond de zin: be a man, face your fears. :D

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken. ;)<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

~Tee hee hee... eigenlijk is het helemaal niet zo veel werk. Het enige wat ik doe is american.gxt openen met Kladblok, en dan CTRL+F-en maar. Vervolgens probeer ik er wel achter te komen wie de personages precies zijn of uit welke context de zin komt. Ik weet niet of het iemand wel boeit welke onbekende personages uit San Fierro komen en wie niet, maar soms heb ik niets beters te doen.

Aangezien ik het woord in het spel miste, zocht ik op het woord 'nigga' in de textfile en hij komt maar zo'n 3 keer voor. In San Andreas kwam het woord zo'n 3 keer in 1 zin voor, dus dat is een hele verandering.

Overigens zijn dit waarschijnlijk niet alle verwijzingen, want bijvoorbeeld op TV wordt vaak genoeg over Los Santos of Las Venturas gesproken, maar omdat daar geen subtitels zijn, staan die ook niet in de textfile. Oh well, who cares.~

Deze redenering gaat niet helemaal op.. zodra je vaak met Little Jacob omgaat.. krijg je om de 2 seconde het woord 'Nigga' om je hoofd geslingerd.

Link to comment
Delen op andere websites

~Tee hee hee... eigenlijk is het helemaal niet zo veel werk. Het enige wat ik doe is american.gxt openen met Kladblok, en dan CTRL+F-en maar. Vervolgens probeer ik er wel achter te komen wie de personages precies zijn of uit welke context de zin komt. Ik weet niet of het iemand wel boeit welke onbekende personages uit San Fierro komen en wie niet, maar soms heb ik niets beters te doen.

Aangezien ik het woord in het spel miste, zocht ik op het woord 'nigga' in de textfile en hij komt maar zo'n 3 keer voor. In San Andreas kwam het woord zo'n 3 keer in 1 zin voor, dus dat is een hele verandering.

Overigens zijn dit waarschijnlijk niet alle verwijzingen, want bijvoorbeeld op TV wordt vaak genoeg over Los Santos of Las Venturas gesproken, maar omdat daar geen subtitels zijn, staan die ook niet in de textfile. Oh well, who cares.~

Deze redenering gaat niet helemaal op.. zodra je vaak met Little Jacob omgaat.. krijg je om de 2 seconde het woord 'Nigga' om je hoofd geslingerd.

Bij Jacob is het altijd 'Rasta' of ' ma Breda' ofzo. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

~Tee hee hee... eigenlijk is het helemaal niet zo veel werk. Het enige wat ik doe is american.gxt openen met Kladblok, en dan CTRL+F-en maar. Vervolgens probeer ik er wel achter te komen wie de personages precies zijn of uit welke context de zin komt. Ik weet niet of het iemand wel boeit welke onbekende personages uit San Fierro komen en wie niet, maar soms heb ik niets beters te doen.

Aangezien ik het woord in het spel miste, zocht ik op het woord 'nigga' in de textfile en hij komt maar zo'n 3 keer voor. In San Andreas kwam het woord zo'n 3 keer in 1 zin voor, dus dat is een hele verandering.

Overigens zijn dit waarschijnlijk niet alle verwijzingen, want bijvoorbeeld op TV wordt vaak genoeg over Los Santos of Las Venturas gesproken, maar omdat daar geen subtitels zijn, staan die ook niet in de textfile. Oh well, who cares.~

Deze redenering gaat niet helemaal op.. zodra je vaak met Little Jacob omgaat.. krijg je om de 2 seconde het woord 'Nigga' om je hoofd geslingerd.

Bij Jacob is het altijd 'Rasta' of ' ma Breda' ofzo. :puh:

Je hebt de ondertiteling nodig om hem te kunnen begrijpen :)

Wisten jullie al dat Little Jacob is de wanted lijst staat van de politie. hij staat onder de naam Jacob Hughes, ^_^

je had het al verteld, maar ik kon hem niet vinden... Weet je welk eiland?? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wisten jullie al dat Little Jacob is de wanted lijst staat van de politie. hij staat onder de naam Jacob Hughes, ^_^

je had het al verteld, maar ik kon hem niet vinden... Weet je welk eiland?? :D

Je moet niet zoeken bij most wanted maar in de police computer,

Link to comment
Delen op andere websites

Wisten jullie al dat Little Jacob is de wanted lijst staat van de politie. hij staat onder de naam Jacob Hughes, ^_^

je had het al verteld, maar ik kon hem niet vinden... Weet je welk eiland?? :D

Je moet niet zoeken bij most wanted maar in de police computer,

Je moet niet in die computer van de politie auto's zoeken, maar in een computer in een Tw@t cafe, of in je savehouse. Ga dan naar deze site: www.libertycitypolice.com (Ingame), en ga naar de Database.

Daar staan alle criminelen op alfabet gesorteerd. Jacob staat er ook tussen, bij de letter 'H' (Hughes).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
de auto Uranus zou kunnen zijn afgeleid van de planeet Uranus, maar ook van '' ur Anus'' ( jouw anus )

volgens mij is deze allang bekent, maar had hem nog niet gezien :{

Was inderdaad al bekend. Toch goed gevonden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...