Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

Op de sommige mueren zijn wat woorden en zinnen bij elkaar gekrast (verwijzing personages van de andere gta's):

De woorden/zinnen die op de muur staan:

- "Claude"

- "Remember Tommy, ur still my hero" [Tommy Vercetti]

- "Toni" [Toni Cipriani][Met de letter O als hartje]

- "Carl" [Carl Johnson]

- "Victor" [Vic Vance][Met de letter O als hartje]

Overigens staan tussen de namen ook veel keer:

- "I love you"

- "I never forget you"

- "R.I.P."

- "No Blood"

- "Everyone Miss you"

Wat dit nou allemaal betekent. Of één van de hoofdpersonages is dood óf de hoofdpersonages hebben het er zelf neergezet. De bewoners kunnen het trouwens ook neergezet hebben. Maar wie er dood is is beetje een raadsel.

We weten wel al wie er dood is. Namelijk Victor, deze wordt in de intro van GTA: Vice City vermoord door het SWAT-team. ;)

Het kan natuurlijk wel zijn dat er nog meerdere dood zijn. Maar dit blijft dan inderdaad een raadsel. Wel mooi gevonden!

ik denk dat die laatste teksten op volgorde zijn i never forget you is dus tommy vercetti omdat hij de 2de is die als naam is opgeschreven maar het was inmiddels al weer 22 jaar geleden dat we hem mochten spelen.en rip komt daarna en daarbij staat toni dus die is ook dood en vic vance is ook dood want die is als laatste en daar staat bij everyone miss you.

:7 alle teksten staan door ekaar geschreven. Het lijstje is op willekeurige wijze opgeschreven :puh: Dus het heeft geen link met elkaar (qua rijtjes).

Nieuw geintje:

Als je in het spel naar de website: www.americantravelguide.nl/language.html gaat staat in iedere taal hoe je een bepaalde zin moet zeggen. Ook Nederland staat er tussen.

Bij Nederland staat:

NETHERLANDS

Say "Get your thieving hands off my passport" in a laid-back tone. Roll up a fatty and light it.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen bewijs maar wel een uitgebreide beschrijving om het te kunnen zien. (spaar mijn post :7 ) Als je naar star junction gaat vlabij dat gebouw wat het verkeer splitst dan zie je een blauw reclame bord met de volgende tekst: pirate -games -video's - music.

Als je het ziet als onderstaande foto was het dacht ik de rechter rij gebouwen.

103.jpg

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

We weten wel al wie er dood is. Namelijk Victor, deze wordt in de intro van GTA: Vice City vermoord door het SWAT-team. ;)

Het kan natuurlijk wel zijn dat er nog meerdere dood zijn. Maar dit blijft dan inderdaad een raadsel. Wel mooi gevonden!

Victor is vermoord door mensen van Diaz.

Link to comment
Delen op andere websites

Hadden ze het maar niet geruilt voor suriname, maargoed. Iemand zei dat je in North holland of East holland toeristen nederlands horen praten. Wie heeft dat al gezien/gehoord? :7

gezien en gehoord net.

Maar niet echt een ee of wel ?

Ja sorry, geen EE inderdaad :7

Lees dit eens: Wat is een Easter Egg?

Een easter egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games.

Wel degelijk een EE dus. ^_^

Ook in Rotterdam Hill kun je mensen nederlands horen praten.

Link to comment
Delen op andere websites

In Algonquin zit ook een leuke, ik weet niet of ie al genoemd is.

Er zit een parodie op de New Yorkse beurs NASDAQ, namelijk BAWSAQ (gebouw zit volgens mij in de buurt van Star Junction, ik zal het morgen even opzoeken). Ook kun je een artikel vinden op internet in GTAIV op www.weazelnews.com

Als je BAWSAQ uitspreekt, lijkt het alsof je Ballsack zegt, wat dus Engels is voor balzak.

Link to comment
Delen op andere websites

img8135nb7.jpg

Gucci? tweede eiland ergens langs die helitours

img8138xd9.jpg

Leuk krant artikel. Is te vinden in safe huis in Alderny.

img8113jo9.jpg

strakke broek LOL. te vinden in de winkel MODO

img8119nq9.jpg

CK rokers merk van san andreas.

img8122nw6.jpg

Als je doordenkt zie het wel

Link to comment
Delen op andere websites

The statue of happiness-the state of happines. van canter parks???

Neen hoor, The Statue of Happiness is het vrijheidsbeeld, en staat dus ook echt in New York.[/url].

Nee dat wist ik niet... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het GTA IV Televisiekanaal CNT kent een programma dat I'm Rich heet.

Duidelijk eeen verwijzing naar het MTV-Programma: Fabulous Life & All Acces :D:dans:

Sorry, hij staat verkeerd ik was hier zo enthousiast over dat ik 'm per ongeluk hier poste i.p.v van Verwijzingen Topic.

>>> Door SummerBase: Vastgeplakt in het verwijzingen topic...<<<

Dankje!

Bewerkt: door Interstate
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er geen screenshot ofzo van, maar ik speelde vanmiddag een missie en kwam in alderney een clucking bell tegen waar je niet in kon om te eten, voor de clucking bell was er iets van een verbouwing of iets dergelijks bezig maar er stond daar een soort van grote grofvuil container met daarop het opschrift mc donald een verwijzing naar het bekende fast food restaurant die ook gelijk duidelijk maakt wat de mening van de jongens van rockstar is over dat welbekend restaurant.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...