Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic


Dutchy3010

Recommended Posts

ergens in Alderney City (ik geloof vlakbij het ziekenhuis, heb je een wijk genaamd "Berchem"

Berchem is een stad in België en Berghem is een dorp hier in Nederland (waar ik woon) :schater:

misschien een verwijzing of gewoon stom toeval :puh:

Bewerkt: door wilc0
Link to comment
Delen op andere websites

Geintje:

Meeste kloschaars of zwervers :puh: die je in steegjes vind hebben een plakaatje rond hun nek hangen met de text Pull my finger 1$ of 2$.

Heb geprobeerd om hem te betalen, wil die fart wel horen! Maar dat lukt (mij) niet....

Link to comment
Delen op andere websites

cimg0118nz9.jpg

Dit gebouw in GTA IV heet BAWSAQ, dat is qua uitspraak natuurlijk bijna gelijk aan "ball suck"(op z'n Amerikaans), wat denk ik verder geen uitleg nodig heeft :7... en het lijkt ook wel een beetje op "ball sack">ballenzak ... so... dat is typisch iets voor R* :puh:

@Hieronder: Daarom zeg ik ook, lijkt ook een beetje op "ball sack", want ze gaan geen EE erin stoppen die alleen NL'ers begrijpen... en ball sack is ook een Amerikaans woord dusja.. ;)

EDIT2: Oh, je had mijn edit nog niet gezien xD Had m'n post al ge-edit maar jij had 'm daarvoor al gequote xD

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

cimg0118nz9.jpg

Dit gebouw in GTA IV heeft BAWSAQ, dat is qua uitspraak natuurlijk bijna gelijk aan "ball suck"(op z'n Amerikaans), wat denk ik verder geen uitleg nodig heeft :7

Of bijna gelijk aan het nederlandse balzak :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dicht bij het huis van Roman bevind zich een bar van Jizzy, die ook een bar had in GTA:SA.

dit is onmogelijk je hebt jizzy vermoord in sa moest je hem achtervolgen en neerschiten dan zijn telefoon pakken

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een easteregg gevonden , als je tv gaat kijken en je gaat naar de cnt zender dan komt er op een gegeven moment een reclame van de patriot 500(indy 500 in het echt) en dan zie je de hotring racer uit gta san andreas rond rijden op het vliegveld in las venturas

EDIT: Bij de missie Dining Out moet je naar een restaurant dat Mr. Fuks(spreek uit als Mister Fucks) heet.

Bewerkt: door tim92
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog niet of deze is gevonden maar er zijn 2 beursen in IV. Eentje in The Exchange en eentje op Starjunction. De eerste heet iets met 69 (standje 69) en nr.2 heet Bawsaq (je speekt uit Bawsak en dat klinkt als balsac) (ik kan helaas geen screen maken).

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

ik zat zo in de les en ik verveelde me zo dus kijk ik ff op de kaart van Groot-Brittanie en daar zag ik dat de stad Jersy bij iets lag wat Alderny heet dus ik denk omdat Alderny new-Jersy is komt het van daar (ver gezocht he)

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat zo in de les en ik verveelde me zo dus kijk ik ff op de kaart van Groot-Brittanie en daar zag ik dat de stad Jersy bij iets lag wat Alderny heet dus ik denk omdat Alderny new-Jersy is komt het van daar (ver gezocht he)

Alderney is ge basseerd op Jersey City, een stad die aan New York grenst.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat zo in de les en ik verveelde me zo dus kijk ik ff op de kaart van Groot-Brittanie en daar zag ik dat de stad Jersy bij iets lag wat Alderny heet dus ik denk omdat Alderny new-Jersy is komt het van daar (ver gezocht he)

Alderney is ge basseerd op Jersey City, een stad die aan New York grenst.

ja maar ik bedoel hoe ze aan de naam Alderny komen

Link to comment
Delen op andere websites

De auto PMP 600 lijkt op Pimp, maar dan zonder klinkers, en het is ook een echt pimp bak:P. Beetje vergezocht mischien maar toch leuk vind ik^_^.

Bewerkt: door General Romanov
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...