Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ging net een hapje eten met Packie, we gingen met de taxi. Dus daar zaten we dan ik keek even rond in de taxi en packie keek recht voor zich uit, maar toen stonden daar een paar hoertjes en keek packie daar opeens heen.

Kan ook wel toeval zijn maar ik vond het wel grappig. :D

Geplaatst:
Jerkov, oftewel: Jerk Off. Betekent dus aftrekken, raar cafe hoor :puh:

pic0193as1.jpg

en hier een hele duidelijk verwijzing naar gta san andreas, als je rechts kijk (misschien niet op plaatje) zie je ene shamal op de manier als je speelt van achter dus, misschien ingame plaatje van san andreas ?

Het is op de Kermis op Firefly island

pic0195up3.jpg

jerk off was ook een personage uit gta 2:D

Geplaatst:

Wisten jullie al als je op de PS3 L1 ingedrukt houdt dat Nico gaat fluiten? ^_^

Kwam er net achter. Nog niet eerder van gehoord.

Geplaatst:

op de plaquette die het blijheidsbeels vasthoudt, staat "MDCCLXXVI", dit is het jaar dat in Amerika de Onafhankelijkheisverklaring werd getekend. Je kan dit pas zien als je erg dichtijbhangt met een heli in 1-person visie. ^_^

Geplaatst:
Wisten jullie al als je op de PS3 L1 ingedrukt houdt dat Nico gaat fluiten? ^_^

Kwam er net achter. Nog niet eerder van gehoord.

No shit Holmes

Moet je eens in de omgeving kijken of er toevallig een taxi voor je stopt :duh:

Geplaatst:

Op een date met carmen = sobohoe van lovemeet zei ze na een paar date's dat ze graag zou verhuizen naar LOS SANTOS

Geplaatst:

weet niet of dit al bekend was maar ergens in de haven van Alderney is een bedrijf dat Pharte Gas heet (zoek de lol)

Geplaatst:

Op Radio Broker wordt op een gegeven moment als ze het over internet hebben het beruchte filmpje 2Girls1Cup[/font] genoemd. Voor degenen die niet weten waar dit is: you don't even want to know.

Geplaatst:
op de plaquette die het blijheidsbeels vasthoudt, staat "MDCCLXXVI", dit is het jaar dat in Amerika de Onafhankelijkheisverklaring werd getekend. Je kan dit pas zien als je erg dichtijbhangt met een heli in 1-person visie. ^_^

Op het echte vrijheidsbeeld staat dit ook.

Geplaatst: (bewerkt)

In het 2de save huis staat er met grafitti gespoten:

Anal burns

Er ligt ook een CD van OG LOC

Bewerkt: door Think
Geplaatst:

Op het echte vrijheidsbeeld staat dit ook.

Inderdaad :tu: wilde het net zeggen :D

Geplaatst: (bewerkt)

Ik was net The Vibe aan het luisteren, kwam er een reclame.

En het was Fleeca of dergelijke, een Creditkaart bedrijf.

Dat verwijst natuurlijk na Visa!

Later

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:
Mijn excuses voor de kutkwaliteit (combi van 2 megapixel en geen hd-tv :puh:), maar toch een easter-egg:

Een reclameboard. Naast Pißwasser is er nog een Duits biermerk dat naar pis verwijst: Dusche Gold. Dusche is Duits voor Douche, wat in het Engels weer Shower heet. Hier staat dus in principe 'Golden Shower' wat een Engelse benaming is voor ondergeplast te worden.

cimg0108tl4.jpg

Eigenlijk is dit ook een verwijzing naar het Engels woord "Douche" dat niet voor onze vorm van een douche gebruikt wordt, maar voor een vaginale douche. Niet dat ik er veel van weet als man, maar het is een soort knijpfles waarmee je als vrouw je edele delen kan schoon spuiten. Ook de Southpark fans weten daarvan, uit de aflevering over de verkiezing voor schoolmascotte. Ze vinden het duidelijk een suffe naam en een grappig en schunnig voorwerp.

De golden shower vind ik grappig, maar ik vraag me af of Engelstaligen die zien.

Geplaatst:
Plaatje van de eerste pagina:

ecolabn5.gif

er staat e cola..

ecola is een dodelijke/schadelijke bacterie ;)..

waarschijnlijk hebben ze al die rare namen / betekenissen anders gespeld voor de kleintjes en dat het niet zo erg opvalt :puh: tenminste nu ik dit allemaal lees , ga ik toch wat meer opletten :D:puh:

Hoezo voor de kleintjes?? het is toch voor 18+ bedoeld?? lol

laterz :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...