_niickk Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik was benieuwd of er al een lijst te vinden is ergens ( of jullie weten er allemaal bij elkaar zoveel dat jullie zelf een lijst kunnen maken) over de manieren waarop Niko geld kan verkrijgen, bijvoorbeeld door auto's te stelen en verkopen of inbreken? ik heb hier nog maar weinig over gehoord eerlijk gezegd, op het Darten voor geld na. Kunnen jullie mij helpen hiermee? Sorry als er al een topic over was, mijn internet doet vanavond nogal vaag krijg telkens een foutmelding als ik naar de zoek functie ga Reageren
Basjegek Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Je kan geld krijgen door missies te doen. Je kan ook mensen dood maken door er bv overheen te rijden of ze dood te schieten.. Eigenlijk een beetje de zelfde manieren als in de "oude" GTA's. Reageren
Jovatov Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Je kan ook bij het taxibedrijf van Roman gaan werken, als taxichauffeur dus. Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik was benieuwd of er al een lijst te vinden is ergens ( of jullie weten er allemaal bij elkaar zoveel dat jullie zelf een lijst kunnen maken) over de manieren waarop Niko geld kan verkrijgen, bijvoorbeeld door auto's te stelen en verkopen of inbreken? ik heb hier nog maar weinig over gehoord eerlijk gezegd, op het Darten voor geld na. Kunnen jullie mij helpen hiermee? Sorry als er al een topic over was, mijn internet doet vanavond nogal vaag krijg telkens een foutmelding als ik naar de zoek functie ga Ik zal 3 manieren kiezen: manier 1 (ga ik het vaakst doen) winkel beroven manier 2 mensen doodrijden manier 3 missie's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.