mattert Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hello ik ben net nieuw op het forum, en ik heb een bug bij yay ka-boom-boom missie.. als ik de bom moet activeren staat erboven in me scherm LMB activate bomb. of zoiets.. maar asl ik op LMB klik gebeurt er helemaal niks! kan iemand me met dit probleem helpen? Mathijs. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Als je op LMB klikt moet je eerst uit de auto stappen en dan weg rennen. Reageren
mattert Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Als je op LMB klikt moet je eerst uit de auto stappen en dan weg rennen. Nou dat werkt niet.. als ik dan uit e auto stap staat er "Go in the car!" met een grote blauwe pijl.. en ans ik dan weer in de auto ga krigj ik het "LMB activate bomb" maar dan kan ik hem niet activeren.. help me asljeblieft! Mathijs. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Nou dat werkt niet.. als ik dan uit e auto stap staat er "Go in the car!" met een grote blauwe pijl..en ans ik dan weer in de auto ga krigj ik het "LMB activate bomb" maar dan kan ik hem niet activeren.. help me asljeblieft! Probeer het eens uit met LCTRL of RCTRL, de kans is namelijk groot dat je eens de instellingen van de toetsen gewijzigd hebt. Blijkt ook dat niet te helpen, dan kun je denk ik het beste even alle toetsen op je toetsenbord bij langs gaan. Wellicht ietwat kort door de bocht, maar waarschijnlijk wel de beste manier om erachter te komen. Overigens is dit geen bug, aangezien ik zelf ook heb moeten zoeken. Reageren
mattert Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik ga het proberen Btw ik heet ook mathijs Reageren
mattert Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Het is gelukt ik had al me seetings terug gezet en toen lukte het wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.