Nissan Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Auto: Comet Boot: / Helikopter: Buzzard Motor: Vader Personage: Niko Gedeelte van de stad: Heel Alderney Huis: In Bohan Wapen: Wapen dat je krijgt voor 20 Drug Wars een Light Machine Gun, je moet te veel kogels in iemand pompen, meer dan een pistool Missie: De bankoverval, het is allemaal zo onrealistisch Submissie: Nr.1 is zo saai. Radiozender: Liberty City Hardcore is zielig Als we daarop alles gaan afstempelen is heel GTA onrealistisch. Normaal ben je namelijk naar één god gemikt schot dood, maar de protagonisten lijken wel 30 kogels te kunnen koppen voordat ze nu eens het lootje leggen . Auto: Regina, god wat rijd dat ding klote . Boot: Floater, veel te traag. Helikopter: Geen. Motor: Geen. Ook niet de Faggio. Daarop is 't wel leuk om een Gang War te doen . Personage: Evan Moss. Gedeelte van de stad: Purgatory. Huis: Bohan. Armzalig . Wapen: Geen. Missie: Met auto aim off kan Three Leaf Clover nog wel wat problemen geven . Submissie: Stevie's Car Theft. Leuk, al die OTO's, maar god wat duurt het lang ><. Radiozender: LCHC. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 [b]Auto:[/b]Geen [b]Boot:[/b]Geen [b]Helikopter:[/b] Geen [b]Motor:[/b]Geen [b]Personage:[/b]Vladimir Glebov. Zoals hij al zei over zichzelf ''fuck face''. Schele rot kop heeft hij en hij heeft nog capsonus ook. [b]Gedeelte van de stad:[/b]Heb ik niet, vindt het een mooie stad. Mooi nagemaakt. [b]Huis:[/b]Huis van Playboy, wat heeft een Servian nou aan een huis met foto's van negers. En ik zal nooit in een huis van mijn vijand wonen. [b]Wapen:[/b]Remington 700 [b]Missie:[/b]Dat ik met die France Tom moet daten. [b]Submissie:[/b]Doe ik niet aan, heb nog nooit een Grand Theft Auto 100% uitgespeeld. Ben altijd lekker zelf bezig, vindt ik het leukst. [b]Radiozender:[/b]Weet ik niet, ik luister altijd mijn mp3 speler/USB. (Xbox 360) Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 (bewerkt) Auto: Manana Boot: Tug Helikopter: geen enkel ik ben al blij dat je kan vliegen Motor: geen 1, ik rij bijna altijd met een motor vooral in san andreas Personage: Manny Escuela en mijn favoriete personage Little Jacob man Gedeelte van de stad: geen enkel, mijn favoriete gedeelte Bohan omdat het het kleinste eiland is maar er zijn zoveel dingen te zien waarvan je zegt dat heb ik nog niet gezien terwijl het het kleinste eiland is Huis: Het eerste, maar ja is dat niet de rode draad in gta je begint laag en dan klim je op in luxe Wapen: geen enkel zolang je er iemand mee kan doodslaan vind ik het goed Missie: de missie waarin je moet daten met een homo (nooit gedacht dat ik dat ooit zou meemaken)gelukkig mocht je hem doodschieten op het eind man wat moest ik lachen toen hij zijn kruis vastgreep toen ik erin schoot, zijn laatste snak naar genot Submissie: vigilante, je speelt als flik en als je schiet op een crimineel dan wordt je zelf beschoten van de flikken terwijl je hun werk doet, in wat voor een wereld leven wij. Radiozender: geen enkel, ik luister naar alle radiostations ongeacht het genre van muziek. Want geef nu toe, na een hele tijd geluisterd te hebben naar integrity wil je ook eens iets anders horen. Bewerkt: 29 juli 2010 door GTAIVfreak Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 (bewerkt) Auto: Esperanto Boot: Marquis Helikopter: / Motor: Faggio Personage: Evan Moss. Gedeelte van de stad: / Huis: 1e Wapen: Pistol. Missie: Tot nu toe geen, ben nog niet ver Submissie: / Radiozender: / Bewerkt: 29 juli 2010 door grandtheftauto... Reageren
TahR78 Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 (Ik heb ook de voertuigen, personages etc. van EfLC meegenomen in dit lijstje) Auto: - Boot: - Helikopter: Annihilator, zo vreselijk groot, en als ik een helikopter met wapens wil neem ik wel een Blizzard Motor: Akuma - gaat voor mij te snel, ik houd er bijna geen grip op (al is ie soms wel handig als ik snel ergens moet zijn) Personage: Evan Moss Gedeelte van de stad: BOABO bij Broker en Bohan, ik hang liever in Algonquin Huis: Het oude huis bij Hove Beach (dat al een tijd afgebrand is door Vlad volgensmij) Wapen: - Missie: Sexy Time, het kostte me eeuwen om die te halen Submissie: Most Wanted & LC Cage Fighters, lijkt me gewoon niks Radiozender: Liberty City Hardcore Reageren
Soulreaver Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Auto: Stallion slipt teveel Boot: - Helikopter: Geeneen Motor: Die Harley motoren Personage: waarom iedereen dimitri hijs cool en Vlad is grappig Tja nu for real Manny die nep gangster. Gedeelte van de stad: Acter industrial park Huis: Eerste Wapen: Sniper Missie: Van Manny Submissie: Geen Radiozender: Alles behalve Vladistok en Electro . Reageren
Anoukk Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 "Ow, What an ass!" *"What a dumbass! " Auto: Cavalcade Boot: Elk Helikopter: / Motor: Faggio, nergens te vinden. Personage: Luis Lopez Gedeelte van de stad: Zuid Alderney Huis: Alderney Wapen: Bat Missie: Deconstruction For Beginners Submissie: Stevie's Car Theft Radiozender: Staat uit Reageren
Soulreaver Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 "Ow, What an ass!" *"What a dumbass! " Auto: Cavalcade Boot: Elk Helikopter: / Motor: Faggio, nergens te vinden. Personage: Luis Lopez Gedeelte van de stad: Zuid Alderney Huis: Alderney Wapen: Bat Missie: Deconstruction For Beginners Submissie: Stevie's Car Theft Radiozender: Staat uit Hoe kan je Luis haten zelfs moet hij met een eikel werken doet hij nog aardig. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Auto: Dukes Boot: Floater Helikopter: - Motor: - Personage: Kate McReary Gedeelte van de stad: Bohan Industrial Huis: Bohan Wapen: - Missie: - Submissie: - Radiozender: L.C.H.C. Reageren
Anoukk Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Hoe kan je Luis haten zelfs moet hij met een eikel werken doet hij nog aardig. Ik haat die capsones van hem, ookal zie je dat minder in GTAIV dan in Episodes of LC. Niko's accent is tenminste nog vet en als je iemand inhuurt voor mocap, huur dan iemand die niet als een bitch rent. Bovendien is Niko niet zo gemaakt stoer, hij heeft gewoon ballen haha sorry dat moest ik ff kwijt. :$ Reageren
gtadesmo4 Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Auto:- Boot:- Helikopter:- Motor:Zombie Personage:Ray Boccino Gedeelte van de stad:Bohan Huis:in Bohan Wapen:mini smg Missie:the snow storm Submissie:- Radiozender:the journey Reageren
Rodney-Nero Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 (bewerkt) Auto: NOOSE Patriot, dat ding slaat ALTIJD om Boot:ik weet niet hoe hij heet, lijkt op een Smuggler maar dan smaller, slaat altijd om. Helicopter: Swift.. omdat ik hem graag wil maar hij er niet is. Motor: alle Angels of death bikes, omdat ze na verhaal lijn niet te vinden zijn. Personage: Mori, en dan was brucie al irritant… Gedeelte van de stad: Zuid Alderny, boven het Acter industrial, waar TLaD zich voornamelijk afspeelt Huis: Johnys huis als je het verhaal uit hebt. Missie:The Puertorican Connection Submissie: De Flying Rats, heb er met checklist aan gewerkt, alle puntjes af maar mis er nog 2 Radiozender: The Journey, die muziek is zo….. alleen die waarzechster is wel geinig, LCHC vindt ik ook maar niks. Wapen: grenade launcher, shiet niet ver genoeg en intploft nooit optijd Bewerkt: 17 augustus 2010 door Rodney-Nero Reageren
Nissan Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Nou, wat veel beter kon aan GTA IV waren onder andere de crashes van helikopters en soortgelijke, als je de helikopter direct neerschiet met een RPG staan de agenten in de lucht terwijl ze vallen (ze kunnen zelfs nog schieten, is te zien in een van de The Lost and Damned trailers). Ook hadden ze voor de PS3 en Xbox 360 ook een LAN optie erin kunnen douwen, maar nee nee, dat was teveel moeite. Ook heb ik een hekel aan de spawnrate, ik zoek bijvoorbeeld een autotje genaamd de Willard, en die kom je dus nergens nooit niet tegen . Volgens Jacky-2007 is dit topic ook bedoeld voor rants en andere zooi, dus post ik het hier maar. Reageren
idrii6666 Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Auto: Burrito Boot: topic Helikopter: helitour helikopter Motor: Freeway Personage:Geen Gedeelte van de stad:Geen Huis: Wapen: Gold Machiegun Missie: mama boy (tbogt) Submissie: Parpmedic Radiozender:libertyrock Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Auto: Dukes. Boot: Marquis. Helikopter: - Motor: PCJ 600. Personage: Kate McReary. Gedeelte van de stad: - Huis: In Bohan. [ziet er armzalig uit ] Wapen: Pump Shotgun. Missie: 'The Snow Storm'. Submissie: Stunt Jumps. Radiozender: 'The Journey'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.