Jump to content

Jouw haatlijstje!


Jay;

Recommended Posts

  • Reacties 184
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    4

  • Nissan

    4

  • GTAKevin023

    4

  • crazygamer

    4

Auto: Diletantte

Boot:Dinghy

Helikopter:Maverick

Motor:Freeway

Personage:Playboy X

Gedeelte van de stad:Alderney, al die fabrieksdingen

Huis:Die je krijgt als je huis is platgebrand

Wapen: Baseball Bat

Missie:Photo Shoot

Submissie:Ruff Rider

Radiozender: Alles^^

Link to comment
Delen op andere websites

Haatlijstje vind ik zo vreemd klinken. Er zijn wel dingen waar ik minder blij mee ben.

Auto: Dilettante, wat een lelijk ding zeg.

Boot: -

Helikopter: -

Motor: -

Personage: Playboy X, wat een ontzettend irritant ventje. Ik schoot hem met genoegen dood.

Gedeelte van de stad: -

Huis: - Wat ik wel jammer vind is dat je na "Roman"s Sorrow" geen savehouse meer hebt in Broker/Dukes meer hebt. Dat was wel handig geweest.

Wapen: -

Missie: Blow Your Cover. Het heeft me wel een paar pogingen gekost om deze goed te spelen. Ik wachtte altijd te lang waardoor het tweede trappenhuis alweer bezaaid was met politie.

Submissie: QUB3D, wat een vreselijk dom spel.

Radiozender: - Ik luister bijna alleen Electro Choc, de rest kan me gestolen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Auto: Esparanto

Boot: Dinghy

Helikopter: Maverick

Motor: Faggio

Personage: Playboy X

Gedeelte van de stad: Broker

Huis: Huis in Broker

Wapen: Sniper Rifle/Remington 700

Missie: De missie waarmee je met Michelle moet Bowlen.. :duh:

Submissie: Van die Random Character Missies

Radiozender: The Journey

Bewerkt: door Lord-Vortex
Link to comment
Delen op andere websites

Auto: Coquette.Boot: Reefer.Helikopter: Helitours MaverickMotor: PCJ 600Personage: Vladimir Glebov.Gedeelte van de stad: Varsity Heights, Northwood.Huis: Hove Beach Savehouse.Wapen: Assault Rifle.Missie: Taken Out (Assanin) Submissie: Pigeons.Radiozender: Jazz Nation, Funk nogwat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Auto:Dukes (Wat slipt dat ding man!)

Boot: Geen

Helikopter: Geen

Motor: Allemaal door *** handling

Personage: Dimitri

Gedeelte van de stad: -

Huis: Dat bagger zooitje van roman aant begin

Wapen: -

Missie: Escelate of the streets of zoiets

Submissie: -

Radiozender: Alles :puh:

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Auto: Voodoo: deze is half gesloopt altijd

Boot:Dinghy: vervelend klein bootje

Helikopter:Maverick

Motor:Freeway: vliegt te hard

Personage:Playboy X: een schijterd en een trage vent op vlak van schieten, loopt liever weg

Gedeelte van de stad: Bohan: er is niet veel te beleven daar

Huis: het eerste huis, smerig en vies en later afgebrand

Wapen: Baseball Bat: lastig wapen en heb je weinig aan.

Missie: Escuela of the streets: dikke bug in de dealer die wacht

Submissie: QUB3D, vervelend lastig spel

Radiozender: tuff gong radio

Link to comment
Delen op andere websites

Het verkeer,ik wordt elke 10 seconden doodgereden als ik een straat oversteek...

kan ik begrijpen dat het hatelijk is, daarom haat ik lopen: als je een auto ziet op je afkomen, die rijden je gewoon om en weer wat van je armor of health af wat ook hatelijk is dan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een aantal ergernissen die velen van jullie waarschijnlijk ook wel hebben:

-Politie schiet door als je al dood bent (sadisten)

-Ambulance komt aanrijden, rijdt de gewonden nog eens lekker plat en rijdt weer weg...

-Steeds maar weer die lange stukken rijden in je auto voor een missie (er is altijd nog een taxi, maar dat kost je steeds weer geld, vooral als je een lastige missie hebt waarin je aan het begin bijv eerst een heel lang stuk moet rijden)

-Wat kan je in weinig gebouwen zeg

-Je moet steeds weer iets doen met die vrienden van je, anders gaan ze weer zeiken. Het is natuurlijk een leuk onderdeel van het spel, maar de kern van gta is niet lekker bowlen, steeds maar weer. (drinken is wel weer leuk, vooral als je uit de bar komt ;D )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een aantal ergernissen die velen van jullie waarschijnlijk ook wel hebben:

-Politie schiet door als je al dood bent (sadisten)

-Ambulance komt aanrijden, rijdt de gewonden nog eens lekker plat en rijdt weer weg...

-Steeds maar weer die lange stukken rijden in je auto voor een missie (er is altijd nog een taxi, maar dat kost je steeds weer geld, vooral als je een lastige missie hebt waarin je aan het begin bijv eerst een heel lang stuk moet rijden)

-Wat kan je in weinig gebouwen zeg

-Je moet steeds weer iets doen met die vrienden van je, anders gaan ze weer zeiken. Het is natuurlijk een leuk onderdeel van het spel, maar de kern van gta is niet lekker bowlen, steeds maar weer. (drinken is wel weer leuk, vooral als je uit de bar komt ;D )

whahahaha volkomen mee eens, durfde dat niet te zeggen :o

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een aantal ergernissen die velen van jullie waarschijnlijk ook wel hebben:

-Politie schiet door als je al dood bent (sadisten)

-Ambulance komt aanrijden, rijdt de gewonden nog eens lekker plat en rijdt weer weg...

-Steeds maar weer die lange stukken rijden in je auto voor een missie (er is altijd nog een taxi, maar dat kost je steeds weer geld, vooral als je een lastige missie hebt waarin je aan het begin bijv eerst een heel lang stuk moet rijden)

-Wat kan je in weinig gebouwen zeg

-Je moet steeds weer iets doen met die vrienden van je, anders gaan ze weer zeiken. Het is natuurlijk een leuk onderdeel van het spel, maar de kern van gta is niet lekker bowlen, steeds maar weer. (drinken is wel weer leuk, vooral als je uit de bar komt ;D )

nog een toevoeging: er staan honderden dezelfde auto's waar je zelf ook in rijd ik reed een keer in een infernus had even geteld en er stonden er 16 langs de kant op een kleine weg.

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een aantal ergernissen die velen van jullie waarschijnlijk ook wel hebben:

-Politie schiet door als je al dood bent (sadisten)

-Ambulance komt aanrijden, rijdt de gewonden nog eens lekker plat en rijdt weer weg...

-Steeds maar weer die lange stukken rijden in je auto voor een missie (er is altijd nog een taxi, maar dat kost je steeds weer geld, vooral als je een lastige missie hebt waarin je aan het begin bijv eerst een heel lang stuk moet rijden)

-Wat kan je in weinig gebouwen zeg

-Je moet steeds weer iets doen met die vrienden van je, anders gaan ze weer zeiken. Het is natuurlijk een leuk onderdeel van het spel, maar de kern van gta is niet lekker bowlen, steeds maar weer. (drinken is wel weer leuk, vooral als je uit de bar komt ;D )

nog een toevoeging: er staan honderden dezelfde auto's waar je zelf ook in rijd ik reed een keer in een infernus had even geteld en er stonden er 16 langs de kant op een kleine weg.

ow nog niet gezien hoor :o

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Auto: Taxi. Lelijk en sloom :duh:

Boot: Zeilschepen. Lelijk en sloom :)

Helikopter: Annihalator. Groot gevaarte, slecht schietsysteem

Motor:Faggio: opamotor, lelijk en sloom :*D

Personage: Mori. Wat een patser met onmogelijke racemissies. Nee bedankt

Gedeelte van de stad: Alderney. Grijze zooi

Huis: Broker savehouse. Wat een zwervershol zeg :duh:

Wapen: Handpistool. Kan je gewoon NIKS mee :bonk:

Missie: -

Submissie: Drug wars. Eentonige shit

Radiozender: LCHC. Kutgedreun!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...