GICE Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Auto: weet de naam niet meer Boot: weet de naam ook niet meer Helikopter: geen idee wat de naam is Motor: weet de naam weer niet Personage: die ene, ik ben ze naam even kwijt Gedeelte van de stad: die waarvan ik de naam niet meer weet Huis: hoe heet ie ookalweer Wapen: ben de naam kwijt Missie: vergeten hoe die heet Submissie: weet naam alweer niet Radiozender: die met muziek, ben de naam vergeten Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Auto: weet de naam niet meerBoot: weet de naam ook niet meer Helikopter: geen idee wat de naam is Motor: weet de naam weer niet Personage: die ene, ik ben ze naam even kwijt Gedeelte van de stad: die waarvan ik de naam niet meer weet Huis: hoe heet ie ookalweer Wapen: ben de naam kwijt Missie: vergeten hoe die heet Submissie: weet naam alweer niet Radiozender: die met muziek, ben de naam vergeten als je niks nuttigs te doen hebt en egt nie weet wat wat is post dan nie. Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Auto: romans taxi Boot: vissersboot Helikopter:... Motor: hellfury Personage:dimitri/francis en vlad Gedeelte van de stad:... Huis:eerste, rommel geval Wapen: stubby shotgun Missie:... Submissie:taxi Radiozender:die zeik[/font] zender leuk topic Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Haat marbelle reefer Helitours maverick nrg 900 en pcj 600 Vlad en dimitri Industriegebied alderney Bohan rocket launcher Ivan the not so terrible wanted L.C.H.C dan meteen maar love romans taxi jetmax annihalator Freeway en zombie Roman LJ PX star junction(alqonquin play boy x dit huis heb jij misschien niet ook al heb je hem uitgespeeld Ak 47 The cousins bellic drugs delivery vlavostok Bewerkt: 10 mei 2008 door alithegunner Reageren
.Exorcist Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Auto: - Boot: Allemaal Helikopter: Geen een Motor: Geen een Personage: Michelle Gedeelte van de stad: Bohan Huis: Je eerste huis Wapen: Pistool Missie: No.1 Submissie: Geen een Radiozender: San Juan, mijn favo is LCHC. Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Haat lijst Auto: Bobcat Boot: - Helikopter: - Motor: Faggio Personage: Dimitri Gedeelte van de stad: Colony island Huis: Bohan Wapen: knuppel Missie: undress to kill Submissie: Races Radiozender: WKTT Love list Auto: turismo Boot: - Helikopter: maverick Motor: NRG 900/PCJ 600/Zombie/freeway/Hellfury Personage: Roman Gedeelte van de stad: Alberney Huis: Hotel in Alberney Wapen: M4 Missie: Hostile Negotaition Submissie: Car Thefts Radiozenders: Liberty city rock/Electro SHOK Reageren
dynastus Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Auto: weet de naam niet meerBoot: weet de naam ook niet meer Helikopter: geen idee wat de naam is Motor: weet de naam weer niet Personage: die ene, ik ben ze naam even kwijt Gedeelte van de stad: die waarvan ik de naam niet meer weet Huis: hoe heet ie ookalweer Wapen: ben de naam kwijt Missie: vergeten hoe die heet Submissie: weet naam alweer niet Radiozender: die met muziek, ben de naam vergeten als je niks nuttigs te doen hebt en egt nie weet wat wat is post dan nie. Zeik toch niet zo. Reageren
lucasso Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Auto:- Boot:- Helikopter:- Motor:- Personage:vlad Gedeelte van de stad:[ Huis:eerste savehouse Wapen:mes Missie:portricien missie ofzo Submissie: Radiozender:die oost europeese met king ring er op Reageren
vercetti-pd Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 b]Auto:[/b]roman's taxi met die PEEEEP(Mohammed) der in nog erger. Boot:een trage Helikopter:geen Motor: Faggio die zijn traag Personage: Dimitri Gedeelte van de stad:Alderny bekant niks te doen behalve missies en de stripclub Huis:Die in Bohan Wapen:stubby shotgun Missie: Alle missies van brucie en van U.L. Paper Submissie: geen Radiozender: LCHC Reageren
gtaNiNi Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Auto:suv Boot:reefer Helikopter:geen Motor:zombie Personage: dimitri Gedeelte van de stad:east hook Huis:eerste savehuis Wapen:mes Missie:no.1 Submissie:flying rats (niet echt subm.) Radiozender: Jazz Nation Radio Reageren
EquinoX91 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Auto: Weet geen namen, maar alle grote, lompe, stug-sturende auto's. Boot: Ik vaar niet zo veel dus weet niet. Helikopter: Ik ervaar niet zo'n groot verschil tussen de paar heli's. Motor: PCJ-600, slippend klote ding. Personage: Dimitri, f*cking verrader! [/font] Gedeelte van de stad: Zuid-Alderney, industrie gebied, ziet er gewoon niet zo vet uit en is niet veel te doen. Huis: De eerste, vond 't niet erg dat ie afbrandde.[/font] Wapen: Mes, gewoon niet fijn. Missie: Er is geen missie waar ik met haat op terugkijk. Submissie: Ook niet. Radiozender: Pfff... geen idee. Reageren
DEiE Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Auto: Voodoo, hij ziet er snel uit, maar wat een afschuwelijk langzaam ding. Boot: Allemaal, ze zijn langzaam, en ze sturen afschuwelijk Helikopter: Geen, heli's zijn coewl Motor: Allemaal wel, ik vlieg meer door de lucht dan dat ik op dat ding zit Personage: Dimitri Wapen: Vuisten, npc's gaan maar niet dood Missie: Waste Not Want Knots ik had niet door dat je na het pakken van de tas snel weg moest komen, ik bleef npc's neerschieten totdat een van mijn maten dood was[/font] Radiozender: Rapzender Bewerkt: 17 mei 2008 door DEiE Reageren
TomHagen Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Auto: Dilettante Boot: Tug Helikopter: Maverick (welke anders ) Motor: Freeway Personage: Bernie (Florian) Gedeelte van de stad: Dukes Huis: Die tweede in Bohan Wapen: Knife Missie: - Submissie: - Radiozender: Beat 102.7 Reageren
Goldadon Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Auto: een kapotte Boot: - Helikopter: - Motor: freeway Personage: elizibeta, ik vind haar maar saai Gedeelte van de stad: - Huis: de 2e Wapen: uzi Missie: - Submissie: taxi Radiozender: Liberty City Hardcore. BAH! dan ook de love lijst Auto: Felzer. Boot: Tropical. Helikopter: Annihilator. Personage: BRUCIE !! Gedeelte van de stad: Star Junction. Huis: Huis Playboy X. Wapen: AK47 + Aussault Cabine. ( m16). Missie: Die bankoverval met de McRearys/ Submissie: Politie. Radiozender: LC Beat + VIBE. Leuk topic !! trek je niks aan van de sukkels die dat domme commentaar geven in het begin! Reageren
gamerz1o1 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Auto: De allereerst auto van Roman! Boot: Geen Helikopter: Geen Motor: Geen Personage: Brucie, LJ, Dimitri, Roman, Bernie enz.. Gedeelte van de stad: Het 3de gedeelte, Alderney zonde dat zulke sloppenwijken werden. Huis: Je eerste huis in alderney ziet er niet uit! Wapen: Elk melee wapen. Missie: Geen Submissie: Geen Radiozender: Alles behalve L.C.H.C Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.