Dimitri Rascalov Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Auto: Cavelcade Boot: Vissersboot Helikopter: Zijn er meerdere helicopters dan? Motor: Hells Angels Moter Personage: Dimitri Gedeelte van de stad: Alderney Huis: Bohan Savehouse Wapen: Mes Missie: Snow Storm Submissie: - Radiozender: L.C.H.C. Hardcore Rock Reageren
Jay; Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Auto: Blista Compact Boot: Tug Helikopter: Andromada Motor: Freeway Personage: Faustin Gedeelte van de stad: Alderney Huis: De eerste Wapen: Knife Missie: Snowstorm Submissie: x Radiozender: Integrity 2.0 Reageren
snowguard3 Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Auto:-Cavalade FXT ofzo iets Boot:Allemaal behalve speedboat Helikopter:- Motor:Freeway ofzo Personage:Derrick Gedeelte van de stad:Bohan Huis:Die je als eerste krijgt Wapen:Molotov Missie:NO 1 Submissie:Taxi Radiozender:Liberty Rock ofzo Reageren
philippe58 Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Auto:/ Boot:Die grote logge (weet niet hoe tie heet ) Helikopter:/ Motor:/ Personage: Dimitri Gedeelte van de stad:bohan Huis:2e (wat je kreeg van kennis van Roman) Wapen: Baseball Bat Missie: Alle BRENG missies. Submissie: Taxi Radiozender: L.C.H.C Reageren
straydoggs Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Auto: taxi ( er rijden er zo f*cking veel in lc) Boot: visserboot Helikopter:/ Motor: die zombie en freeway dat soort Personage: kate Gedeelte van de stad: alderney Huis: eerste Wapen: vuisten Missie: snowstorm Submissie: Taxi Radiozender: L.C.H.C en alles in de kthardrock shit Reageren
Pishenkie Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Auto:Esperanto Boot: Helikopter:/ Motor:/ Personage:Vlad Gedeelte van de stad:Bohan Huis:de eerste Wapen:baseball Missie:/ Submissie:Taxi Radiozender:vladivostok ofzo Bewerkt: 30 mei 2008 door Pishenkie Reageren
Nissan Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Auto: Sentinel Boot: TRopic Helikopter: Maverick Motor: PCJ-600 Personage: Eddy Low Gedeelte van de stad: Tudor Huis: Broker safehouse Wapen: pistol Missie: It's Your Call Submissie: Flying Rats Radiozender: Vladivostok Reageren
KJF Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Auto: Stratum Boot: - Helikopter: - Motor: Soort Harley Personage: Dimitri Gedeelte van de stad: Tolbruggen Huis: Eerste Wapen: Baseball bat Missie: Puertorican Connection Submissie: - Radiozender: Hardcore Reageren
Big Playahh Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Auto: een busje(ben naam kwijt) Boot: / Helikopter: helitours Motor: zombie Personage: Dimitri Gedeelte van de stad: bohan Huis: tweede Wapen: Vuisten Missie: Flatline Submissie: assassin Radiozender: Liberty hardcore Reageren
Jasper_ Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 (bewerkt) Haat lijst Auto: - Boot: - Helikopter: - Motor: Faggio Personage: die sukkel manny Gedeelte van de stad: - Huis: eerste 2 Wapen: normaal handgeweer Missie: een van die missies waarin je alleen iemand moet achtervolgen Submissie: taxis Radiozender: rap Love list Auto: banshee(dodge viper) en comet(porshe) Helikopter: anhiliator Motor: NRG 900/PCJ 600/Zombie/freeway/Hellfury Personage: Roman packie en jacob en EDDY LOW Gedeelte van de stad: Alderney Huis: algonquin Wapen: M4 Missie: three loafs clover en de laatste Submissie: Car Thefts Radiozenders: Liberty city rock/brooker/vibe Bewerkt: 31 mei 2008 door Jasper_ Reageren
Jasper_ Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 hoe kan iedereen dimitri zo erg haten zonder hem zou er geen zak aan zijn? Reageren
Juju Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Hate List: Auto:eigenlijk geen Boot:allemaal zo'n beetje Helikopter:geen Motor:Die chopper-achtige dingen Personage:Dimitri/Vlad/Michelle Gedeelte van de stad: Huis:Die in Alderney Wapen:Grenades, doen gaar en hebben vaak helemaal geen effect Missie:Ik geloof Destruction For Beginners Submissie:- Radiozender:Liberty City Hardcore Love List: Auto:Washington & Infernus Boot:- Helikopter:- Motor:NRG-900 Personage:Packie en Little Jacob, met name Packie Gedeelte van de stad:Alderney en Bohan, de sfeer is echt te gek, precies mijn stijl Huis:Dat appartement wat Roman regelde Wapen:M4 en SMG Missie:Weet ik niet meer Submissie:Pathos' Missies, Pathos is precies mijn stijl gast Radiozender:The beat, Classics, Tuff Gong, IF:99, Integrety Reageren
FerryN Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 (bewerkt) Dit topic ff omhoog blazen. Auto: Die grote op de airport Boot: Tropic, en de rest. Helikopter: Geen Motor: PCJ, dat ding slipt als je maar 1km/h te hard gaat. Personage: BERNIE!!! Die stuurde me een berichtje met Sweetie, en noemde me zo, die vuile homo, niet dat ik iets tegen homo's heb, maar die gast ging te ver[/font] Gedeelte van de stad: Alderny, is meer industrie dan wat anders. Huis: Die eerste, is toch afgefikt[/font] Wapen: Pistol, is geen Beretta M9/92FS, Missie: Bernie 3de missie, Buoys Ahoy,en die andere boten missie, ik haat boten hier. Submissie: Telt daten ook? anders Assasin. Radiozender: LCHC Later Bewerkt: 17 juni 2008 door FerryN Reageren
Swiggers Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Mijn persoonlijk haatlijstje: 1. Jack Thompson Auto: Feroci Boot: Tropic Helikopter: Geen Motor: Zombie Peronage: Elizabetha, Dimitri en Michelle Gedeelte van de stad: Zuid-Westen van Bohan.. Waar Brucie woont. Erg ongezelllig straatje, maar achteraf wel handig voor de Waardetransport wagens die daar rijden. Huis: Het eerste huis in Bohan. Wapen: Knuppel, Pistol. Missie: The Snow Storm Submissie: Roman helpen met het Taxi bedrijf. Je rijdt de hele stad af voor $35,- Geen Dit was mijn haatlijstje.. DSgregor Bewerkt: 18 juni 2008 door DSgregor Reageren
Matt_buffalo Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Ik haat het als ik met men moto volle snelheid op een ander voertuig rij waardoor ik 100m verder neerval, half dood. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.