Visser23 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Auto: Feltzer Boot: Dinghy Helikopter: Maverick Motor: Freeway Personage: Ray Gedeelte van de stad: Little Italy Huis: 1e huis Wapen: Pistol Missie: The snow storm Submissie: Most wanted Radiozender: / Reageren
js007 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Auto:manana Boot:tropic Helikopter:geen Motor:faggio Personage:jimmy Gedeelte van de stad:alderny Huis:die in broker Wapen:gewone gun Missie:geen Submissie:taxi Radiozender:geen hier is mijn lijstje Reageren
Destilios Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Auto:vuilniswagen (geen id hoe die heet) stom sloom ding Boot:so'n rubberbootje Helikopter: - Motor:faggio Personage:zijn niet echt personage's die ik haat ik vind dat alle personage's wel thuis horen in het spel Gedeelte van de stad:south alderny te saai daaro Huis:je allerlaatste huis wat een bagger ding net zoals je huis in bohan Wapen:normale handgeweer (desert eagle FTW!! yeah) Missie:geen id vind meeste missies wel leuk Submissie:dat ene meisje wat je moet kidnappen voor packie komt later weer terug als random character Radiozender:L.C.H.C. en de talk radio's vind ik saai.. als ik naar een radio luister luister ik om de muziek niet om naar dom geouwehoer te luisteren Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Auto: Esperanto Boot: Dinghy Helikopter: Maverick Motor: Zombie Personage: Jimmy Pegorino Gedeelte van de stad: West Dyke Huis: Alderney Safehouse Wapen: Pistol Missie: The Snow Storm Submissie: / Radiozender: Jazz Nation Radio 108.5 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Auto: Vorkheftruck Boot: Tug Helikopter: - Motor: Faggio Personage: Michelle Gedeelte van de stad: Charge Island Huis: Safehouse in Alderny Wapen: Mes Missie: Catch the Wave Submissie: - Radiozender: Liberty Hardcore Reageren
rjravi1 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Auto: bus Boot: dinghy Helikopter: - Motor: Personage: Kate Gedeelte van de stad: Huis: de eerst Wapen: knuppel Missie: geen een Submissie:taxi Radiozender:naam eve kwijt...kanaal van Daddy yankee Bewerkt: 21 juli 2008 door rjravi1 Reageren
-La Marcel# Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) Auto: Voodoo Boot:- Helikopter:- Motor: Freeway Personage: Dimitri Gedeelte van de stad: Charge Island Huis:- Wapen: Mes Missie: Three Leaf Clover Submissie:Taxi Radiozender:- Bewerkt: 2 juli 2008 door -La Marcel# Reageren
bjornie1888 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 b]Auto:bobcat[/b] Boot:Marquis Helikopter:geen Motor:zombie Personage:carmen ortiz Gedeelte van de stad:alderney Huis:broker Wapen:mes Missie:the snowride Submissie:taxi Radiozender:talk radio Reageren
pilot Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Auto: Boxfille Boot: rubberboot Helikopter: Maverick Motor: Sanchez Personage: Dimitri Gedeelte van de stad: Westdyke(Alderney) Huis: Op Bohan(ben de straatnaam kwijt ) Wapen: Baseball Bat Missie: geen Submissie: geen Radiozender: Liberty City Hardcore Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Auto: Airtug Boot: Marquis Helikopter: - Motor: PCJ-600 Personage: Dimitri, michelle Gedeelte van de stad: Bohan Huis: Huis in Alderney Wapen: Bat Missie: Hung out to dry Submissie: Taxi Radiozender: Classic's, the Beat. Reageren
fdrums Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Auto: Boot:dinghy langzame k*t boot Helikopter:die zijn gwoon chill Motor:de faggio Personage:brucie k*t patser Gedeelte van de stad:bohan Huis:je begin huis Wapen:geen Missie:geen Submissie:geen Radiozender:zo'n gangster zender ben ff naam kwijt Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Auto: blista compact Boot: tug Helikopter: helitours ding Motor: pcj 600 Personage: die juut naam ff vergeten die de baas over je gaat spelen francis:D Gedeelte van de stad: geen vind heel liberty city vet:D Huis: die in bohan Wapen: shotgun Missie: de 2de missie Submissie: random chars Radiozender: L.C.H.C Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Auto: muscle cars (niet allemaal, maar van sommige suckt de handling verschrikkelijk) Boot: die geroeste groote Helikopter: heb ik niet Motor: heb ik ook niet Personage: Dimitri Gedeelte van de stad: laatste gedeelte Huis: die die afbrand in het begin Wapen: Glock Missie: / Submissie: / Radiozender: Liberty city hardcore En waarom moet bij ieder topic wel iets negatief gezegd worden ? (ik kijk naar het begin), ik vind dit topic best leuk en je reactie terug Jay heeft hen zwaar terug genaait Reageren
Wienish Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Auto: Premier (sloom en té zeer familieauto) Boot: Alle (dat geschommel op en neer bevalt me niks) Helikopter: Annihilator (soms helt ie wat te veel naar voren) Motor: PCJ600 Personage: Dimitri Gedeelte van de stad: Alderney Huis: Bohan Wapen: Molitov Missie: Three Leaf Cover Submissie: - Radiozender: LCHC (Liberty City HardCore) Reageren
Harrison Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Auto: Premier Boot: Tug Helikopter: Annihilator Motor: Freeway Personage: Dimitri Gedeelte van de stad: Alderney Huis: Broker Wapen: Desert Eagle Missie: Ivan the not so Terrible Submissie: Taxi Radiozender: LCHC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.