Vegeta Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) Auto: Coquette (vlieg ik te snel mee uit te bocht) Boot: Reefer (het was deze of de tug en de tug is toch een beetje speciaal) Helikopter: Maverick (ik moest wel eentje kiezen) Motor: Freeway (stomme trage motor waar je toch van af valt) Personage: Bernie (hij is gay ) Gedeelte van de stad: Die laatste stad gwn helemaal (het is saai en weinig te doen) Huis: Die in laatste stad (ik haat die stad dus ik wil daar niet wonen) Wapen: Molotov cocktails (weinig nut en ze komen niet ver) Missie: The Puerto Rico Connection (stomme metro) Submissie: First Date (ik heb haar nooit gemogen) Radiozender: alles behalve the vibe Bewerkt: 22 juli 2008 door cesar Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) Hate Auto:NOOSE Cruiser Boot:Jetmax Helikopter:Maverick Motor:Hellfury Personage:Dimitri Gedeelte van de stad:Alderney Huis:Appartement in Bohan Wapen: Geen Missie: Geen Submissie: Geen Radiozender: Elektro Shock Like Auto:Comet Boot:Squalo Helikopter:Annihilator Motor:NRG-900 Personage:Brucie Gedeelte van de stad:Algonquin Huis:Playboy X' Crib Wapen:M4 Missie:Three Leaf Clover Submissie:Stevies Car Theft Radiozender:Beat Bewerkt: 23 juli 2008 door GTAIVMASTAH Reageren
vercetti-pd Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) HATE Auto:romans eerste taxi(zag er gewoon niet uit) Boot:allemaal(te LANGZAAM) Helikopter:Geen Motor:Freeway(langzaam rijd onhandig Personage:Brucie echt zo'n rot gozer of Dimitri Gedeelte van de stad:HEEL ALDERNY er is bekant niks te doen daar Huis:Bohan Wapen:Mes(wel vet wapen maar moet Niko is een keer lere steke.) Missie:No.1 ROT BRUCIE!!! Submissie:BRUCIE's LEVElOSE AUTO MISSIES. Radiozender:Die met die mooiemuziek uhm uhm... LOVE Auto:Voodoo(six fo impala replica) Boot:GEEN!!! Helikopter:ALLEMAAL Motor:ZOMBIE ROCKS PCJ-600 Personage:Florian was echt te leuk lol Gedeelte van de stad:Middelste zo mooi met al die landmarks enz. Huis:PLAYBOY XMaar waarom kan ik die pooltafel niet gebruiken!!![/font] Wapen:Molotov(het lijden van die mensen Gruwelijk maar oh wa duur zeg) Missie:Three clover leaf van die bank en dat je Isaac Roth moet afmaken[/font] Submissie:Mos' WantedMAAR WAAROM KRIJG IK TOCH STERREN ALS IK ME WERK AAN HET DOEN BEN!!![/font] Radiozender:RAP RADIO Bewerkt: 23 juli 2008 door vercetti-pd Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 HATEAuto:romans eerste taxi(zag er gewoon niet uit) Boot:allemaal(te LANGZAAM) Helikopter:Geen Motor:Freeway(langzaam rijd onhandig Personage:Brucie echt zo'n rot gozer of Dimitri Gedeelte van de stad:HEEL ALDERNY er is bekant niks te doen daar Huis:Bohan Wapen:Mes(wel vet wapen maar moet Niko is een keer lere steke.) Missie:No.1 ROT BRUCIE!!! Submissie:BRUCIE's LEVElOSE AUTO MISSIES. Radiozender:Die met die mooiemuziek uhm uhm... LOVE Auto:Voodoo(six fo impala replica) Boot:GEEN!!! Helikopter:ALLEMAAL Motor:ZOMBIE ROCKS PCJ-600 Personage:Florian was echt te leuk lol Gedeelte van de stad:Middelste zo mooi met al die landmarks enz. Huis:PLAYBOY XMaar waarom kan ik die pooltafel niet gebruiken!!![/font] Wapen:Molotov(het lijden van die mensen Gruwelijk maar oh wa duur zeg) Missie:Three clover leaf van die bank en dat je Isaac Roth moet afmaken[/font] Submissie:Mos' WantedMAAR WAAROM KRIJG IK TOCH STERREN ALS IK ME WERK AAN HET DOEN BEN!!![/font] Radiozender:RAP RADIO Je kan wel poolen in Playboy X' Crib maar dan moet je met een vriend uitgaan, dat kan alleen niet met Dwayne Reageren
aeroxthm Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Auto:de karin dilentante hibridde schijt hok Boot:tug (sleepboot) Helikopter:geen Motor:faggio dat ding schakeld Personage:dimitri Gedeelte van de stad:alles is leuk Huis:romans apartement Wapen:geen Missie:de aller eerste Submissie:geen Radiozender:jnr Reageren
Wienish Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Auto: Premier (sloom en té zeer familieauto)Boot: Alle (dat geschommel op en neer bevalt me niks) Helikopter: Annihilator (soms helt ie wat te veel naar voren) Motor: PCJ600 Personage: Dimitri Gedeelte van de stad: Alderney Huis: Bohan Wapen: Molitov Missie: Three Leaf Cover Submissie: - Radiozender: LCHC (Liberty City HardCore) Nou, om het maar aan te vullen met een love lijstje: Auto: Admiral, Oracle, Comet Boot: Geen Helikopter: Maverick Motor: NRG900, Sanchez Personage: Niko Belic (nee, ben niet homo xD) Gedeelte van de stad: Broker, Algonquin Huis: Playboy X Wapen: SMG, Rifle Missie: - Submissie: - Radiozender: Radio Broker, The Vibe Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik speel ook regelmatig IV bij m'n vriend, dus vul ik dit lijstje ook in. Hate: Auto: Mr. Tasty Boot: Marquis Helikopter: Maverick Motor: Zombie Personage:Dimitri Gedeelte van de stad: Broker Huis: Broker savehouse Wapen: Micro-SMG Missie: - Heb d'r maar 3/4 gespeeld en vond ze alle 4 goed. Submissie: Most Wanted Radiozender: LCHC Favo: Auto: Infernus Boot: Squalo Helikopter: Annihilator Motor: NRG-900 Personage: Niko Gedeelte van de stad:Alderny Huis: PLayboy X' crib. Wapen: M4 Missie: Three Leave Clover Submissie: Assassinations Radiozender: Liberty Rock Radio 97.8 Reageren
Twinskyh Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Mijn haatlijstje: Auto: Cabby Boot: Tug Helikopter: ? Motor: ? Personage: Dimitri Gedeelte van de stad: Bohan Huis: Alderney Savehouse Wapen: Assault Carbin Missie: The Puerto Rican connection Submissie: Vagiliante Radiozender: LCHC Mijn favorietenlijstje: Auto: Banshee Boot: ? Helikopter: Maverick Motor: Faggio Personage: Roman Gedeelte van de stad: Broker Huis: Playboy's huisje Wapen: RPG Missie: Crime and Punisment (vooral de cutscenes) Submissie: Assasination Radiozender: Liberty Rock Radio Reageren
Frans202 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Auto: PMP600 Boot: Allemaal Helikopter: Allemaal Motor: Geen Personage: Dimitri Gedeelte van de stad: Het laatste Huis: Het eerste Wapen: Mes Missie: The holland Play of zoiets Submissie: Stevie's car theft Radiozender: LCHC Reageren
Rullez Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Auto:SUV's Boot:Thug Helikopter:Maverick Motor:Geen Personage:Vlad Gedeelte van de stad:Bohan Huis:1e Wapen:Pistol Missie:The Snowstorm Submissie:Geen Radiozender:Die met jazz Reageren
Daan007 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Auto: Een kleine. Boot: Die rubberen 'speed'boot. Ik weet niet hoe de heet. Helikopter: Nog maar in een gezeten. Motor: Sanchez Personage: Roman, mietje. Gedeelte van de stad: Heb het spel net gekocht, ben nog maar in het eerste gedeelte. :$ Huis: Dat verotte huis waar ik nu in woon. Wapen: Vuisten. Missie: Tot nu toe allemaal nog tof. Submissie: / Radiozender: Die zender met rap. Omdat ik haast niks invul, zullen jullie denken dat is spam. Niks is minder waar. Ik werd de hele tijd aan mijn kop gezeur door een zekere Jay; of ik dit lijstje voor geen enkele reden wou invullen. Bewerkt: 18 augustus 2008 door Daan007 Reageren
orgus23 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Auto: packer Boot: dinghy Helikopter: geen Motor: zombie Personage: bernie crane Gedeelte van de stad: alderney Huis: Hove beach safe house( ik was blij toen hij eindelijk fikte:D) Wapen: geen Missie: the snow storm Submissie: vigilante Radiozender: L.C.H.C. Reageren
[.nl]ntjoo Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Auto: Bus(weet de naam niet) Boot: Zeilboot(weet de naam niet) Helikopter: Annihalator Motor: Freeway Personage: Dimitri en Brucie Gedeelte van de stad: Bohan Huis: Bohan en de eerste Wapen: Molotov(duur!) Missie: Three Leaf Clover Submissie: Taxi Radiozender: L.C.H.C. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 HATE Auto: Limo Boot:Zeilboot Helikopter:Geen Motor:Hellfury Personage: Vlad Gedeelte van de stad: Geen Huis:Romans Wapen:Geen Missie:Train Chase missie weet niet welke Submissie:Smeris nadoen missies Radiozender:Allemaal behalve Tuff Gong Classics en Da Beat kunnen soms ook nog wel Auto: Corvette Boot:Jetmax Helikopter:ALLEMAAL Motor:Energie 900 Personage:Lil Jacob Gedeelte van de stad:Manhatten Huis:PLAYBOY X Wapen:M4 Missie: Dat je die maffia dochter moet ontvoeren Submissie: Geen Radiozender: Tuff Gong Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 HATE : auto:mini-van boot:die zeilboot helikopter:/ motor:PCJ 600 personage:Dwayne en francis mcreay gedeelte van de stad:het derde huis:het huis in het derde eiland wapen:RPG(het is zo snel op en het kost mega veel) missie:alle missies van francis en dwayne submissies:/ radiozender:the vibe , LCHC,eloctro choc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.