SNIPER44 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 (bewerkt) HATE Auto:Calvalcade, qua wegligging dan Boot:Marquis Helikopter:- Motor:- Personage: Gedeelte van de stad:broker Huis:huis in broker Wapen:molotov Missie:de missie waarin je tom goldberg moet vermoorden, je moest daar altijd op een bepaald uur zijn en dat viel soms tegen omdat je dan al een missie aan het doen was. Submissie: Radiozender:dat één met die opera LOVE Auto:Die porche Boot: Helikopter:- Motor:NRG900 Personage: Gedeelte van de stad:middelste eiland Huis:Playbox's huis, en 1e appartement in 2e eiland Wapen:M4 Missie:missies van brucie. Submissie: Radiozender:Indepence FM, The Beat Bewerkt: 31 december 2008 door SNIPER44 Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Dit is alleen haat hier kan je, je favorietenlijstje samenstellen. Auto: Contender Boot: Marquis Helikopter: Helitours Maverick. Motor: PCJ 600. Personage: Vlad en Faustin zoals ik hier, al zeg. Gedeelte van de stad: Alderney, alleen maar industrie-gebied. Huis: Hove Beach, gelukkig wordt die afgebrand, (behalve voor Niko) want het is echt een vervallen huisje.[/font] Wapen: Clock, hij schiet niet ver en is niet full-auto Missie: The Snow Storm Submissie: Races, ik hou daar helemaal niet van. Radiozender: JNR Reageren
ikt Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Auto: Geen Boot: Jetmux Helikopter: Geen Motor: Alle biker-bikes Personage: mannie Gedeelte van de stad: Geen Huis: Geen Wapen: Geen Missie: Waar je mensen stiekum moet achtervolgen. Blah, lange missies. Submissie: Verrekte rotduiven. Radiozender: Geen Reageren
-Stan- Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Auto: manana Boot: vissersboot Helikopter: Geen één Motor: NRG-900 Personage: Dimitri Gedeelte van de stad: Industrie terrein bij de gevangenis Huis: Het eerste Safe House Wapen: MP5 Missie: Out of the Closet Submissie: Drug delivery Radiozender: JNR Reageren
TZG Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Auto: manana Boot: marquise Helikopter: - Motor: faggio, of is dat geen motor? je kan er wel de trophie mee halen, wheelie rider, en die moet je doen met een motorbike Personage: Dimitri Gedeelte van de stad: Broker, echt poepsaai Huis: de eerste Wapen: MP5, schiet super ongericht, alleen voor dichtbij soms handig Missie: Photo Shoot Submissie: die verlepte PIEP duiven Radiozender: JNR Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Auto: Cavalcade FXT: lelijk, traag en er zit een glitch op. Boot: Dinghy Motor: PCJ 600 Personage: Little Jacob Gedeelte van de stad: Bohan Huis: Hove Beach (1ste huis) Wapen: 9mm Missie: Payback want daarbij moet mn PC heel lang laden en loopt het soms vast =( Submissie: Flying rats Radiozender: The Beat, IF99 Bewerkt: 16 april 2009 door Black Vegetable Reageren
[ION]Leviathan Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Auto: Stallion Boot: Motor: Freeway Personage: Little Jacob Gedeelte van de stad: Huis: Alderney (die parkeerplaats is bugged, ik ben er al 2 unieke auto's op verloren na een aantal keer saven). Wapen: Shotgun, is zelfs nog inferieur aan de 9mm. Missie: Out of Commission, bugged. Submissie: Radiozender: Tuff Gong Radio en al die rapdingen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Auto:Comet Boot:Die slome veroeste bood tussen Broker en Algouin. Helikopter:Geen Motor:Geen Personage:Elizabeth Gedeelte van de stad:Alderny Huis:Die in Alderny Wapen:Handpistool, niet de combat maar die andere. Missie:Blow Your Cover Submissie:Die van LJ Radiozender:Geen. Reageren
Mark.. Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Auto: Dilettante (wat een kreng niet ) Boot: - Helikopter: - Motor:Faggio Personage:Roman, iritant kereltje Gedeelte van de stad:Industriegebied, laatse eiland Huis: Romans App. Wapen:Molotov Missie: - Submissie: - Radiozender:LCHC Reageren
Gta Bram Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Auto: Rebla, langzaam. Boot: Tug, langzaam. Helikopter: Maverick. Motor: Alles Chopper gelateerd. Personage: Michele, ze veraad je Gedeelte van de stad: Geen Huis: Broker Wapen: Geen. Missie: The Snow Storm Submissie: Geen Radiozender: San Juan, of iets wat er op lijkt . Reageren
AntiGuy Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Auto: Politiewagens, aangezien je daar niet tegenaan mag botsen. Boot: Elke langzame boot. Helikopter: Annihilator. Motor: Het motor rijden is sowieso kut in GTA IV, maar ik heb nog wel liever een NRG-500 dan een Faggio. Personage: Iedereen die geen respect toont voor Gracie. De allerergste is Niko Bellic, want hij weet altijd op zo'n manier te springen dat mijn frustratiemeter volloopt. Gedeelte van de stad: Bohan, sinds daar weinig te doen is en 'ver weg' (als een locatie over een brug is noem ik het al 'ver weg'). Huis: Het huis waarin Gracie wordt mishandelt. Wapen: Het mes. Missie: Die missies dat je met Patrick of Phill een warenhuis moet uitroeien, vol met Russen die dag en nacht met een pistool in de hand achter een pilaar staan. Phill gaat steeds dood, en Packie is gewoon een teringlul (zie 'minst favoriete personage' ^) Submissie: Flying Rats vermoorden, en er dan uiteindelijk ééntje overhouden. Maar ik heb hem nu eindelijk... Radiozender: Geen van hen zijn slecht, maar ook geen van hen is goed. San Andreas Radio please. Reageren
Royboow Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Auto: geen Boot: Reefer Helikopter: geen Motor: Sanchez Personage: Dimitri Gedeelte van de stad: Bohan/Alderny Huis:Havanna Wapen:Knife Missie: Puerto Costa Rican ofzo Submissie: Keine Radiozender: die hardrock radiozender Mijn mooie lijstje @EDIT Ik bedoelde alderny Bewerkt: 17 april 2009 door RoyBoow Reageren
TalkingPear Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Auto: manana. Boot: die visserboot. Helikopter: helitours mavrick Motor: pcj 600 Personage: dimitri (Ik haat die man!) Gedeelte van de stad: bohan.(veel te klein.) Huis: huis in alderney Wapen: molotov cocktail(slecht in auto!) Missie: Puerto Ricon conection ofzo. Submissie: domme duiven Radiozender: LCHC Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Auto: Die verroestte auto's die je soms tegenkomt Boot: Geen Helikopter: Geen Motor: Allemaal, behalve de Faggio Personage: Mikhail Faustin. En Bernie Crane, met z'n irritante homo stem. Gedeelte van de stad: Alderney Huis: Broker Wapen: Shotgun Missie: Alle missies waar je op een motor moet rijden. Daarnaast ook nog Blood Brothers, ik vond het heel moeilijk (in emotionele zin) om eén van de twee te vermoorden. Submissie: Most Wanted Radiozender: LCHC Bewerkt: 16 april 2009 door Big Boss Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Auto: Airtug Boot: Tug Helikopter: - Motor: Freeway Personage: Jimmy Pegorino Gedeelte van de stad: Broker Huis: 2e huis Wapen: Mes Missie: - Submissie: - Radiozender: WKTT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.