wearenotreal Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Auto: / Boot: alle Helikopter: / Motor: alle Personage: / Gedeelte van de stad: / Huis: 1ste, omdat het afbrand. Kan je niet meer saven op het eerste eiland. Wapen: / Missie: Catching The Wave, waarbij je met Phill Bell in die hangar moet rijden met een truck, en dan die boten stelen. Bell vind het nodig telkens in het midden tussen die Italianen te gaan staan om dan telkens neergeknald te worden. Ik word er zot van. Submissie: / Radiozender: Alles buiten independence Reageren
Sir CocO Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Auto: Die lompe taxi. Boot: Helikopter: Motor: Die Harley ofzo? Personage: Bernie Gedeelte van de stad: Happiness Island Huis: Eerste Wapen: Knuppel Missie: Puerto Rican Connection Submissie: Radiozender: Liberty City Hard Core Reageren
Fluxies Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Auto: Geen een Boot: Alle ik vaar nooit in bootjes Helikopter: Maverick ( zo sloom) Motor: Geen een Personage: Die gozer die homo is Gedeelte van de stad: Bohan Huis: Geen een Wapen: Baseball bat Missie: Geen een vermaakte me wel Submissie: Sommige van LJ Radiozender: Alle behalve Tuff gong,Vladivostok en nog een die ik niet uit me hoofd ken Reageren
jvj Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Auto:alle hedendaagse "particuliere" wagens. autos waar iedereen mee rijdt. Boot:de trage Helikopter:de politiehelikopter met de schietende poppetjes in Motor:de lompe freeway's en zombie's en hellfury's waar je geen deftige stuntjump mee kunt doen Personage:Playboy X en James Pegorino Gedeelte van de stad:Alderney Huis:in Alderney, net na je een prachthuis hebt in algonquin en eventueel playboy's mansion weer zo'n krot. Wapen: geen. maar met het mes kan je geen stealth kills meer doen, en m4 of ak47 moet niko met 1 hand vasthouden als hij loopt. vind ik Missie:bijna alle eerste missies, ze zijn zo saai en weinig actief. eigenlijk gewoon om spel in te leiden maar toch... Submissie:stevies car theft. 30 wagens is veel! en als je die hebt gedaan krijgt ge voor elke wage die ge binnendoet een marginale prijs! Radiozender:bijna allemaal behalve LCHC, Tuff Gong. ik vind liberty rock, jnr en vladivostok nog meevallen. Jelle Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Auto:-Stallion, Dukes, Habanero, Biff Boot:- Tropic Helikopter:-Geen Motor:- Hellfury Personage:Vladimir Glebov, Michelle (Karen) Gedeelte van de stad: Geen Huis: Broker Wapen:Baseball Bad. Missie:geen Submissie: Assiannations. Radiozender:- The Journey Reageren
Stopbord Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Auto: /Boot: alle Helikopter: / Motor: alle Personage: / Gedeelte van de stad: / Huis: 1ste, omdat het afbrand. Kan je niet meer saven op het eerste eiland. Wapen: / Missie: Catching The Wave, waarbij je met Phill Bell in die hangar moet rijden met een truck, en dan die boten stelen. Bell vind het nodig telkens in het midden tussen die Italianen te gaan staan om dan telkens neergeknald te worden. Ik word er zot van. Submissie: / Radiozender: Alles buiten independence Mm ni veel da ge haat dus Auto: die brolbakken Boot: allemaal Helikopter: die politieheli Motor: geen Personage: Niko x'D Gedeelte van de stad: hove beach Huis: 1ste. Wapen: L itle G un Missie: alle missies Tot escuela of the streets [/font] Submissie: / Radiozender: Alles behalve Liberty rock radio. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Auto: Blista Compact Boot: Geen Helikopter: Geen Motor: Zombie Personage: Dimitri Rascalov Gedeelte van de stad: Alderney Huis: South Bohan Wapen: pistool Missie: The Master and the Molotov Submissie: Geen Radiozender: L.C.H.C Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Auto:- Boot:- Helikopter:- Motor:- Personage:- Gedeelte van de stad:- Huis:- Wapen:- Missie:- Submissie:- Radiozender:- In mijn ogen is IV perfect Reageren
benhelsloot Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Auto:roman's Boot:thug Helikopter:anthilter Motor: ? Personage:ray Gedeelte van de stad:? Huis:roman's Wapen:ak Missie:? Submissie:? Radiozender:vladiostok Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Auto:Perenial Boot:Tug Helikopter:Police Maverick Motor:Fagio Personage:Dimitri Gedeelte van de stad:Bohan Huis:Eerste en die van Bohan Wapen:Micro Uzi Missie:Geen Submissie:Flying rats serieus 200 stuks? >.> Radiozender:Allemaal behalve The Vibe, Vladistok & Indepence FM Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Auto: Moeilijk, ik hou wel van alle auto's, maar ik heb de Airtug niet graag . Boot: De Predator, of noemt die nu anders? Helikopter: Police Helicopter Motor: - Personage: Dimitri Rascalov Gedeelte van de stad: Ik houd van elk gebied . Huis: - Wapen: - Missie: Roman's Sorrow, zo zielig voor Roman . Submissie: - Radiozender: - Reageren
Nissan Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Auto: Peyote. Boot: Tropical. Helikopter: Helitours Maverick. Motor: PCJ-600. Personage: Brian Jeremy. Gedeelte van de stad: Bohan. Teringzooitje daar . Huis: Brian's huis, Bohan Safehouse. Wapen: Knuppel . Missie: Alle begin missies. Heb die Tutorials nu al zo'n 100x gespeeld. Submissie: Seagulls/Flying Rats. Radiozender: L.C.H.C. Reageren
petter20 Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Auto:allemaal perfect Boot:tropical Helikopter:helitour maverick Motor:pcj600 Personage:roman Gedeelte van de stad:alconguin Huis:safehouse alconguin Wapen:molotov cocktail Missie:de eerste Submissie:politie missies Radiozender:N.V.T. ik luister geen radio Reageren
jordib12 Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Auto:/ Boot:/ Helikopter: maverick Motor: zombie Personage: dimitrie Gedeelte van de stad: laatste wereld Huis: / Wapen: molotof Missie:/ Submissie:/ Radiozender:/ Reageren
Choclate Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Auto:Die roestige Boot:/ Helikopter:/ Motor:Dat brommertje Personage: Dimitri Gedeelte van de stad: / Huis:/ Wapen: / Missie: / Submissie: / Radiozender: The Journey Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.