Scarface92 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Beste leden, Nu GTA IV uit is ben ik benieuwd welke gameplay je het best vind! Die van de 360 of de PS3 versie? Bewerkt: 28 april 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
Adren4Line Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Volgens mij zijn ze identiek Reageren
_niickk Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Volgens mij zijn ze identiek Ja helemaal mee eens, het is gewoon onzin dat de ps3 beter zou zijn dan de 360, of andersom. zelf heb ik ze allebei, en ik vind ze gewoon identiek. Reageren
clonetrooper Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Beste leden,Nu GTA IV uit is ben ik benieuwd welke gameplay je het best vind! Die van de 360 of de PS3 versie? Ik heb op youtube al een vergelijking gezien en daar schuiven ze de PS3 naar voor als beste. link Reageren
_niickk Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Beste leden,Nu GTA IV uit is ben ik benieuwd welke gameplay je het best vind! Die van de 360 of de PS3 versie? Ik heb op youtube al een vergelijking gezien en daar schuiven ze de PS3 naar voor als beste. link dat is gewoon klinkklare onzin, mensen geven de voorkeur aan de ps3 omdat die langer in de media besproken word/werd. ik bedoel oordeel zelf, kijk naar de beelden. Reageren
Makoez Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 http://www.n4g.com/News-139908.aspx betere kwaliteit. Reageren
Joost34 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 In de uiteindelijke ervaring zal je echt niet minder plezier hebben, dus wat boeit het. Het gaat gewoon om de controller bij die dingen. Reageren
Abnormaal Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Beste leden,Nu GTA IV uit is ben ik benieuwd welke gameplay je het best vind! Die van de 360 of de PS3 versie? Ik begrijp niet goed wat je bedoelt. Waarom zou er één beter moeten zijn? Reageren
_niickk Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Gameplaykan je zoiezo niet beoordelen, je kunt deze filmpjes alleen beoordelen op het vlak van graphics, gameplay kan pas nadat je ze allebei zélf hebt gespeeld. Tenzij je een of andere journalist blind vertrouwd... Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Kan me aan me kont roesten op welke console die beter is, zolang ik hem maar kan spelen Reageren
Abnormaal Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 De gameplay is toch gewoon identiek. Het is nog altijd dezelfde game maar dan op 2 platforms. Ik vind het dan ook een beetje een rare vraag welke betere gameplay zou hebben... Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 De gameplay is toch gewoon identiek. Het is nog altijd dezelfde game maar dan op 2 platforms. Ik vind het dan ook een beetje een rare vraag welke betere gameplay zou hebben... Welke heeft het beste kwaliteit? Nou goed.. Reageren
clonetrooper Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hij geeft ook wel toe dat de verschillen miniem zijn en dat het vooral belangrijk is dat je kiest voor de console die je vrienden ook hebben omdat online zo belangrijk is. Reageren
Abnormaal Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 De gameplay is toch gewoon identiek. Het is nog altijd dezelfde game maar dan op 2 platforms. Ik vind het dan ook een beetje een rare vraag welke betere gameplay zou hebben... Welke heeft het beste kwaliteit? Nou goed.. In de reviews zeggen ze dat de ps3 een tikkeltje beter zou zijn. Maar dit is echt zo miniem dat je beter kan zeggen dat ze gewoon gelijk zijn. Reageren
Makoez Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 En als je het verschil wil zien, moet je ze echt naast elkaar zetten. Op dezelfde tv spelen, de kleuren hetzelfde instellen. Dus mensen met een PS3 gewoon heerlijk gamen. En mensen met een xbox-360 ook heerlijk gamen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.