Slimm Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 (bewerkt) Alleen op XP lijkt me stug aangezien het een 2003 spel is..:wacko: Heeft iemand nog meer ideen? Okeee hij doet het Bewerkt: 25 februari 2005 door Slimm Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 bij mij komt erop: can't not op SUB prl file ofzoiets ik heb de patch er ook over gedownload zoals het moet... een vriend van mij weet hoe je dit moet oplossen... ik zal als er nog mensen zijn die dit probleem hebben de link eens vragen en op dit forum plakken.. enemy territory rulezzz :ph34r: Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Ik heb het gister geinstalleerd, maar kreeg een foutmelding, met hulp van Ewoud en wat andere mensen ben ik er toch uitgekomen. maar ben er ondertussen wel achtergekomen, dat ET een onwijs vet internet-spel is en het echt een aanrader is. Volgens mij hebben se7en en/of RTS al een clan opgericht genaamd: [LA] toch? Reageren
RTS Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Ik heb het gister geinstalleerd, maar kreeg een foutmelding, met hulp van Ewoud en wat andere mensen ben ik er toch uitgekomen.maar ben er ondertussen wel achtergekomen, dat ET een onwijs vet internet-spel is en het echt een aanrader is. Volgens mij hebben se7en en/of RTS al een clan opgericht genaamd: [LA] toch? Uh nee, [QB] heet het alleen de ET kant is nogal dood. Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 ohw foutje moet kunnen :$ Maar hoe bedoel je: alleen de ET kant is nogal dood? Reageren
RTS Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 ohw foutje moet kunnen :$ Maar hoe bedoel je: alleen de ET kant is nogal dood? Non-actief, ik speel het in ieder geval nooit. Reageren
Slimm Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ik speel het ook nooit meer, ik zat ook niet in QB maar oke... Reageren
Timotees Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 ik wil ook wel in je clan se7en! ik heb WOlfenstein al een tijdje en ik ben er aardig goed in. alleen moeten we dan dit topic weer op gang krijgen want het lopt een beetje dood. Reageren
TubS Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 als ik tijd vrij heb speel ik nog steeds altijd, ben gehecht aan de dubbelle colt of luger :rolleyes: Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 (bewerkt) timotees Geplaatst op Mar 15 2005, 07:32 PM ik wil ook wel in je clan se7en! ik heb WOlfenstein al een tijdje en ik ben er aardig goed in. alleen moeten we dan dit topic weer op gang krijgen want het lopt een beetje dood. goede vriend van mij is een kei in ET zijn naam op wolfenstein is : FeX.. hij heeft ook een vette clan en heeft daar ook een site van maar die weet ik niet vanbuiten.. kent iemand hem ?? Bewerkt: 22 maart 2005 door TheGtaSecret Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 timotees Geplaatst op Mar 15 2005, 07:32 PM ik wil ook wel in je clan se7en! ik heb WOlfenstein al een tijdje en ik ben er aardig goed in. alleen moeten we dan dit topic weer op gang krijgen want het lopt een beetje dood. goede vriend van mij is een kei in ET zijn naam op wolfenstein is : FeX.. hij heeft ook een vette clan en heeft daar ook een site van maar die weet ik niet vanbuiten.. kent iemand hem ?? ik had een fout met SUB OPEN GL File .. maar je moet daar dan een programma voor op je pc hebben.. het is iets van games die hebben sub open GL files nodig voor het spel te openen en als je dat niet hebt kun je gewoon het spel niet openen... dus het liegt niet echt aan de videokaart zoals het in Deze Topicwerkt vermeld... Deze Topic Reageren
-Niels- Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Sorry dat ik dit topic weer omhoog haal. Maar heb een vraag. Ik moet een patch hebben, om mijn wolfestein te upgraden, nu moet ik een link, hebben waar je NIET voor hoeft in te loggen, en gewoon GRATIS kan downloaden. want ik krijg ook geen servers meer in de lijst! alvast bedankt Reageren
GhostFace Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) Jaaa die hebben we http://search.filefront.com/ moet je hier ff op drukken en dan enemy territory patch invullen en dan er ff tussenkijken ik speel sinds laats ook weer ET onder de naam BiG * T. en kzit vaak in een DUTCHBAT server B) Bewerkt: 10 april 2005 door GhostFace Reageren
Trax Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 *KICK* We hebben weer een clan B) Naam is [DTS], oftewel Dutch Tactical Squad. Voor joinen of andere info, PM me Reageren
Trax Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Even een update-je (Niet fokken over die dubbelpost) DTS bestaat nu uit 5 members en we zijn nog steeds zoekende. Contact me @ PM of via XFire Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.