NilsHolgersson Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) De Wilde GanzenWilde - (wilder, wildst) onbeschaafd, onbeheerst in zijn uitingenGanzen - (de; ganzen) eendvogel van de familie Anserinae Bewerkt: 18 juli 2008 door NilsHolgersson
Gtaboy107 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Eigenwijse Schavuit meld zich! Mag ik lid worden?
NilsHolgersson Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Door de stortvloed aan aanmeldingen was het voor ons als organisatie moeilijk een keuze te maken. Na lang wikken en wegen hebben we uiteindelijk gekozen voor Gtaboy107 en leonpwner als nieuwe leden van de Verdraaide Doerakken, of Dekselse Vlegels, of hoe we ook alweer heten. Voor beiden geldt; alvast veel plezier toegewenst in de clan, het Tokio Hotel-dekbedovertrek en de Tokio Hotel-broodtrommel worden zo snel mogelijk naar jullie huisadres verstuurd.
Scarface92 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Ik heb een Xbox 360, kan ik even goed joinen? Edit: laat maar.. Bewerkt: 1 mei 2008 door GrandTheftTwanO
therock1987 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 heey kan ik meedoen ik heb gta 4 op de ps3 lijkt me wel lachen in jullie clan mijn online naam is donarfan1987
NilsHolgersson Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Welkom therock1987. Ook jij zult spoedig de Dries Roelvink-pennenset en bijpassende sleutelhanger op de deurmat horen ploffen.
therock1987 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Welkom therock1987. Ook jij zult spoedig de Dries Roelvink-pennenset en bijpassende sleutelhanger op de deurmat horen ploffen. thanx zal er spoedig op wachten moet ik nog wat in mn online naam zetten? Bewerkt: 2 mei 2008 door therock1987
ss_stefan Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 heey, ik speel gta 4 op de ps3. kan ik joinen?
NilsHolgersson Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Gesigneerd Karl Noten t-shirt in maat S onderweg naar ss_stefan. Wees er zuinig op, het is een collectors item. En veel plezier in de clan.
ss_stefan Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Gesigneerd Karl Noten t-shirt in maat S onderweg naar ss_stefan. Wees er zuinig op, het is een collectors item. En veel plezier in de clan. oke dankje, waar is dat shirt nu dan:P
NilsHolgersson Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Nu? In de Dekselse Schavuiten Gearshop.
.Exorcist Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Exorcist meld zich aan voor deze klan als dat nog kan.
ss_stefan Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Nu? In de Dekselse Schavuiten Gearshop. waar vind ik die gearshop. hebben jullie een eigen website?
NilsHolgersson Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Met trots presenteert VSFH .Exorcist vandaag als nieuwe schavuit. Mede door de aanhoudende populariteit beginnen we echter wat door onze welkomstgeschenken heen te geraken, dus je zult genoegen moeten nemen met deze tweedehands Total Roef-tandenborstel. De VSFH Gearshop is gevestigd in het Drentse dorp Orvelte, boven het atelier van de lokale mandenvlechter. Een website staat niet in de planning, maar mocht iemand zich geroepen voelen om iets te baseren op bovenstaande nonsens dan ligt hem uiteraard geen strobreed in de weg. Zelf kiezen wij er voor om de vervuiling van nuttige serverruimte te beperken tot GTAGames.nl.
Recommended Posts