Mynameisjeff Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ikke nog niet maar moet ff wachten krijg hem thuis gestuurd:D:D mense vertel eens je verhaal van gta al verslaafd:P Reageren
Devsio Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ga hem nog niet halen examens >.< Reageren
denven Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ga hem nog niet halen examens >.< Ik moet ook eerst examens halen, dan krijg ik een xbox van me ouders maar 12 juni is de uitslag, dus ik heb hopelijk geen moeite met bestellen Reageren
aeroxthm Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb hem wat kut auto rijden Reageren
Iscariah Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) ik heb hem wat kut auto rijden Je went er wel aan... Die gasten in de livestreams konden er in het begin ook niets van. Nu zie je (soms) dat ze het een stuk beter kunnen! Op het moment van schrijven duurt het nog 5 uur en 31 minuten voordat ik hem heb. GVD, wat duurt zo'n laatste nacht lang als je er zin an hebt! Damn... Ik hoef me niet eens te vervelen. Ik heb momenteel WWE Backlash van afgelopen zondag aanstaan, ik zou een livestream aan kunnen zetten of hel! Ik zou zelfs het sexkanaal van m'n TV aanzetten als ik dat wil. Maar het is gewoon niet waar ik op zit te wachten nu. Maar gelukkig is Backlash 2008 een goede PPV! Nog even... (Slapen lukt me sowiezo even niet, maar heb al een paar uur geslapen.) Nooit gedacht dat ik zo op een game zou reageren. Het is de eerste keer zo en hopelijk ook de laatste. Komt vast door die hype. Bewerkt: 29 april 2008 door Iscariah Reageren
denven Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) ik heb hem wat kut auto rijden Op het moment van schrijven duurt het nog 5 uur en 35 minuten voordat ik hem heb. GVD, wat duurt zo'n laatste nacht lang als je er zin an hebt! Damn... Ik hoef me niet eens te vervelen. Ik heb momenteel WWE Backlash van afgelopen zondag aanstaan, ik zou een livestream aan kunnen zetten of hel! Ik zou zelfs het sexkanaal van m'n TV aanzetten als ik dat wil. Maar het is gewoon niet waar ik op zit te wachten nu. Maar gelukkig is Backlash 2008 een goede PPV! Nog even... (Slapen lukt me sowiezo even niet, maar heb al een paar uur geslapen. Nooit gedacht dat ik zo op een game zou reageren. Het is de eerste keer zo en hopelijk ook de laatste. Komt vast door die hype. me kameraad gaat hem morgen kopen bij de FRS in assen (wonen we), het is in assen waarschijnlijk niet druk En ik ben nu dus niet de enige die online is trouwens voor diegene die het interessant vinden : GTA IV komt rond Oktober 2008 uit voor de pc . Heeft Rockstar gemeld Bewerkt: 29 april 2008 door denven Reageren
Iscariah Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) me kameraad gaat hem morgen kopen bij de FRS in assen (wonen we), het is in assen waarschijnlijk niet druk En ik ben nu dus niet de enige die online is trouwens voor diegene die het interessant vinden : GTA IV komt rond Oktober 2008 uit voor de pc . Heeft Rockstar gemeld Duurde even voordat ik reageerde, maar dat komt door de matches die ik zie op Backlash. Redelijk vermakelijk! Maar het is nu bijna afgelopen. Ik ga zo nog maar even liggen. Nog 4 uur en 37 minuten voor mij nu. En ja... Ik haal de mijne dus ook bij de FRS. Hij wordt apart gehouden werd er afgelopen zaterdag gezegd, dus daar reken ik op. EDIT: Holy Hell! Ik heb zojuist een nieuw programma gevonden wat ik nu nog even ga kijken! Paranormal State heet het... Most Haunted en Ghost Hunters keek ik al, daar gaan ze op zoek naar geesten in redelijk enge gebouwen en tunnels. Dit programma gaat een stukje verder... Duivelsuitdrijvingen! Geweldig!!! En nu heb ik nog maar 3 uur en 8 min. te w88... Beterz, ik heb weer genoeg te doen!!! EDIT2: Ik heb nu een hele aflevering bekeken en het is net of je naar een goedkope B-film kijkt. Zo slecht dat het goed is! LOL. Het is niet wat ik er van verwachte... Best onprofessioneel. Ze gebruikten niet eens een EMF meter! Veel was te verklaren, op de voetstappen een verdieping hoger na. Vermakelijk... (Nog 2 uur en 36 minuten... *zucht*) Bewerkt: 29 april 2008 door Iscariah Reageren
Giozio Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik ga om 9uur hier weg dan ben ik rond half 10 in almere en dan ga ik hem kopen. heb geen oog dicht gedaan vannacht. GR Giozio Reageren
gta-mike Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb hem sinds deze morgen 00u00 Reageren
The Hague Fan Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 hey jongens, vanmorge 5 uur me nest uit en half 6 voor de gameshop met nog 2 andere vrienden. heb net ff intro gezien en ff rondgewandeld. 1e indruk is geweldig ik wou de straat over rennen en zag een auto over het hoofd die mij vol raakte en toen de halft van mijn leven eraf. nog erger na het auto ongeluk kwamen er een stel jongeren mij slaan dus ik moest ff weg sprinten en ze een voor een dood maken anders was ik wasted. drna ff hotdog gehaald en auto gejat. politie systeem werkt ook perfect alleen is het wel jammer dat er egt veel politie auto's rijden. maar dat is het enige heb nog geen missies gedaan maar ga zo ff aan de slag als mijn ouders klaar zijn met journaal kijken :S:( gta 4 is gewoon briljant Reageren
ScarPacino Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb slecht geslapen vanacht, maar ik krijg m dadelijk met de post Reageren
Metiz Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Omg ik kon niet slapen ik ben al wakker ftw .. normaal slaap ik altijd tot 12 uur fzo sewes naar de dokter zegge dat ik ziek ben niet naar school en dan GTA IV HALEUHHH!!! Reageren
Berik Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ben ook wakker amper geslapen.. om half 9 de bus ben ik om kwart op 9 bij de winkel gaat ie om half 10 open en dan GTA IV kopen!!.. als ze hem dan nog hebben maar denk het wel.. heb niet gereserveerd... pfff maar ik heb nog nooit zo slecht geslapen van een game>< Reageren
BIG_NICO Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb vakantie ga hem over een uur halen Reageren
sven311 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Omg ik kon niet slapen ik ben al wakker ftw .. normaal slaap ik altijd tot 12 uur fzo sewes naar de dokter zegge dat ik ziek ben niet naar school en dan GTA IV HALEUHHH!!! same here,ik heb slechts 4 uurtjes(maximum) kunnen slapen,anders slaap ik met gemak 10/12 uur:p En men ouders zijn nu de dokter van dienst(voor de briefjes he:d) grtz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.