Trikz Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ikke nog niet maar moet ff wachten krijg hem thuis gestuurd:D:Dmense vertel eens je verhaal van gta al verslaafd:P haha nee nog niet ga hem zo halen in de winkel kan 4 winkels af hier in de buurt zal er best nog wel zijn maar ik heb ook bijne niet geslapen man damn nog nooit zoerg gehad met een spel dus het zal wel wat wezen hoop dat die gewoon tevet is man en dan 1 week nonstop spelen op een full hd tv Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ga hem zo halen om 09:00 Reageren
Markant Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb hem wat kut auto rijden Op het moment van schrijven duurt het nog 5 uur en 35 minuten voordat ik hem heb. GVD, wat duurt zo'n laatste nacht lang als je er zin an hebt! Damn... Ik hoef me niet eens te vervelen. Ik heb momenteel WWE Backlash van afgelopen zondag aanstaan, ik zou een livestream aan kunnen zetten of hel! Ik zou zelfs het sexkanaal van m'n TV aanzetten als ik dat wil. Maar het is gewoon niet waar ik op zit te wachten nu. Maar gelukkig is Backlash 2008 een goede PPV! Nog even... (Slapen lukt me sowiezo even niet, maar heb al een paar uur geslapen. Nooit gedacht dat ik zo op een game zou reageren. Het is de eerste keer zo en hopelijk ook de laatste. Komt vast door die hype. me kameraad gaat hem morgen kopen bij de FRS in assen (wonen we), het is in assen waarschijnlijk niet druk En ik ben nu dus niet de enige die online is trouwens voor diegene die het interessant vinden : GTA IV komt rond Oktober 2008 uit voor de pc . Heeft Rockstar gemeld Dat is goed nieuws, mocht GTA daadwerkelijk rond oktober 2008 op de PC uitkomen! Heb je misschien ook een bron, ik kan het nergens vinden namelijk :-) Reageren
Giozio Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb slecht geslapen vanacht, maar ik krijg m dadelijk met de post Tja ik ook. de nacht duurde vet lang. GR Giozio PS Ik ga zo naar dynabyte om gta iv te halen, maar zal er veel drukte zijn. GR Giozo Reageren
justinW Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) De Uren vanaf 5:54 sochtends op 29 april waren het zwaarst, ik had de hele tijd een stemmetje imme hoofd en iemand die de hele tijd gta 4 in zijn zin noemde, dus ik kon niet slapen, want elke keer as ik GTAIV!! hoorde, kreegk een shotje adrenaline, zwaar irritant, vooral als je denkt dat de intertoys 8 uur open is en vebaasd naar de openingstijden van 9 uur open staat te staren Justin W PS ik voel nu zware adrenaline en HARDE ongeduldigheid door mijn lichaam flowen Bewerkt: 29 april 2008 door justinW Reageren
bennie-b Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 9 uur sta ik der voor de deur dan met 150 KM in de auto na huis dus ben ik er dan om 09:04 Reageren
008443 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb hem vanaf middenacht. net een van de laatste exmplaar. Ik stop hem straks in m'n PS3. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Nog niet, waarschijnlijk vanmiddag rond 1 uur ofzo Reageren
winx Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik krijg hem vandaag thuisbezorgt Reageren
Gino99 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Als het goed is heb ik hem over een uur Bewerkt: 29 april 2008 door Gino99 Reageren
Disaronno_A Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Zit nu op stage, mocht de stage auto even pakken rond kw over 9, half 10. dan ga ik hem ophalen maar ik kan hem pas vanavond half 10 spelen :S moet nl. werken tot 9 uur! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Trouwens voor diegene die het interessant vinden : GTA IV komt rond Oktober 2008 uit voor de pc . Heeft Rockstar gemeld Ooooooh Godzijdank. Eindelijk is er wat bekend over de PC versie. Maar ik wil het best geloven. Maar heb je een bron? Reageren
bn_ Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 heb em nu :-) ma moet nog werken dus wat vroeger naar men werk gereden dat ik em onder weg kon oppikken bij een vriend (was er om gegaan bij night release) Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik ga om 9uur hier weg dan ben ik rond half 10 in almere en dan ga ik hem kopen.heb geen oog dicht gedaan vannacht. GR Giozio Me To..... Reageren
sven311 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik vertrek hier binnen een half uurtje. Winkel gaat open om 10.00u dus het zal druk wezen,zien dat ik kan voorkruipen met men pre-order ticket (maar dat zal wel niet he) grts Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.