Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb hem !! En 2.5 liter goldenpower dus ik zal de eerste paar dagen wel door komen. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb hem ook. bij freerecordshop in gouda. hadden ze er nog 3 voor PS3 en voor de 360 een stuk of 15 dus de PS3 loopt wel beter. en het doosje ziet er GEIL uit Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ga maar lekker naar het doosje kijken Reageren
emmo Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 dat de ps3 veel beter loopt heb ik ook gemerkt bij bol Reageren
GTAMARC Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb 'm vannacht gehaald bij Mediamarkt. Schandalig zeg daar aan de deur. Het leek wel vee. Maar wat is dit een ontzettend vet spel zeg! Dat rijden is in het begin wel even wennen, maar dat gaat nu al een stuk beter. En nu ga ik weer terug naar Liberty City. Mazzel en veel speelplezier. Reageren
marcvinja Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 dat de ps3 veel beter loopt heb ik ook gemerkt bij bol Meeste mensen hebben ook een PS3 is duidelijk te merken. Je hoort meer van mensen dat ze een PS3 hebben ipv een XBOX360. Hopen dat ik hem vandaag binnen krijg. Ik zit al op de deurmat te wachten. Reageren
fhklaarwater Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb net mn reserveversie gekocht bij Musicstore in Houten. Met een beetje mazzel komt die van Bol.com ook vandaag maar dat risico wou ik niet lopen. Bij FRS en Bart Smit hier in Houten was het retedruk maar bij Music store (zit iets achteraf in het centrum) was niemand!! Kon gelijk doorlopen en afrekenen. Ze hebben er daar nog een stuk of 20 liggen voor PS3 en 360. Moet helaas werken vandaag maar ivm de feestdagen gooi ik de zaak eerder dicht dus kan ik rond 4 uur lekker naar huis om te spelen. Mn vriendin moet maar iets zoeken om te gaan doen vanavond want aan mij heeft ze denk ik verdomd weinig vandaag......... Reageren
abruzzese Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Ben net terug van de stad Maastricht waar ik GTA IV bij Dixons heb gekocht . Eindelijk is het lange wachten op deze speciale titel voorbij want dat vond ik wel het ergste van allemaal . Bewerkt: 29 april 2008 door abruzzese Reageren
Jozz Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb hem ook niet eerlijk, sinds zondag. Maar het blijft hetzelfde spel. En auto rijden vind ik zelf wel makkelijk, de eerste race missie heb ik gewoon gewonnen Reageren
Metiz Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 IK HEB UM !!! Mn oma belde net dat ze de winkel uitkwam dus !!!!!! Binne 5 - 10 minuutjes is ze thuis !!!!! Pzz Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Gaat-ie z'n oma laten lopen.. Reageren
GTAAGEK Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ben em nu aant instaleren kan nie wachten Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb hem!!! is vind het auto rijden ook super goed gaan . Reageren
bobsie132 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 heb de hele nacht nie geslapen, maar moet nu nog wachte tot dat ik em binne krijg, want ik heb hem besteld :duh: ik denk dat ik beter had kunnen halen was ik nu al aan het gamen geweest Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 heb de hele nacht nie geslapen, maar moetnu nog wachte tot dat ik em binne krijg, want ik heb hem besteld :duh: ik denk dat ik beter had kunnen halen was ik nu al aan het gamen geweest ga hem halen nu dan/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.