Jump to content

GTA iv


Mynameisjeff

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mynameisjeff

    6

  • Iscariah

    4

  • denven

    4

  • Metiz

    3

Top Posters In This Topic

Ik heb 'm vannacht gehaald bij Mediamarkt. Schandalig zeg daar aan de deur. Het leek wel vee. Maar wat is dit een ontzettend vet spel zeg! Dat rijden is in het begin wel even wennen, maar dat gaat nu al een stuk beter. En nu ga ik weer terug naar Liberty City. Mazzel en veel speelplezier.

Link to comment
Delen op andere websites

dat de ps3 veel beter loopt heb ik ook gemerkt bij bol

Meeste mensen hebben ook een PS3 is duidelijk te merken. Je hoort meer van mensen dat ze een PS3 hebben ipv een XBOX360. Hopen dat ik hem vandaag binnen krijg. Ik zit al op de deurmat te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net mn reserveversie gekocht bij Musicstore in Houten. Met een beetje mazzel komt die van Bol.com ook vandaag maar dat risico wou ik niet lopen.

Bij FRS en Bart Smit hier in Houten was het retedruk maar bij Music store (zit iets achteraf in het centrum) was niemand!! Kon gelijk doorlopen en afrekenen. Ze hebben er daar nog een stuk of 20 liggen voor PS3 en 360.

Moet helaas werken vandaag maar ivm de feestdagen gooi ik de zaak eerder dicht dus kan ik rond 4 uur lekker naar huis om te spelen. Mn vriendin moet maar iets zoeken om te gaan doen vanavond want aan mij heeft ze denk ik verdomd weinig vandaag.........

Link to comment
Delen op andere websites

Ben net terug van de stad Maastricht waar ik GTA IV bij Dixons heb gekocht .

Eindelijk is het lange wachten op deze speciale titel voorbij want dat vond ik wel het ergste van allemaal .

Bewerkt: door abruzzese
Link to comment
Delen op andere websites

heb de hele nacht nie geslapen, maar moet

nu nog wachte tot dat ik em binne krijg, want ik heb

hem besteld :duh: :duh:

ik denk dat ik beter had kunnen halen was ik nu al

aan het gamen geweest :cry:

ga hem halen nu dan/

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...