fhklaarwater Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 heb de hele nacht nie geslapen, maar moetnu nog wachte tot dat ik em binne krijg, want ik heb hem besteld :duh: ik denk dat ik beter had kunnen halen was ik nu al aan het gamen geweest Haha. Ik heb ook slecht geslapen. Mn vriendin werd gek van mn gedraai en het continu uit bed stappen voor de meest onnozele dingen. Heb midden in de nacht de hond uitgelaten, zo erg was het zelfs... Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 word para heb hem nog neit moet wachten op die gare tnt :P Reageren
Disaronno_A Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 heb net onder stage mijn gta IV efv opgehaald!! die ligt nu smachtend naast mij wachtend op mijn lekkere ps3!! wachten tot half 10 vanavond Reageren
AOSY86 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Geachte heer/mevrouw, Gisteren is uw bestelling van Grand Theft Auto 4 verstuurd. Door e-mail problemen heeft u geen verzendbevestiging gekregen. Bij deze bevestigen wij dat uw bestelling is verstuurd en met de normale briefpost van TNT wordt afgeleverd. Met vriendelijke groet Nico de Nooijer PS3home.nl +ik kon wel goed slapen maar ik werd vroeg wakker en kon niet meer slapen Bewerkt: 29 april 2008 door AliOsi Reageren
Biocount Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Krijg hem vandaag in huis tussen 12:00 en 14:00. Alleen tehopen dat de post order bedrijf van dimensionplus niet in rotterdam zit . Reageren
gtamaniac Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) net bij dixons laaste gekocht, nu thuis is mn xbox kapot :@:@:@:@:@: Bewerkt: 29 april 2008 door gtamaniac Reageren
LangeDraak Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 net bij dixons laaste gekocht, nu thuis is mn xbox kapot :@:@:@:@:@: Dat is wel heel ziek... Balen man!!!! Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Hebbes ! Net gehaald bij de MM in Heerlen. Ik was helaas niet de enige. Ong kleine 60 man voor de ingang. Rolluik ging omhoog, en hoppa met zn allen naar binnen stormen. Alsof het gratis was Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) ik heb geluk dat ik hem gister even reserveerde anders had ik er echt geen vandaag gehad... over 2 uurtjes heb ik hem ook! Bewerkt: 29 april 2008 door Mikey cool6 Reageren
gtamelle Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Weetje wat echt raar was :O. De meeste mensen gingen om 9 uur s'ochtends naar de gameshop het spel halen. En ik heb dus vakantie, zit nu in Deutschland, heb hem waarschijnlijk morgen. Maar nu het raare, ik was er elke dag om zo'n 12 uur uit. Maar vandaag, echt PRECIES om 9 uur :O. Maar hij wordt volgens mij geweldig aan jullie reacties te horen . Addicted to Gta IV XD Reageren
pallestijn Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik was gister avond aan het werk, was half 12 thuis ging ik eten even douchen en kijken bij Game Player daar hadden ze nacht verkoop. Uurtje gewacht, ik had niks gereserveerd maar kreeg hem mee dus heb al een aantal uurtjes gespeeld. Reageren
stijnvanhoof Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 heb slecht geslapen maar ik heb hem binnen een uur Reageren
Mikehordijk Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 I heb hem nét in de brievenbus gekregen. FF speluh !!!!! Reageren
Spark Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik ga over een kwartier weg, om m te halen Reageren
Hepburn High Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb goed geslapen, want ik had em al voor ik naar bed ging Mediamarkt in Bergen op Zoom was open om 12 uur 's nachts. Dus ik speelde om half 2 vanacht al. En het is een briljant spel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.