Mynameisjeff Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 heefd iemand tnt gebelt gister vandaag ware ze neit bereikbaar worden jullie er ook gek van ps3home bestellers o jha als jullie mail sturen sturen ze jullie wat terug ?? bij mij neit heb gister gedaan nog steeds geen e mail Reageren
rendual Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik ga geen moeite doen hoor als ie vrijdag komt weinig slaap voor de rest als ie niet komt dan ga ik suicide Reageren
Iscariah Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Tja, had 'm op 1 April al besteld en kreeg gisteren ook een mailtje dat 'ie eraan zou komen. Nogsteeds niks gekregen terwijl de pakketjes van bol.com hier meestal tussen 14.00 en 15.00 al aankomen, dat zal wel Vrijdag worden dan. ik heb hem bij ps3home besteld ook 1 april ik kreeg mail dat ik hem vandaag zou krijgen Misschien dachten ze wel: 1 April, kikker min je bil! :puh: :puh: Grapje hoor... Ik begrijp dat het vervelend is als het niet op tijd binnen is. Hier... Neem een van me. Reageren
AOSY86 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 heefd iemand tnt gebelt gistervandaag ware ze neit bereikbaar worden jullie er ook gek van ps3home bestellers o jha als jullie mail sturen sturen ze jullie wat terug ?? bij mij neit heb gister gedaan nog steeds geen e mail ik kreeg deze mail gister : Geachte heer/mevrouw, Gisteren is uw bestelling van Grand Theft Auto 4 verstuurd. Door e-mail problemen heeft u geen verzendbevestiging gekregen. Bij deze bevestigen wij dat uw bestelling is verstuurd en met de normale briefpost van TNT wordt afgeleverd. Met vriendelijke groet Nico de Nooijer PS3home.nl maar heb hem nog steeds niet, vrijdag maby. jammer, fifa door spelen hehe. Reageren
Iscariah Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 heefd iemand tnt gebelt gistervandaag ware ze neit bereikbaar worden jullie er ook gek van ps3home bestellers o jha als jullie mail sturen sturen ze jullie wat terug ?? bij mij neit heb gister gedaan nog steeds geen e mail ik kreeg deze mail gister : Geachte heer/mevrouw, Gisteren is uw bestelling van Grand Theft Auto 4 verstuurd. Door e-mail problemen heeft u geen verzendbevestiging gekregen. Bij deze bevestigen wij dat uw bestelling is verstuurd en met de normale briefpost van TNT wordt afgeleverd. Met vriendelijke groet Nico de Nooijer PS3home.nl maar heb hem nog steeds niet, vrijdag maby. jammer, fifa door spelen hehe. Logisch, TNT bezorgt niet op Koninginnendag... Zal vrijdag op z'n vroegst zijn, idd! Reageren
freestyla Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 K heb hem al van gisteren serieus leep spel k had mij alleen niet de special edition moete nemen vind die extras maar flauw . Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 heefd iemand tnt gebelt gistervandaag ware ze neit bereikbaar worden jullie er ook gek van ps3home bestellers o jha als jullie mail sturen sturen ze jullie wat terug ?? bij mij neit heb gister gedaan nog steeds geen e mail ik kreeg deze mail gister : Geachte heer/mevrouw, Gisteren is uw bestelling van Grand Theft Auto 4 verstuurd. Door e-mail problemen heeft u geen verzendbevestiging gekregen. Bij deze bevestigen wij dat uw bestelling is verstuurd en met de normale briefpost van TNT wordt afgeleverd. Met vriendelijke groet Nico de Nooijer PS3home.nl maar heb hem nog steeds niet, vrijdag maby. jammer, fifa door spelen hehe. ik hd die e mail ook gekregen Reageren
joppie Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik krijg hem als ik slaag met een Xbox 360 en later natuurlijk ongeveer 3 maandjes (mei-augustus) na GTA IV die ik dan nog zooo ongelofelijk lang nog niet zat ben krijg ik een paar andere spellen voor me verjaardag. Zie trouwens me sig... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.