Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja ik ben een enorme fan van Armin van Buuren. Ik vind zijn nieuwste album 'Imagine' ook helemaal geweldig :) Wie kan er een mooi sig voor mij maken van Armin?

Alvast harstikke bedankt :)

Note: Ik kan wel met CS3 omgaan, maar ik heb nu alleen maar een trage laptop, dus daarom ga ik zelf de uitdaging niet aan :puh:

Type: Signature

Stijl: Modern

Grootte: 430x130

Afbeelding: http://www.oor.nl/images/news/2985.jpg

Tekst: Armin van Buuren

Rand: 1px zwart

Kleuren: Zwart/Donker blauw

Render (optioneel):

Extra (optioneel):

Geplaatst:

Je aanvraag is niet juist. Lees in de ===>aanvraag regels<=== hoe je op de juiste manier een signature aanvraagt. In de regels vindt je een lijstje die je volledig moet invullen om je aanvraag zo duidelijk mogelijk te maken.

Heb je je lijstje ingevuld, moet je het via pb naar mij of .Levi. sturen, zodat wij je beginpost van dit topic kunnen aanpassen, en het topic weer kunnen heropenen. Tot die tijd zal dit topic slot zijn. Voor alle duidelijkheid, het is niet de bedoeling dat je een nieuw topic aanmaakt voor deze aanvraag.

Voor vragen en/of opmerkingen, en natuurlijk het versturen van je ingevulde lijstje, kan je me altijd een pb sturen.

locked.

EDIT: Juiste lijstje via pb ontvangen, en toegevoegd in eerste post. Topic heropend!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...